Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wanneer ben je DE MAN.....EN wanneer ben je EEN REAL WOMEN?!!!!!

Pagina's : [1] 2

zinalady
03-06-2002, 22:00

jah dat is een vraag......waar ik zelf al een tijdje over zit natedenken...want wanneer ben je niet meer dat meisje en niet meer die jongen maar een real women en men???!!!!!!! Is daar een bepaalde grens?? of een bepaalde leeftijd voor??? ik weet op je 18e word je als volwassenen beschouwd maar ben je het dan ook wel??? dus hier mijn vraag.........wat maakt jou nou volwassenne wanneer denk jij dat je dat bent???? welke veranderingen gebeuren er dan in je leven??? en voor al de volwassene onders ons wanneer werd je volwassen?en waar merkte je dat aan???? ik ben benieuwd!!!!! beslama :zwaai: p.s deze reactie is geplaatst van een......NOT A GIRL NOT YET A WOMEN HEHEH :p :D

tha_lady
03-06-2002, 22:13
toen ik de topic zag voor dat ik m had gelezen moest ik aan britney spears denken not a girl not yet a women laterZ :blauwkus:

zinalady
03-06-2002, 22:17
heyy the lady......ja dat liedje gaat ook daarover jah....vandaar dat ik die grap ook zei dat i'm not a girl not yet a women ben heheh!!! :p maarre britney spears vind ik zelf niet echt geweldig maar dit nummer vind ik wel goed omdat het over de werkelijkheid gaat en het heeft me dus ook aan het denken gezet......maar zied partner tell me wanneer voel jij een echte vrouw denk je???? ik denk dat we eerst maar eens moeten afkicken van snoep maybe dan worden we een beetje vrouw toch!!! :D beslama

tha_lady
03-06-2002, 22:26
uuuhhh ik zit middel in de punerteit, wat ben ik nou een meisje of een vrouw ????? moeilijke vraag ik weet het ik ben een jongedame he he wat vind je daar van?? laterZ :blauwkus:

zinalady
04-06-2002, 10:54

haha yo go girl!!!!! juist je bent een jongedame mooi gezegd :D

Safira75
04-06-2002, 10:59
Ik denk dat volwassenheid niet zoveel met leeftijd te maken heeft. Maar meer met je vermogen om te kunnen relativeren. En dat krijg je door ervaringen op te doen....Dus door te leven. Vaak is het zo dat hoe langer je leeft (hoe ouder je bent dus) - hoe meer je meemaakt. Maar sommige mensen hebben al op jonge leeftijd veel meegemaakt. Dus dat verhaal gaat niet altijd op. Als je kan relativeren, weet je dat bijv. wanneer je iets ergs overkomt. Je niet bij de pakken neer moetr gaan zitten. Er zijn altijd mensen die het erger hebben. Als je kan relativeren, maak je je niet constant druk over zaken die er eigenlijk niet toe doen. En als je kan relativeren, leer je dat het in hun waarde laten van andere mensen, je meer rust brengt dan constant je druk te maken om wat anderen doen en laten. Maar daar kan je geen leeftijd op plakken...

zinalady
04-06-2002, 11:02
hey safira thanx.....dit is voor mij een goeie uitleg geweest!!!! maar dan heb ik nog een vraagje in wat merk je dan dat je volwasse bent??? wat zijn de veranderingen? je hebt nu dus verteld hoe je volwassene word ....door veel ervaringen optedoen maar wat is het verschil tussen een volwassene en late we zeggen een puber....is de een slimmer of beter of ????? beslama :zwaai:

Safira75
04-06-2002, 11:07
Origineel gepost door zinalady hey safira thanx.....dit is voor mij een goeie uitleg geweest!!!! maar dan heb ik nog een vraagje in wat merk je dan dat je volwasse bent??? wat zijn de veranderingen? je hebt nu dus verteld hoe je volwassene word ....door veel ervaringen optedoen maar wat is het verschil tussen een volwassene en late we zeggen een puber....is de een slimmer of beter of ????? beslama :zwaai: Oh nee, volwassenen zijn niet per definitie slimmer dan niet-volwassenen. Alleen als volwassenen (en nogmaals dat is geen leeftijd dus he- ik ken mensen van 40 die nog niet volwassen zijn -al denken ze zelf van wel...vind mezelf ook nog eigenlijk niet volwassen en ik ben 26)- Maar goed, als volwassene realiseer je je denk ik dat je de waarheid niet in pacht hebt. Bij niet-volwassenen zie je toch vaak dat ze OVERTUIGD zijn van hun gelijk. Zo van IK WEET ALLES. Nou hoe ouder je wordt, en meer ervaren je wordt- hoe meer je leert dat je helemaal NIKS weet. Van Daaruit kan je dan ook weer openstaan voor wat jongere vinden of hoe zij over dingen denken en er tegenaan kijken. Volwassenen zijn niet beter dan jongeren/niet-volwassenen. Oudere zijn vaak heel star in hun denken., terwijl jongeren nog open staan voor meer. Ouderen zeggen: Ik stap altijd aan de linkerkant uit mijn bed- en dat ga ik dus ECHT niet veranderen Jongeren vragen zich nog af waarom ze dat eigenlijk doen. En of het wel de beste manier is. Daarom brengt de jeugd vernieuwing...die zijn namelijk ook nog niet zo bang als ouderen dat zijn. Ouderen zijn vaak bang voor verandering...terwijl jongeren verandering juist toejuichen... pfffffffffffffffff ik kllets te veel.:D dat doen ouderen dus ook he, teveel kletsen :D

Ghizlanetje
04-06-2002, 11:08
:huil: :huil: :huil:

soussiasaida
04-06-2002, 11:41
Als je kijkt naar wat ze hier in nederland als volwassen zien dan kijk je naar 18+ maar.......ik heb nog een zusje van 18 en die is nog zo kinds als de weet niet wat........ daar integen heb ik ook nog een zusje van 14 en die gedraagt zich wel als een hele dame hoor........wel grappig om te zien eigenlijk. Volwassenheid kan je dus niet aan iemand's leeftijd bepalen. But i'am a real womannnnnnnn hoor zinaaa ;) :hihi:

zinalady
04-06-2002, 11:54
oke girls...... thanx allemaal...... en safira thanx voor je uitleg!!!!! ik weet dat het voor iedereen anders ligt wanneer de een volwassen is en wanneer niet...dus vandaar dat ik benieuwd was naar hoe jullie daarover denken.... maar waarom reageren de mannen niet heheh die voelen zich zeker niet aangesproken.... maar jah soussia oke i'm proud of you women!!!!! beslama :zwaai:

Safira75
04-06-2002, 12:27
Mannen worden NOOOOOOIT volwassen :D :D

zinalady
04-06-2002, 13:04
haha...ja je hebt er wel exemplaren van jah maar kan je me vertellen waar ik die precies dan kan vinden?!!!! :D ach joh ook de mannen worden ooit volwassene en daar ben ik allang blij mee heheh :p

soussiasaida
04-06-2002, 13:13
Origineel gepost door zinalady maar ja soussia oke i'm proud of you women!!!!! I'am proud of you toooooooo zinaaaaaa ;) !

zinalady
04-06-2002, 13:16

ahhhh thanx schatje dat wou ik ff horen!!!!! bye bye :zwaai:

Pagina's : [1] 2