Bekijk originele versie : Jongens houden van hun moeder
mag ik ook iets zeggen..
een jongen die houdt alleen van zijn moeder en niemand anders
zo zit een jongen in elkaar!!
niet iedereen is zo natuurlijk maar toch wel 50%
en heren don't kill me becausse its tru!!.
Miss_Banana
04-06-2002, 02:29
Morgan,
Ik geef je helemaal gelijk. De meeste gozers zijn mamma's-kindjes! En nee, ze kunnen dan ook geen dag zonder hun mammie! Get a life, jongens. Je moeder wil ook wel een keertje rust van je!
Ik begrijp best dat de moeder voor gaat en opgegeven moment veranderdt het vanzelf na mnd, jaren ofzo, maar ik moet zeggen mijn moeder gaatook voor en mijn vader natuurlijk ook!
respectvol
05-06-2002, 00:55
hay Yasir,
Je hebt echt gelijk , ik werd ook misselijk van die geouwh oer .
De ene keer hebben ze het over kiezen tussen...de andere keer over niet kiezen , maar op 1 plaats.
Moehiem, ik ben een meisje en hou zielsveel van me ouders , en van me man zou ik ook zielsveel houden.
alleen het houden van je man is heel anders dan het houden van je ouders.
Onze ouders hebben zeer veel voor ons gedaan, wat je nooit maar dan ook nooit terug kunnen doen. Ik hoop dat ik nooit hoef te kiezen tussen we ouders of me geliefde, maar ik weet zeker dat ik voor me ouders ga kiezen. Maar alleen als ze met recht handelen en het beste voor je willen. Maar daar twijfel ik niet aan. Maar als we gewoon zorgen dat we met diegene gaan trouwen die respect heelt voor zowel zijn ouders en jou ouders, zullen er Insha"Allah geen problemen bestaan op het gebied van kiezen.
Groetjesssss
respectvol
05-06-2002, 01:18
Slaap lekker Yassir en behbeh , je voelt je wel gelijk persoonlijk aan gevallen meid, dat is niet goed. Ik zeg dat ik misselijk wordt ja , maar juist daarom reageer ik. Voor wat heb je en discussie...oja ff voor de duidelijkheid, dat misselijkheid is niet letterlijk meid, en als ik moet kotsen , heb ik me ma die me bijstaat jou vraag ik niets
Groetjesss
respectvol
05-06-2002, 01:26
Slaap lekker behbeh!
respectvol
05-06-2002, 02:14
Hayy moejahied...kan ik ook niet je standpunt veranderen??
Ik ben heeeeel lief...nee hoor, ik maak maar een grap, ik zou zeggen...zorg goed voor je ouders zolang het kan
Groetjesssss
respectvol
05-06-2002, 02:21
Daar ben ik ook wel benieuwd naar> Nu ff niet over kiezen, maar hoe belangrijk zien jullie je vrouw..jongens???
ikramnadoria
05-06-2002, 10:51
jullie hebben niet helemaal gelijk, ja mannen houden verschrikkelijk veel van hun moeders, maar wij ook. MIjn man is helemaal gek op zijn moeder en dat respecteer ik ook. je moet in hun schoenen kunnen staan. Je hebt van die vrouwen die jarloes worden op hun schoonmoeder zijn , omdat hun man een kado geeft of veel aandacht aan hun besteed. Deze fout moeten jullie niet maken want je ouders zijn alles en als je een man hebt die veel van zijn ouders houd , dan weet je dat je pas een echte man hebt met waarden en normen.
beslamma
igzeneej
05-06-2002, 16:17
Hahahah Verwachten mensen dat we nee gaan zegge ofzo !!!
Tuurlijk hou ik van me moeder !!!
RIF_CHICKIE
05-06-2002, 16:33
ECHT WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JONGENS ZIJN ECHT MOEDERKINDJES, EN ALS HET OVER HUN MOEDER GAAT STAAT ZIJ ALTIJD OP NUMMER EEN, ZELFS ALS ZE MOESTEN KIEZEN TUSSEN HUN MOEDER EN HET MEISJE WAAR ZE ZIELSVEEL VAN HOUDEN ZOUDEN ZE VOOR HUN MOEDER KIEZEN, MAAAR VERGEET NIET JONGENS, JE MOEDER VERGEEFT JE ALTIJD!!! EEN VROUW NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry maar ik moest het ff kwijt, ( dit is echt een toffe topic!!!)
kuzz :zwaai:
Wayagher
01-02-2008, 22:25
Haha Ik geef je 100% gelijk. Je zal nooit slecht denken over je moeder.
ik mag mannen die van hun moeder houden ,tenzij ze daardoor hun vrouwtje verwaarlozen!
Motherspride
01-02-2008, 22:56
:lol:
2002.
Wel heel mooi om te zien als een jongen zo goed met zijn moeder omgaat, zie je niet vaak.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.