Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de meiden van Halah of de NMO!!! Allebei????

chahidaatje
14-05-2006, 15:47

wa salaam 3alikoum, De meiden van Halal zijn weer begonnen, vandaag weer om 16:00uur.... Wat vinden jullie nou van die meiden, en hoe ze het doen en de onderwerpen????....Spreekt het jullie aan??:) , of spreekt de NMO jullie meer aan en wat vinden jullie daarvan, leren jullie er iets van???..... Of vinden jullie dat ze iets moeten veranderen, geef je mening ;) liefs chahidaatje:goedzo:

oem_mujahid2
14-05-2006, 15:51
Ik vind het beide niets!

Samiralover15
14-05-2006, 15:52
Ik vind ze alle 2 wel leuk, maar begint het zometeen og morgen maandag pas???

chahidaatje
14-05-2006, 16:00
Ik vind ze alle 2 wel leuk, maar begint het zometeen og morgen maandag pas??? De meiden van halal beginnen zometeen...

chahidaatje
14-05-2006, 16:03

Ik zelf vind het ook niks, ik zie heel weinig over de islam en dat mis ik, ik hoef niet te weten hoe mensen leven enz die docu enz, ik wil meer over de islam weten over de koraan over de profeet (VZMH) ...... Wat wel en niet mag, over doua's , uitleg van de koran meer, het enigste wat ik van NMO mooi vind zijn de recitaties van de heilige koran.... Net zoals dat meisje die gaat rappen, ik bedoel ja dat hoort gewoon niet vind ik , maar ja wie ben ik :moe: liefs Chahidaatje:goedzo:

justMii
14-05-2006, 16:28
ik vind het allerbei niks...eerlijk gezegt..;)

WARDA-LAROSSA
14-05-2006, 16:31
Meiden van Hallal vind ik wel leuk...kan ik soms om lachen.......en de gesprekken zijn soms interessant.... Maar de NMO vooral meetingpoint......:moe: waar halen ze de mensen vandaan? :jammer:

chahidaatje
14-05-2006, 16:34
ust_Mii']ik vind het allerbei niks...eerlijk gezegt..;) en waarom niet als ik mag vragen;)

justMii
14-05-2006, 16:46
en waarom niet als ik mag vragen;) 1) ze noemen zich de meiden van HALAL, terwijl ze dingen doen die een moslima niet hoort te doen, wil niet over hun rodelleen ofzo, dus houw het hier bij 2) nmo, is zogenaamd een islamtische omroep, af en toe... hoor je gewoon muziek, enz. bij die meeting point halen ze mensen die niet echt kennis hebben over de islam, en sommige onderwerpen vind ik echt...:eek: maarja, gair inschallah.