Bekijk originele versie : kroontje of geen kroontje...
lalla_salma2003
13-05-2006, 14:17
Dames,
Je hebt toch vaak bij die kapsels een kroontje op de afbeelding staan... om het zeg maar af te maken.... is het nou ( een hoge dunk van jezelf hebben ) als je gewoon zo'n kroontje leuk vind staan bij een kapsel voor een bruiloft?
Omdat de bruid ook een kroontje draagt...... wat vinden jullie ervan? Gewoon zo'n simpele.... net een haarbandje zeg maar... jullie mening graag....
Groeten Salma:goedzo:
SuperNurse24
13-05-2006, 15:55
Een kroontje is alleen voorbehouden aan de bruid!!
Heb een keer meegemaakt dat een meid met een kroontje kwam aanzetten. Ze is meskiena heel de avond uitgelachen door de gasten.
Als je iets van een diadeem bedoelt kan het nog wel, maar echt een kroontje is alleen voor de bruid.
Lhbib_el_Qalb
13-05-2006, 16:01
Je hebt van die hele kleine tiara's die je zeg maar net als een diadeem in je haar kan schuiven. Die vind ik wel kunnen, heb er zelf ook één voor bij men avondjurk. In Marokko is het ook een gewoonte om zoiets te dragen.
WARDA-LAROSSA
13-05-2006, 16:40
Heb een keer meegemaakt dat een meid met een kroontje kwam aanzetten. Ze is meskiena heel de avond uitgelachen door de gasten.
Als je iets van een diadeem bedoelt kan het nog wel, maar echt een kroontje is alleen voor de bruid.
jah ik zag het ook op een bruiloft...ik vind het niet kunnen...met een kroontje naar een bruiloft.....
marocloubna
13-05-2006, 17:15
Een gast die een kroontje draagt? Nee, vind ik niet kunnen.
Een diadeem kan nog wel.....
Op mijn verloving wilde ik niet eens een kroontje en heb toen een diadeem gehuurd van Whiterose van m.nl........ :kus:
l3rosa_denhagia
13-05-2006, 17:39
Dames,
Je hebt toch vaak bij die kapsels een kroontje op de afbeelding staan... om het zeg maar af te maken.... is het nou ( een hoge dunk van jezelf hebben ) als je gewoon zo'n kroontje leuk vind staan bij een kapsel voor een bruiloft?
Omdat de bruid ook een kroontje draagt...... wat vinden jullie ervan? Gewoon zo'n simpele.... net een haarbandje zeg maar... jullie mening graag....
Groeten Salma:goedzo:
Op mijn bruiloft had mn2ling zusje ook een kapsel met een klein koontje op dr hoofd, ze had zo'n sisi avond jurk gehuurd, toen ze zich had omgekeeld en binnen kwam, d8 iedereen dat ik het was :hihi: Al mn tantes riepen ga snel trug, draai la3rousa muziek, roep de bruidegom :maf2: Whahahah mn zusje zo van take it easy, ik ben het maar, en liep met zon ego hoofd verder :ego: T stond dr pr8ig :o
l3rosa_denhagia
13-05-2006, 17:41
hahahh ze had zeker zo'n overdreven op dr hoofd :hihi:
Mn zusje had gewoon een hele kleintje, heel schattig, je zag wel wat bling blingen op dr hoofd, maar t vielniet gelijk op van uuuh ze heeft een kroon op :maf:
WARDA-LAROSSA
13-05-2006, 17:44
Op mijn bruiloft had mn2ling zusje ook een kapsel met een klein koontje op dr hoofd, ze had zo'n sisi avond jurk gehuurd, toen ze zich had omgekeeld en binnen kwam, d8 iedereen dat ik het was :hihi: Al mn tantes riepen ga snel trug, draai la3rousa muziek, roep de bruidegom :maf2: Whahahah mn zusje zo van take it easy, ik ben het maar, en liep met zon ego hoofd verder :ego: T stond dr pr8ig :o
Toch vind ik dit anders...zij is jouw eigen zusje zelfs je tweeling...maar je hebt mensen die gaan naar een bruiloft van een verre familielid of kennis en dan doen ze ook een kroon.......dat vind ik weer niet kunnen....
l3rosa_denhagia
13-05-2006, 17:46
Toch vind ik dit anders...zij is jouw eigen zusje zelfs je tweeling...maar je hebt mensen die gaan naar een bruiloft van een verre familielid of kennis en dan doen ze ook een kroon.......dat vind ik weer niet kunnen....
Hahahaha ik weet wat je bedoelt ;)
Mn zusje had gewoon een sipmele bij een leuke sisi avond jurk, thats it :o
WARDA-LAROSSA
13-05-2006, 17:51
Hahahaha ik weet wat je bedoelt ;)
Mn zusje had gewoon een sipmele bij een leuke sisi avond jurk, thats it :o
ewa hoe bevalt het huwelijksleven je......:stout:
MimaVanilla
13-05-2006, 18:21
:lol: Wollaah ik dacht ook dat jij het was !! Ik moest achteraf heel hard lachen!
Ik dacht al: van welk planeet komt zy ?? Waar iis de bruidegom.. 3aad je zusje kwam zo relax naar binnen dan weer naar buiten! Echt een te3boesht kan ik soms zyn ! hahaha ! :haha:
l3rosa_denhagia
13-05-2006, 18:22
ewa hoe bevalt het huwelijksleven je......:stout:
T ideale leventje van elk vrouw :o
l3rosa_denhagia
13-05-2006, 18:24
:lol: Wollaah ik dacht ook dat jij het was !! Ik moest achteraf heel hard lachen!
Ik dacht al: van welk planeet komt zy ?? Waar iis de bruidegom.. 3aad je zusje kwam zo relax naar binnen dan weer naar buiten! Echt een te3boesht kan ik soms zyn ! hahaha ! :haha:
hahahahah ze had zich omgekeeld bij mij in mn kamertje, en negaffa laila had het voor dr gezet etc, toen zei ze nog van eerst ff schreeuwen dat jij de andere helft bent voor t geval dat :hihi: Sec later was ze alweer trug, k dat van zo dat heb je snel gedaan, ze zei damn alle ogen op mij gericht, daar kan ze nie etgen, verlegen type :o Niet netals mij :hihi: Bij m eerste lebsa zat ik eerder alle vrouwen 1 voor 1 te bwonderen wie ze waren en wat ze aanhadden :hihi:
MimaVanilla
13-05-2006, 18:35
hahahahah ze had zich omgekeeld bij mij in mn kamertje, en negaffa laila had het voor dr gezet etc, toen zei ze nog van eerst ff schreeuwen dat jij de andere helft bent voor t geval dat :hihi: Sec later was ze alweer trug, k dat van zo dat heb je snel gedaan, ze zei damn alle ogen op mij gericht, daar kan ze nie etgen, verlegen type :o Niet netals mij :hihi: Bij m eerste lebsa zat ik eerder alle vrouwen 1 voor 1 te bwonderen wie ze waren en wat ze aanhadden :hihi:
Hahahahhahaha !! Maar ze lijkt teveel op jou! En wollah nu kan ik jullie pas scheiden van elkaar! Ik wist echt niet wie wie was. Later wel weer gelukkig.
Wollaah ik dacht dat jij het was ! Ni3es: Dit meisje spoort hem niet! Misschien is ze de weg kwijt ofzo! :haha:
Ze had op haar voorhoofd mOeten schrijven dat ze het zusje van L3rosa is!
Er was een hoop verwarring ! :hihi:
tempted_2_touch
13-05-2006, 18:44
sorry dames dat kan echt niet ook geen tiara of diadeem ... dat is voorbehouden aan een bruid klaar uit :kwaad: ... ik snap ook die meiden niet die een lebsa met een sleep dragen... een sleep is volgens mij bedoelt voor een bruid:confused: 3la mode sorry slaat echt nergens op... :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.