Bekijk originele versie : Hebben jullie dat gevoel soms weleens dat je gewoon iemand wil slaan!
Ik wel vooral als ik een blondje zie langs komen die me maar heel even aan hoeft te kijken savieeeeeeeeeeee dan barst het bommetje los..
:auw: burn motherf u c k e r burn!!
Ik liep eerst in de stad was zo'n blondje met haar marokaanse lelijke dwerg maar ik keek hem kant in en zij zegt tegen mij kek is voor je of nie denk ik draai me eigen om en :stomp: boven op er smoel en toen liep ze door
Origineel gepost door Tombraider
Ik wel vooral als ik een blondje zie langs komen die me maar heel even aan hoeft te kijken savieeeeeeeeeeee dan barst het bommetje los..
:maf3:
Origineel gepost door zahia
Ik liep eerst in de stad was zo'n blondje met haar marokaanse lelijke dwerg maar ik keek hem kant in en zij zegt tegen mij kek is voor je of nie denk ik draai me eigen om en :stomp: boven op er smoel en toen liep ze door
Hahahahah zahia jij blijft mij verbazen ik vind je een super meid wallah klasse kick some ass for the blond once...!!
Ik heb gister nog een nl wijf een hoek gegeven.. damnnn echt een ***wijf is dat man.. :hihi: Nu heeft ze geen grote bek meer :lol:
just_fouad
28-05-2003, 10:42
Origineel gepost door Tombraider
yeahhhhhhhhh :stout:
plus 1
Origineel gepost door SaMiax
Ik heb gister nog een nl wijf een hoek gegeven.. damnnn echt een ***wijf is dat man.. :hihi: Nu heeft ze geen grote bek meer :lol:
Nog een supermeid klasse ramme met de handel sla ze net niet dood!
Origineel gepost door zahia
:D
60 sec :stout:
60 seconden.....
:hihi: ze woont nog wel naast me.. damn weet je hoe lekker dat voelt he als iemand in elkaar geslagen hebt.. al die znoen ben je dan kwijt.. maar ik vecht bijna nooit hoor ;) alleen als het echt moet :D
just_fouad
28-05-2003, 10:49
tombie niet zo aggresief ja
dat doe je maar met mij ergens anders :jeweetog:
plus 1
ISMAHAN22
28-05-2003, 10:50
hahahaha weet je laatst had ik nog zo'n wijf in amsterdam een trap verkocht tot bij neer viel ....dacht ze meskiena haar trotse negertje aan ons te showen ze3maa kijk heb een neger ...!!!!! bah ..ze keek nog zo vies naar me als of ik haar vent wou afpakken met haar lelijke hoofd.!!!! iwa ik dacht hmmmmmmmm lang niet gevochten waarom nu niet een goeie reden..!!!!!! meskiena je had zien liggen hihihihihihiihihihiiiiih!!!!ze had echt een berggeit trap gekregen van me waaaaah dodelijk!
Origineel gepost door smartie2
waarom hehehehehhehe
hleh rewiena!!!
haha
:giechel:
k heb je toch verteld waarom.. :hihi: meisje komt zehma dreigen omdat mijn broertjes en shie paar jongens op het grasveldje gingen voetbal.. ze kan er tniet tegen dat wij marokanen lol kunnen maken en niet net als hun voor de tv zitten met hun lotto shit programmas.. nu weet ze dat ze de volgende keer effe een beetje moet dimmen tegen over ons..
Origineel gepost door just_fouad
tombie niet zo aggresief ja
dat doe je maar met mij ergens anders :jeweetog:
plus 1
Oeeee... soute jongen fouad... :jeweetog:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.