Bekijk originele versie : Volgens Atlas_Gebergte openen wij onzinnige topic's
Ik snap niet waar dat kind het lef van haalt om dat te zeggen we zitten hier voor de lol hoor niet al te serieus mens!!! En ze hebben ook een ander hoekje genaamd islam misschien kun je daar terecht voor je zogenaamde
Zinnige topic's!!!!
En waarom maak jij je druk om wat zij zegt :confused:
Origineel gepost door Tombraider
Ik snap niet waar dat kind het lef van haalt om dat te zeggen we zitten hier voor de lol hoor niet al te serieus mens!!! En ze hebben ook een ander hoekje genaamd islam misschien kun je daar terecht voor je zogenaamde
Zinnige topic's!!!!
jouw reactie slaat dus werklijk nergens op!
meid islam achtervolgd jou overal , dus ook al ben je bezig met lol hebben {wat we eigenlijk niet moeten hebben zolang we geloven in Allah en de laatste dag}> lol kun je pas hebben als je geslaagd bent voor dit kort leventje!
oh wat kunnen meiden zoals jij mij toch pissig maken!
jamila_zina18
28-05-2003, 15:59
ieder ze eigen mening vind ik.... ze mag vinden en zeggen wat ze wil dat is haar goed recht :o
Origineel gepost door jamila_zina17
ieder ze eigen mening vind ik.... ze mag vinden en zeggen wat ze wil dat is haar goed recht :o
daar heb ik wat aan ! dank je
chicamaroquia
28-05-2003, 16:05
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Here we go AGAIN!
:D
jamila_zina18
28-05-2003, 16:08
Origineel gepost door jazia
daar heb ik wat aan ! dank je
bedoel je dit sarcastisch??
Origineel gepost door jamila_zina17
bedoel je dit sarcastisch??
nee hoor! integendeel
jamila_zina18
28-05-2003, 16:09
Origineel gepost door jazia
nee hoor! integendeel
oohw oke ... :goedzo:
chicamaroquia
28-05-2003, 16:15
:bril:
:hihi: je hebt helemaal gelijk. Dan krijgen we die onzinnige bla weer.
Als je geen dingen over sex en huwelijk wil lezen moet je niet naar het forum Marokkaanse jongeren, LIEFDE en RELATIES. Dan zou je zulke onderwerpen wel kunnen verwachten... :rolleyes:
ieder zijn eigen "mening" Yep! :bril:
Maar zeg nou eerlijk!?! soms gaat het wel erg ver "sommige onderwerpen / topics!"
en meestal zijn ze nog echt "onzinnig" ook!
Yep :bril:
"Here we go again!"
de enige topics die ik te ver vind gaan zijn de gebruikelijke maagd- en marokkaanse meisjestopics, lijkt net alsof jullie niets anders te doen hebben :rolleyes:
Het is een openbaar forum, je mag discussieren over allerlei dingen, je mag onzin posten als je daar zin in hebt, en zolang de moderators niet ingrijpen gaat het niet te ver. Dus mij kan het egt geen enkele reet schelen wat een stelletje bergen van de topics hier vind.
jamila_zina18
28-05-2003, 16:35
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
de enige topics die ik te ver vind gaan zijn de gebruikelijke maagd- en marokkaanse meisjestopics, lijkt net alsof jullie niets anders te doen hebben :rolleyes:
Het is een openbaar forum, je mag discussieren over allerlei dingen, je mag onzin posten als je daar zin in hebt, en zolang de moderators niet ingrijpen gaat het niet te ver. Dus mij kan het egt geen enkele reet schelen wat een stelletje bergen van de topics hier vind.
ik vind dat je helemaal gelijk hebt a gouya :goedzo:
je mag vinden wat je wil klaar uit.. plaats zelf een topic als je vind dat je t beter kan..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.