Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : douchen

Pagina's : [1] 2 3

madgic
13-05-2006, 23:16

salaam alaikom,awili ik durf hier mijn vraag bijna ni te stellen. kben bang dat jullie mij zien haha even serieus nu,ik weet dat in de islam de partners samen mogen douchen maar mijn vraag is"mogen ze ook gemeenschap hebben in de douche?" alleen serieuze antwoorden aub met uitleg van hadieth als dat mogelijk is shokran moge ALLAH jullie belonen inchallah

CandyShop20
13-05-2006, 23:20
waarom zou t niet mogen???

ArabicGirl
13-05-2006, 23:21
jah idd is tog het zelfde in bed of douch of waar dan ook :maf:

bachar
13-05-2006, 23:30
nee douche is harram want de douche is bestemd om te douchen en niet om ge sexen, wat is dit nou weer voor een domme vraag ??????????

candyboy
13-05-2006, 23:56

tuurlijk mag het sex met je partner in het douch

saharaman2
14-05-2006, 00:30
zolang je je aan de regels houdt.maakt plek niks uit.als t maar ni in t openbaar is hihi oei das pas lekker zeg en voor de meiden die moeite heben met t ontmaagden en zolas die een meid met een topic dat t haat nog stteds niet gelukt is ,t beste is onder de douche en je voelt er ook echt niks van ;) DR.Sahra

madgic
15-05-2006, 00:23
ik wil graag uitleg met hadieth als het kan ik ben iemand met veel fantasie maar binnen de perken van de islam mijn verloofde zegt van niet maar ja,hij kan het mis hebben

Laila_1980
07-06-2006, 00:16
hoezo douche is om te douchen en niet om te vrijen? wat is dat nu weer voor onzin? dus in een bed vrijen mag ook niet want dat is alleen om te slapen?? of op de grond mag ook niet want dat is alleen om op te staan?? denk eens even na. natuurlijk mag het,dat is zelfs het lekkerste.

Cazeres
07-06-2006, 00:28
ik wil graag uitleg met hadieth als het kan ik ben iemand met veel fantasie maar binnen de perken van de islam mijn verloofde zegt van niet maar ja,hij kan het mis hebben :moe:

ana_mazjd
07-06-2006, 13:47
Waarom niet?

Hattori
07-06-2006, 13:50
is toch niet lekker met al dat water om je heen.

MocroZiinah
07-06-2006, 18:42
salaam alaikom,awili ik durf hier mijn vraag bijna ni te stellen. kben bang dat jullie mij zien haha even serieus nu,ik weet dat in de islam de partners samen mogen douchen maar mijn vraag is"mogen ze ook gemeenschap hebben in de douche?" alleen serieuze antwoorden aub met uitleg van hadieth als dat mogelijk is shokran moge ALLAH jullie belonen inchallah JAWEL, mag wel want in marokko hbbe ze ook el Hamam sommige dage zelfs gemengd ;o

xTangaouiax
08-06-2006, 01:20
JAWEL, mag wel want in marokko hbbe ze ook el Hamam sommige dage zelfs gemengd ;o Wa is dit nou weer voor antwoord :confused:

C_warrior
08-06-2006, 02:00
Der is een kans dat dat niet mag omdat een douche ook een plek is waar men zich wast voor woedoe of gshoel. maar ja, ik weet het niet.

Hairstyliste1
08-06-2006, 02:10

salaam alaikom,awili ik durf hier mijn vraag bijna ni te stellen. kben bang dat jullie mij zien haha even serieus nu,ik weet dat in de islam de partners samen mogen douchen maar mijn vraag is"mogen ze ook gemeenschap hebben in de douche?" alleen serieuze antwoorden aub met uitleg van hadieth als dat mogelijk is shokran moge ALLAH jullie belonen inchallah Je kunt 't toch uitproberen misschien vind je''t helemaal niks vrijen onder de douche....

Pagina's : [1] 2 3