Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sharon gezwicht en de arabieren overwinnen

LZN
28-05-2003, 09:28

Hehhehehehehehehehehwhoehahahahahaahahahahahahahah whehhehehehehehehwhoehahahahahahaahah waar zijn pista grendel and3ej wtc heheeheheheheheh arabieren hebben gewonnen we hebben ons land terug, en niemand die het meer afpakt Sharon de hond gisteren we kunnen niet zeggen over gebied wat niet van ons is dat het toch van ons is bezet gebied hehehehe we have won :D :D.

Zelfkritiek
28-05-2003, 11:01
Mooi, kunnen de joden ook weer veilig over straat in Amsterdam-West! :rolleyes:

an3sdej
28-05-2003, 11:07
Hopelijk is het optimisme van die mafkees Smartie terecht. Een eigen staat voor Palestijnen is voor iedereen goed. Maar zover is het nog lang niet!

grendel
28-05-2003, 13:08
Origineel gepost door smartie2 Hehhehehehehehehehehwhoehahahahahaahahahahahahahah whehhehehehehehehwhoehahahahahahaahah waar zijn pista grendel and3ej wtc heheeheheheheheh arabieren hebben gewonnen we hebben ons land terug, en niemand die het meer afpakt Sharon de hond gisteren we kunnen niet zeggen over gebied wat niet van ons is dat het toch van ons is bezet gebied hehehehe we have won :D :D Grendel is hier. Wat is er, gappie........... :D Gefeliciteerd.........ik hoop dat het nu niet meer nodig is om af te reizen naar Palestina voor een smartie2-aanslag. Dat doet me echt deugd. Zou zonde zijn van zo een jong leventje... ;)

grendel
28-05-2003, 13:43

Origineel gepost door smartie2 hehehe ben ook aan het nadenken laten we nu hopen op een jood die zijn geloof aanbid en een palestijn met de zijne insha'llah zal alles nu goedkomen al aqsa voor de palestijnen klaagmuur voor de joden goed geregeld toch grendel peace brother wist niet dat ik 't ooit zou zeggen :D Ik ook niet. Maar laten we het goede voorbeeld geven. Peace brother. For everyone in the world............ ;)