Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lol op je werk..?

Tombie
28-05-2003, 11:07

Ik maak gewoon lol weet je hiero... het is zo droog hier, al die mensen die voorover gebogen naar hun pc staren en die rinkelende telefoons overal het piept in de oortjes maar wat doet tombie die zit gewoon lekker relaxed haar lipjes te stiften en te internetten heb toch een vast contract gekregen gisteren hmmmm lekker hoor! F u c k al mijn collega's.. tijd voor een bom op de afdeling marketing&verkoop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als tombie naar huis gaat! :zwaai:

SaMiax
28-05-2003, 11:10
:lol: :lol: :lol: dat zijn de :nerd:s die de hele tijd naar hun pc staren.. :hihi:

samiratjee
28-05-2003, 11:25
:nerd:......Zal ik je meehelpen die bom te plaatsen..:stout:

Tombie
28-05-2003, 11:26
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA alle hulp is van harte welkom! Misschien kun je je zelf opblazen ofzo?? Grapje grapje grapje..

samiratjee
28-05-2003, 11:28

Ik heb wel een slachtoffer...dat we kunnen gebruiken :stout:

Tnawie
28-05-2003, 11:41
Origineel gepost door Tombraider Ik maak gewoon lol weet je hiero... het is zo droog hier, al die mensen die voorover gebogen naar hun pc staren en die rinkelende telefoons overal het piept in de oortjes maar wat doet tombie die zit gewoon lekker relaxed haar lipjes te stiften en te internetten heb toch een vast contract gekregen gisteren hmmmm lekker hoor! F u c k al mijn collega's.. tijd voor een bom op de afdeling marketing&verkoop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als tombie naar huis gaat! :zwaai: je moet oppassen diegene die de hele tijd naar hun pc staren zijn yasmina moderators.

Tombie
28-05-2003, 11:42
Origineel gepost door samiratjee Ik heb wel een slachtoffer...dat we kunnen gebruiken :stout: Ik hoop dat het een blondje is binden we haar vast met allemaal granen en zo shoooooooooooooo wordt mooi vuurwerk hiero!

SaMiax
28-05-2003, 11:42
Origineel gepost door Tnawie je moet oppassen diegene die de hele tijd naar hun pc staren zijn yasmina moderators. :haha:

Tnawie
28-05-2003, 11:47
Origineel gepost door SaMiax :haha: :p

SaMiax
28-05-2003, 11:49
Origineel gepost door Tnawie :p :p back at ya :D