Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heren!!! stel je voor man.....

Pagina's : [1] 2

LZN
27-05-2003, 22:15

je bent getrouwd met een bloedmooie vrouw :rolleyes: ze was alles wat je wilde. ze wasde vrouw van je dromen en niet te vergeten ze was zoo prachtig mooi,lang,slank :rolleyes: alles waar je maar van droomde :D maaaaaaaaaaaaar na 2 maandjes veranderd ze!! ze heeft opeens schijt aan haar uiterlijk, geen kapper meer geen mooie kleren meer ze wordt steeds dikker en dikker tot je uiteindelijk haar rollen kan tellen :confused: mohiem van die mooie vrouw die jou deed smelten is niks meer over hmm wat doe je dan??? :zwaai:.

salimma19
27-05-2003, 22:21
wollah ik hoop dat veel gaan stemmen.......ik ben echt benieuwd. Goede topic ouiam :goedzo: heren........STEMMEN :regie:

babyboy
27-05-2003, 22:26
ik ga gelijk scheiden :hihi: nee hoor, als ik een maal getrouwd ben, dan blijf ik mijn vrouw altijd trouw, ik blijf gewoon van haar houden. maar ik zou haar wel op het matje roepen. van begin jezelf te verzorgen, anders moet je op straat meters afstand achter me aan lopen :hihi: nee, serieuze antwoord, is ik blijf van haar houden.

babyboy
27-05-2003, 22:30
dan zal ik haar vertellen dat ze anders moet kleden, en minder vet moet eten, en trainen. gaan we lekker samen trainen :stout:

babyboy
27-05-2003, 22:34

dan ken ik haar niet als we over straat lopen

salimma19
27-05-2003, 22:38
Ik wil best slank blijven en zo voor mijn man.....en vooral voor mezelf maar dan moet hij ook een strak getrainde buik hebben....sexy sikje...mooi tintje..whaaaaaaaaaa :love2: :Iluvu: :koppel: :love:

AVANT_GARDE
27-05-2003, 22:50
de liefde die ik haar zal schenken tijdens het huwelijk...zal haar alleen maar laten opbloeien :)

House
27-05-2003, 22:53
tja, ik zou et niet zo leuk vinden maar ja ze blijft m'n topper Vooral als er kinderen zijn dan is het stom als je gaat scheiden. En zolang die speciale gevoelens er nog zijn kunnen die paar rollen vet niet veel kwaad. Ik zou er natuurlijk wel wat van zeggen, immers mijn vrouw moet er altijd op en top uitzien...oke oke ik vergeef het haar als ze net wakker is :D

House
27-05-2003, 23:03
Origineel gepost door ouiam_tet1 :rolleyes: echt een man naar m'n hart :) Jaja dat zeg je tegen alle mannen :kwaad:

House
27-05-2003, 23:09
Origineel gepost door ouiam_tet1 :rolleyes: nee house jij bent echt een uitzondering :o :D Nee nee dame, ik trap daar niet meer in :kwaad:

House
27-05-2003, 23:35
Origineel gepost door ouiam_tet1 :( shit :jammer: :eek: :jammer:

salimma19
27-05-2003, 23:54
ach......op mij kan niemand afknappen........ik ben zo lief en leuk.....:ego:

MariamaMslma
29-05-2003, 01:14
Origineel gepost door AVANT_GARDE de liefde die ik haar zal schenken tijdens het huwelijk...zal haar alleen maar laten opbloeien :) Wat een antwoord, wat een antwoord............. :Iluvu:

hardtodrive
29-05-2003, 01:32
Na paar kilootjes dan moeten we ernstig praten. Het gaat niet alleen om die kilootjes maar wat komt er nog meer bij. Straks moet je je liefje met kruiwagen vooruit duwen. Bovendien het is niet gezond voor haar en voor mij.

MarocStar
29-05-2003, 02:11

Origineel gepost door ouiam_tet1 je bent getrouwd met een bloedmooie vrouw :rolleyes: ze was alles wat je wilde. ze wasde vrouw van je dromen en niet te vergeten ze was zoo prachtig mooi,lang,slank :rolleyes: alles waar je maar van droomde :D maaaaaaaaaaaaar na 2 maandjes veranderd ze!! ze heeft opeens schijt aan haar uiterlijk, geen kapper meer geen mooie kleren meer ze wordt steeds dikker en dikker tot je uiteindelijk haar rollen kan tellen :confused: mohiem van die mooie vrouw die jou deed smelten is niks meer over hmm wat doe je dan??? :zwaai: hart hart en nog eens hart zijn bij mij heel belangrijk :)

Pagina's : [1] 2