Bekijk originele versie : Dames Stel Je Voor Man.....
JE MAN VERANDERD ALS JULLIE GETROUWD ZIJN :( ECHT VERANDEREN... OPEENS WIL HIJ DINGEN DOEN DIE HIJ EERST NIET DEED (DENK AAN UITGAAN AAN DRINKEN) HIJ VERANDERD VOLKOMEN :kwaad: WAT DOE JE DAN??? :confused:
:zwaai:.
Dan ga je lekker mee......gezellig toch!
En pak je ook een biertje!!
Zal ie vast leuk vinden, al die gezelligheid :D
samira_el
27-05-2003, 22:25
Ik chanteer hem :stout:
MoCrOcHiCa
27-05-2003, 22:25
heeeel hard wegrennen en mijn hoofd tegen de muur aan slaan :D
neey neey serieus ik zou dokter phill gaan bellen en smeken om hulp :D
MocroPrinsesje
27-05-2003, 22:26
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
heeeel hard wegrennen en mijn hoofd tegen de muur aan slaan :D
neey neey serieus ik zou dokter phill gaan bellen en smeken om hulp :D
Jaaaa ik zou ook dr Phill halen he 's gonna resque me!! :o
kickboxgirl
27-05-2003, 22:30
praten met hem hopelijk begint ie normaal te doen anders imam halen zodat hij ook met hem praat al sdat niet lukt roep ik z'n familie erbij en die van mij als dat nog steeds niet lukt.....................?] :(
scheiden :confused:
Ik vraag me af hoezo hij veranderd is.....en wacht het een paar DAGEN (echt geen weken) af......spreek hem erop aan! Confronteer hem met zijn gedrag en verandering tov vroeger. Vertel hem hoe ik me voel en dat ik het graag zie veranderen en daarna vraag ik m wat hij vindt van wat ik ervan vindt!!
Afhankelijk hiervan beluit ik wel/geen hulp te vragen van iemand (nmisschien een goede vriend van m ofsoiets)
Bario_Woman
27-05-2003, 22:47
Origineel gepost door ouiam_tet1
JE MAN VERANDERD ALS JULLIE GETROUWD ZIJN :( ECHT VERANDEREN... OPEENS WIL HIJ DINGEN DOEN DIE HIJ EERST NIET DEED (DENK AAN UITGAAN AAN DRINKEN) HIJ VERANDERD VOLKOMEN :kwaad: WAT DOE JE DAN??? :confused:
:zwaai:
Hangt van de situatie af denk ik.
als ie echt zodanig zou veranderen dat ik niet meer met hem overweg kan ,than he may hit the road :gniffel:
GC
PerfectTangawia
27-05-2003, 22:49
Origineel gepost door samira_el
Ik chanteer hem :stout:
nou het maakt niet uit met wat je hem chanteerd ik denk niet dat een man daar bang van is..
maar waarmee zou je hem chanteren..???
TANGAWIA
tegen zijn moeder zeggen? hehehehe
nee even serieus meeste mannen veranderen niet in zulke opzichten, misschien dat hun karakter zich anders vormt (slaan, agressie etc) maar als hij voor het huwelijk al niet van uitgaan hield zal hij niet INEENS na het huwelijk los slaan.
Maar stel, stel dat mijn man na ons trouwen ineeeeeeeeeens 180 graden qua karakter verandert, eerst met hem erover praten, vervolgens met iemand die invloed op hem heeft en als dat alles niet zou werken, sja zolang er geen kinderen zijn, als hij dan uit is en hij komt keertje thuis GEWOOOOOOOOOOOOON DE DEUR MET DE KNIP OP SLOT gheheheeh
C_warrior
28-05-2003, 01:39
Waarom denken jullie dat Een telefoonboek zo dik en zwaar is...
Juist ja om mee te rammen als hij zich zo dom gedraagt :kwaad:
Sla ze verstand weer naar ze kop :)
Origineel gepost door GrandCherokee
Hangt van de situatie af denk ik.
als ie echt zodanig zou veranderen dat ik niet meer met hem overweg kan ,than he may hit the road :gniffel:
GC
jah jah dat zou jij doen :D
:stomp: :zweep:
En als laatst :auw:
:D
lovelolo531
28-05-2003, 09:44
salaam
ik denk dat je met hem moet praten dat is het besten luisteret hij niet doe dan het zelfde wat hij doet
liefs louisa
TwinkleEye_19
28-05-2003, 09:45
Origineel gepost door ouiam_tet1
Ik hoef gelukkig niet moeilijk te doen :engel:
Een woordje reppen richting m'n pa doet wonderen :bril:
Ghataarlijke vadere van mij, moet je nooit, maar dan ook nooit boos maken :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.