Bekijk originele versie : Give me a T.
Give me a O
Give me a M
Give me a B
Give me a R
Give me a A
Give me a I
Give me a D
Give me a E
Give me a R
Give me TOMBRAIDER!!!
Duhhhhh :D
Tetouanees
28-05-2003, 09:36
Want over koetjes voetbal en de lotto praten nou dag..... adieu ......tot ziens ........het gaat je goed...........
we moeten vallen..........................en weer doorgaan......... :D :D
Tetouanees.................
The_Eyes
28-05-2003, 09:38
ZO JIJ HEBT ZIN!!!!
damn t is pas ochtend meid!!!
ik zie alleen maar nieuwe posts van jOUW!!!
echt goed :boogie: tenminste vrolijke mensen op t forum. maar je weet binnenkort nieuwe tombraider film!!!!! hahahahah en een nieuwe spel
ANGEL OF DARKNESS!!!!
HIHIHIH :hihi:
Origineel gepost door Tetouanees
Want over koetjes voetbal en de lotto praten nou dag..... adieu ......tot ziens ........het gaat je goed...........
we moeten vallen..........................en weer doorgaan......... :D :D
Tetouanees.................
Een andere keer misschien dan kunnen we wat praten en kunnen dan als het moet wat over koetjes en de lotto praten nou totziens adieu het ga je goed!! :Iluvu:
Origineel gepost door The_Eyes
ZO JIJ HEBT ZIN!!!!
damn t is pas ochtend meid!!!
ik zie alleen maar nieuwe posts van jOUW!!!
echt goed :boogie: tenminste vrolijke mensen op t forum. maar je weet binnenkort nieuwe tombraider film!!!!! hahahahah en een nieuwe spel
ANGEL OF DARKNESS!!!!
HIHIHIH :hihi:
Yahhhh don't mess with me je weet he... iewa lieve broeder je moet toch wat doen om de dag door te komen! :D
The_Eyes
28-05-2003, 09:43
Origineel gepost door Tombraider
Yahhhh don't mess with me je weet he... iewa lieve broeder je moet toch wat doen om de dag door te komen! :D
das inderdaad waar wij mensen moeten toch wat hè!!
op zo`n mooie dag als vandaag!!!
ik zou ook niet weten wat ik vandaag ga doen.!! want de hele dag hier lijkt me niet echt geschikt kijk naar het weer man!!
toppie
das inderdaad waar wij mensen moeten toch wat hè!!
op zo`n mooie dag als vandaag!!!
ik zou ook niet weten wat ik vandaag ga doen.!! want de hele dag hier lijkt me niet echt geschikt kijk naar het weer man!!
toppie
Zeker toppie iewa k moet nog werken tot 3 uur ga dan de buurt onveilig maken!! :D
The_Eyes
28-05-2003, 09:51
OOOH JE ZIT OP JE WERK!!!
ok jah dan heb je zeker weinig te doen.
hahhahahahahahhaha
OOOH JE ZIT OP JE WERK!!!
ok jah dan heb je zeker weinig te doen.
hahhahahahahahhaha
Iewa je weet lemgarba niks te doen toch hahah speak for yourself zul je denken..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.