Bekijk originele versie : playen
Oujdaboy
03-06-2002, 22:03
Playen zit in de Marokkaanse bloed denk ik, maar iedereen moet zelf weten ik hoop niet dat ik ooit zo een meid moet tegen komen in een van mijn relaties want dan is het wel de eerste meid die ik ooit het ziekenhuis in gaa slaan! beware veel plezier met playen :zwaai:
ahaa..dus jij ziet het alleen van de kant van de meisjes..
nou ik zal je een ding zeggen... er zijn meer jongens die dat doen dan meisjes hoor.....
enne als ji goed bent voor je vriendin/vrouw.. en je bent aardig etc. etc. zal ze niet zo snel een reden hebben.. om vreemd te gaan....
het hangt meer can jezelf af.. hee
ps: de jongens die dat doen zijn zeker niet erg.....
was dat voor mij bedoeld... of voor die mouchou... want dan heb ik heel wat toe te voegen aan jouw verhaltje......???
Miss_Banana
04-06-2002, 01:59
Originally posted by yassir*
Dus als een meisje/vrouw thuis geen aandacht krijgt moet ze het maar elders gaan halen? Wil je zulke uitspraken aub voor je houden, straks geef je andere leden een idee.....
Je zou bijna kunnen zeggen dat je weinig tot geen kennis hebben over de islam...
En als een man thuis niet genoeg aandacht krijgt?
En hoe zit het dan met bedrog? Wordt dat wel getollereerd in de Islam? Mocht het wel zo zijn zou je dan zo vriendelijk willen zijn om me aan te wijzen waar ik het terug kan vinden in de Koran?
Dank je!
Miss_Banana
04-06-2002, 02:40
Behbeh,
Helaas zijn er niet veel mannen/ vrouwen die hetzelfde denken!
Maar boontje komt om zijn loontje, what goes around comes around!
Ik hoop alleen dat mensen die zijn bedrogen door iemand het niet persoonlijk nemen. het ligt niet aan diegen dat jouw partner het ergens anders is gaan zoeken. Het probleem ligt bij je partner zelf!
Oujdaboy
04-06-2002, 14:11
hi,
Wie mij niet goed heeft begrepen zal het er ook nooit mee mij eens zijn
over mijn uitspraaken, wat ik nu wel zeggen is dat vreemdgaan een hele andere zaak is dan playen het is allebei erg maar bij playen speel je meestal een spelletje met meer dan 2 personen waar je niks voor voelt, en de meisjes of jongens die deze trend volgen zullen ooit wel de verkeerde tegen komen want geen enkele mens is speelgoed op deze aarde, over wat jullie zeggen dat meisjes slaan niet mannelijk is ben ik zeker weten mee eens maar er zijn grenzen en die grenzen gelden voor beiden voor mannen en voor vrouwen! dus in deze situatie zal ik zeker wel geweld gebruiken uit frustatie.
adios :zwaai:
Oujdaboy
04-06-2002, 14:14
Origineel gepost door Miss_Banana
Behbeh,
(Helaas zijn er niet veel mannen/ vrouwen die hetzelfde denken!)
Ik zou zeggen zeggen gelukkig maar want als er veel mannen en vrouwen het zelfde dachten zou het niks aan zijn op aarde! ;)
zinalady
04-06-2002, 16:29
jah......ten eerste mensen die het hier hebben over je vrouw slaan of vermoorden en dat ze dat normaal vinden die vind ik echt zielig....sorry maar voor jullie soort heb ik dus totaal geen respect!! ik bedoel denk eens goed na over wat je zegt!!!
tuurlijk vreemdgaan is fout maar wat is het verschil dat als een vrouw of man het doet??? ze maken toch allebei dezelfde fouten dus ze zijn dan ook allebei slecht klaar!!!! dus wat jullie zeggen vind ik echt bullshit...
en trouwens het is nog steeds een feit dat er veel meer mannen vreemdgaan dan vrouwen ... sterker nog er zijn best veel mannen die vreemdgaan..en dat heeft helemaal niks te maken met dat ze thuis niet aan hun trekken komen maar eerder om het feit dat ze gewoon van 2 of meer walletjes willen eten...nou ik vind dat echt schandalig!!!!
en trouwens de vrouwen die vreemdgaan zijn al net zo erg want dan heb je toch totaal geen zelfrespect!!!
Ik ken zelfs een stel die allebei vreemdgaan....nou dan denk ik bij mezelf waarom neem je dan lekker geen vrije relatie ....ik bedoel alles beter dan dat gelieg en gezeik toch heheh :p
vreemdgaan....het woord alleen al vind :kwaad:
bij mij is een ex vriend van mij weleens vreemdgeweest en hij dacht dat ik er nooit achter zou komen haha maar ja zijn beste vriend heeft hem bij mij vernaaid en jah toen heb ik hem meteen gedumpt en wat ik dan nog helemaal zielig vind is dat ie dan huilend aan de telefoon zit te smeken ..en dat ie er zo'n spijt van heeft en bla bla bla....echt dat vond ik nog wel het ergste van allemaal!!!! eerst vreemdgaan en dan nog van die zielige shit....nee kom op zeg mensen die vreemdgaan die hebben geen grenzen.....
en het enige wat die verdienen zijn mensen van dezelfde soort!!!
beslama
playen waarom????????
hoe hopeloos moet je wel niet zijn om te playen????
igggg tfoee
ik ken zo'n jongen heel goed hij zit bij mij in de klas
en als je zegt dat hij een player is kan hij zijn dag niet op wollah
en dan loopt ie de hele dag te zeggen jaaahh ik ben een player!!!
wollah playen is echt iets voor die gare jongens waar je gewoon niets mee kan doen(grofvuil dus!!)
maar ieder boontje komt om zijn loontje!!!
=emsoem=
a playa thinks he's playing but he always gets plays cause the only one he's playing is himself
wat denk je daarvan
soussiasaida
05-06-2002, 11:01
Wie "playt"
"Playt" zichzelf!!!!
Ik ken genoeg wijffies die denken dat ze meerdere vriendjes er op na kunnen houden maar op een of ander manier vallen ze toch door de mand en dan is het meestal klap, pats. boem :auw: en je naam kan je ook wel vergeten :zwaai: ..............
Ik ken ook zo'n meisje die met 4 jongens ter gelijk omgaat. Die vier kennen elkaar dat is het grappigste van allemaal, op een dag is er een ruzie ontstaan ze hebben haar neergestoken, ze is in 't ziekenhuis beland en toen ze terug buiten was hebben ze haar terug gepakt ik lachte mij kapot zij verdiende het!!!
Nu nog altijd ze heeft haar les niet geleerd
senhajiaa
05-06-2002, 11:27
Er vrouw mag inderdaad tot de dood bestenigd worden. Als je de koran goed leest zul je dat wel tegen komen. En als het in de koran staat ben ik er ook helemaal mee eens want waarom zou je nou vreemd gaan? Het is gewoon een schande, een zonde en als je je niet kan beheersen dan zoek je maar een andere uitweg in plaats van vreemd te gaan.
soussiasaida
05-06-2002, 11:36
Origineel gepost door Sista
Ik ken ook zo'n meisje die met 4 jongens ter gelijk omgaat. Die vier kennen elkaar dat is het grappigste van allemaal, op een dag is er een ruzie ontstaan ze hebben haar neergestoken, ze is in 't ziekenhuis beland en toen ze terug buiten was hebben ze haar terug gepakt ik lachte mij kapot zij verdiende het!!!
Nu nog altijd ze heeft haar les niet geleerd
Ja mijn buurmeisje indito hetzelfde verhaal, alleen heeft zij minaars over het hele land verspreid...... Ik begrijp zulke meiden echt niet hoor, maar jongens hetzelfde verhaal daar niet van. Oeeehhhh als ik een vriend had en er achter kwam dat hij mij aan het playen was..........:auw: :stomp: :zweep: en daarna weer verder gaan met mijn leventje :ego:
tetouani79
05-06-2002, 11:46
zoo saida laat je noet kennen he, geef hem die hoeken, anders gef je mij een beletje en dan reken ik wel met hem af, hahaha nee, maar je hebt gelijk, er zijn veel meisjes die overal vrienden hebben. ik ken een meisje hier die dat ook deed, overal waar ze kwam had ze een vriend en er zijn ook meisjes die van verschillende jongens houden, om de zoveel tijd een ander. jah dat is spijtig, want je reputatie is het ennige wat je uiteindelijk overhoudt en als dat ook weg is dan kan je beter jezelf gaan begraven.
the angel has spoken :engel: :engel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.