Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wajouw..

SaMiax
28-05-2003, 09:58

wayema.. ik weet dat het raar klinkt.. zei mijn pa gister ook al.. dat ik me niet zo moest aanstellen :rolleyes: maaaar... ik voel al sinds gister shocks.. maar dan in mijn rechterarm/hand.. het is echt heel raar.. en vooral inmijn handpalm. het lijkt wel alsof het onder stroom staat.. gister ook al toen ik zat af te wassen.. wajouww ik kreeg gewoon een shock man :huil: en ik overdrijf niet he :kwaad: en nu heb ik dat weer... weet iemand hoe dat komt ofso.. dit heb ik nog nooit gehad!! :confused: :confused:

zahia
28-05-2003, 10:11
ik heb echt medelijden met je

Noa
Mischien is het RSI....of te wel een muisarm?! Dus niet te veel achter je pc zitten schat!

ISMAHAN22
SMEER ER OPGELOSTE ZOUT IN WATER OP EN LEG DAN JE HAND EROP EN LEES DE SOERA AL HAMDOE ZEVEN KEER....!!!!!!!!!1 SUCCES XXXXJES

just_fouad
28-05-2003, 10:12

hahaha laat bob ffe naar kijken dan plus 1 bob

zahia
28-05-2003, 10:13
Nee ik ben geen dokter ik kan alleen maar bouwen :D

Tombie
28-05-2003, 10:13
Origineel gepost door SaMiax wayema.. ik weet dat het raar klinkt.. zei mijn pa gister ook al.. dat ik me niet zo moest aanstellen :rolleyes: maaaar... ik voel al sinds gister shocks.. maar dan in mijn rechterarm/hand.. het is echt heel raar.. en vooral inmijn handpalm. het lijkt wel alsof het onder stroom staat.. gister ook al toen ik zat af te wassen.. wajouww ik kreeg gewoon een shock man :huil: en ik overdrijf niet he :kwaad: en nu heb ik dat weer... weet iemand hoe dat komt ofso.. dit heb ik nog nooit gehad!! :confused: :confused: RSI

just_fouad
28-05-2003, 10:14
bouw voor mij en tombie een huis dan met zwembad en sauna :stout:

zahia
28-05-2003, 10:15
Neeeeeeeeeeeeeeeee eerst ik dan jij oke 60 sec :stout:

SaMiax
28-05-2003, 10:15
Origineel gepost door zahia ik heb echt medelijden met je IK heb niet om je medelijden gevraagd.. ik vroeg of iemand dat oook kent of heeft.. ;) maar effe serieus mensen.. heb ik dan echt RSI??? :huil: waaaaaaaaaaaaaaah... ik zit echt veel achter de pc.. en vooral hier op mijn stage.. van 9 tot 5 man :huil:

Zakaria_Magrabi
28-05-2003, 10:16
medelijden met je misschien RSI

ISMAHAN22
28-05-2003, 11:05
dan niet ik zei probeer dat helpt dat niet.....dan heb je mischien ms......hihihiihihhihiih allah yihfdak..!!!!!

just_fouad
28-05-2003, 11:06
Origineel gepost door SaMiax IK heb niet om je medelijden gevraagd.. ik vroeg of iemand dat oook kent of heeft.. ;) maar effe serieus mensen.. heb ik dan echt RSI??? :huil: waaaaaaaaaaaaaaah... ik zit echt veel achter de pc.. en vooral hier op mijn stage.. van 9 tot 5 man :huil: me to 9 tot 5 :stout:

SaMiax
28-05-2003, 11:08
Origineel gepost door ISMAHAN22 dan niet ik zei probeer dat helpt dat niet.....dan heb je mischien ms......hihihiihihhihiih allah yihfdak..!!!!! dan niet?? heb ik dan gezegd dat k het niet wil doen dan? :confused: k probeer het thuis insha allah.. en welke sorat moet ik oplezen dan?? dit heb ik nog nooit gehoord.. :hihi: ennuh fouad... wat heeft die stomme grijns opje gezicht te betekenen he?? spitt it ouT boY... :hihi: