Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : S T A T i O N S H O E R E N

Tombie
28-05-2003, 13:59

Vanaf station den haag tot aan station woerden... Just fouad zie jij ze weleens op station den haag???

just_fouad
28-05-2003, 14:03
ja zat h.o.e.r.t.j.e.s. maar het kan me nu niks meer schelen i dont give a shhit about them ik heb me eigen leven ik ga me der niet mee bemoeien het kost alleen maar energie voor niks ik leef bij de dag ik verwacht nooit dat het ochtend wordt..

Tombie
28-05-2003, 14:05
Origineel gepost door just_fouad ja zat h.o.e.r.t.j.e.s. maar het kan me nu niks meer schelen i dont give a shhit about them ik heb me eigen leven ik ga me der niet mee bemoeien het kost alleen maar energie voor niks ik leef bij de dag ik verwacht nooit dat het ochtend wordt.. Mooie gedachte, maar je L U L denkt toch voor je of niet?

soulbabe
28-05-2003, 14:07
hahahahahahahah mannen gebruiken hun hersenen niet alleen wat daar beneden zit

just_fouad
28-05-2003, 14:22

Origineel gepost door Tombraider Mooie gedachte, maar je L U L denkt toch voor je of niet? niet altijd soms....

ze3maze3ma
28-05-2003, 14:55
Origineel gepost door h_o_e_r_e_nbaas Jongens, voor de beste vrouwen moet je bij mij zijn. Ik heb alleen de mooiste chicks in mijn assortiment. Stuur me een p.m. voor meer info. hahaaa ik heb een vraagje aan jou...ben jij dat op die foto?? :giechel: