Bekijk originele versie : soms dan wil ik..........................
beppie_truus
27-05-2003, 21:50
gewoon eens even niet bestaan :(
TwinkleEye_19
27-05-2003, 21:51
*zucht* :(
ps: echt schatje op je avatar, iedere keer dat ik 'm zie, wordt ik er gewoon echt blij van :Iluvu: :Iluvu:
Shbekkia
27-05-2003, 21:51
Origineel gepost door beppie_truus
Vertrouw op dat moment op Allah (swt)...en wees dankbaar voor het leven dat je hebt gekregen lieve zuster...:)
Moge allah je inshaállah de kracht geven...
Ma3a Salaam
Een zuster.....
Miss_Banana
27-05-2003, 21:54
Ik heb wat vleugels bij de Wehkamp bestelt zodat ik kan wegvliegen. Ga dan op een grote rots zitten aan zee met ouaaaaaaaaaaaaaa7ed grote zjwana :verdriet:
Wil je ook vleugels?
Het leven is hard zussie..............
en die gedachten geef shejtan aan je.........wees een trouwe moslim en Allah helpt je............. ;) :zwaai:
minous21
27-05-2003, 21:58
Schatje.....weet dat er genoeg mensen zijn die heel veel om je geven! en je weet dat ik samen met mijn familie heel veeeeeeeel om jou geven!!!!
Jij bent een schat van een meid!
Ik hou van je!
Liefs H....(en bijna en dan kunnen we samen weer chillen)
misshananne
27-05-2003, 22:04
he meid dat had ik eerst ook maar toen ik dacht dat ik een erge ziekte had en dat ik niet llang meer te leven had,heb ik alleen maar zitten janken en tegen allah zitten zeggen aub laat me nog leven ik wil me fam niet kwijt en ik doe bijna niks aan me geloof.dus ik zou dat maar niet zeggen,nou bedank ik allah dat ik dat niet heb.
MocroPrinsesje
27-05-2003, 22:17
Origineel gepost door Miss_Banana
Ik heb wat vleugels bij de Wehkamp bestelt zodat ik kan wegvliegen. Ga dan op een grote rots zitten aan zee met ouaaaaaaaaaaaaaa7ed grote zjwana :verdriet:
Wil je ook vleugels?
Precies Waar Ik Nu Ook Behoefte Aan Heb....Relaxheid...Alleen Zijn Met Een Hele Grote ZWana...:verdriet:
Miss_Banana
27-05-2003, 22:31
Origineel gepost door MocroPrinsesje
Precies Waar Ik Nu Ook Behoefte Aan Heb....Relaxheid...Alleen Zijn Met Een Hele Grote ZWana...:verdriet:
Draai jij of draai ik?
Bario_Woman
27-05-2003, 22:56
Hier nog een....
:rolleyes:
Bario_Woman
27-05-2003, 22:58
Origineel gepost door Miss_Banana
Draai jij of draai ik?
Ik draai ze wel...
Than we smoke that shIt.... :gniffel:
Miss_Banana
27-05-2003, 23:00
Origineel gepost door GrandCherokee
Ik draai ze wel...
Than we smoke that shIt.... :gniffel:
Pollum graag!
beppie_truus
27-05-2003, 23:00
Origineel gepost door minous21
Schatje.....weet dat er genoeg mensen zijn die heel veel om je geven! en je weet dat ik samen met mijn familie heel veeeeeeeel om jou geven!!!!
Jij bent een schat van een meid!
Ik hou van je!
Liefs H....(en bijna en dan kunnen we samen weer chillen)
thanks sweety :blauwkus:
en ik kweet dat jullie veel van mij houden maar soms zou ik toch graag even niet hier willen zijn..
en je weet ik hou ook heel veel van jou :Iluvu: :verliefd:
beppie_truus
27-05-2003, 23:02
Origineel gepost door Shbekkia
Vertrouw op dat moment op Allah (swt)...en wees dankbaar voor het leven dat je hebt gekregen lieve zuster...:)
Moge allah je inshaállah de kracht geven...
Ma3a Salaam
Een zuster.....
choukran en inschallah :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.