Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zouden Jullie Doen??zeker Antwoorden!!!!

LZN
28-05-2003, 12:56

Salam, Zoals jullie al misschien hebben gelezen, heb ik een einde gemaakt aan mijn relatie van meer dan een jaar maar het probleem zit zo, dat hij niet zo ver van me woont en kom hem nog wel tegen in 't centrum of zo. (Heb hem ook al een aantal keer betrapt in mijn staat maar goed). Nu mijn vraag aan jullie... Hoe kun je je het beste gedragen na een relatie zodat je ex echt gaat balen en echt spijt zal krijgen van wat hij verloren is...Stel jezelf in deze situatie wat zou jou doen balen i.v.m. je ex?????Hopelijk begrijpen jullie naar waar ik naar te wil??? ALLE MENINGEN ZIJN WELKOM Knuffels :zwaai: :zwaai:.

AdamX
28-05-2003, 13:04
met mij uit gaan eten, welopjou kosten natuurlijk :D dan zal ik ervoor zorgen dat ie heel erg jaloers wordt :zwaai:

BintElmagreb
Ja....ik zou zeggen confronteer hem met wat hij heeft gedaan en laat hem flink spijt krijgen. Ja.....? Thallai. :zwaai:

SaMiax
Wees gewoon jezelf man.. hij komt wel vanzelf naar je toe als hij pas echt beseft dat ie je kwijtgeraakt is.. anders jah.. dikke pech :D

Miss_Banana
28-05-2003, 13:24

Origineel gepost door Butterfly21 Salam, Zoals jullie al misschien hebben gelezen, heb ik een einde gemaakt aan mijn relatie van meer dan een jaar maar het probleem zit zo, dat hij niet zo ver van me woont en kom hem nog wel tegen in 't centrum of zo. (Heb hem ook al een aantal keer betrapt in mijn staat maar goed). Nu mijn vraag aan jullie... Hoe kun je je het beste gedragen na een relatie zodat je ex echt gaat balen en echt spijt zal krijgen van wat hij verloren is...Stel jezelf in deze situatie wat zou jou doen balen i.v.m. je ex?????Hopelijk begrijpen jullie naar waar ik naar te wil??? ALLE MENINGEN ZIJN WELKOM Knuffels :zwaai: :zwaai: Je hebt het toch niet voor niets uitgemaakt? :jammer: Gewoon negeren die handel en klaar! En hem niet aan het lijntje houden en ervoor zorgen dat ie gaat balen en spijt krijgt. Als dat zo was geweest had ie allang moeite gedaan om je terug te krijgen. Sorry meid... waarheid is hard. ;)

Qamar
28-05-2003, 16:50
Negeren en voortaan geen vriendje nemen. Je weet dat het verboden is volgens de Islam.

Lady_moi
28-05-2003, 17:02
QAmar totaly right