Bekijk originele versie : vinden jullie het ook niet eerlijk???
zina_hbiba
12-05-2006, 16:01
die mensen die in spanje wonen, ik sprak net mijn buur jongen van marokko..
en zei dat hij morgen naar marokko ging. ik zo je bent 2 weken geleden nog geweest. echt de meeste daar gaan gewoon voor een weekendje naar marokko.
ik weet niet hoevaak hij dit jaar naar maroc is geweest, ik kon het niet meer bij houden. :traan1: ik willllllllllllllllllllllllll oook terwijl wij 1x per jaar hooguit 2x gaan en nog 2a 3 dagen onderweg.
terwijl hij binnen 2 uur in marokko is met de auto
wie wilt dat nou niet
zina_hbiba
12-05-2006, 16:07
lijkt mij zo leuk, zo van ik ga ff morgen naar marokko en kom zondag weer terug hahahaha
nouria_24
12-05-2006, 17:25
Een vriendinnetje van mij (ze is nederlandse) woont in Marbella, zij is ook wel eens gewoon zomaar voor een weekendje naar Marokko geweest...:moe:
MaRoCcInA
12-05-2006, 18:28
Maar ik denk dat Marokko voor hun ook niet echt bijzonder is dan voor ons.
Bij hun is het niet meer echt zo speciaal, bij ons ligt het echt een paar landen en verder en dat maakt het ook veel boeiender om te gaan.
Het is net Nederland en Frankrijk.. :moe: ...
Als je er vaker heen gaat heb je opeens geen zin meer om te gaan en maakt het ook niet echt spannend ofzo.
zina_hbiba
13-05-2006, 16:24
Een vriendinnetje van mij (ze is nederlandse) woont in Marbella, zij is ook wel eens gewoon zomaar voor een weekendje naar Marokko geweest...:moe:
dat is toevallig hij ook. het ligt toch helemaal in het zuiden???? als ik het goed heb bij de zee
Bij hun is het niet meer echt zo speciaal, bij ons ligt het echt een paar landen en verder en dat maakt het ook veel boeiender om te gaan.
Als je er vaker heen gaat heb je opeens geen zin meer om te gaan en maakt het ook niet echt spannend ofzo.
dat zou voor mij niet gelden, dat Marokko niet meer zo speciaal zou zijn..
Niks kan tippen als smorgen gewekt worden door: Lighia Lighiaaaaa Lighia Lighiaaa...de ezels in het dorp....de bruine stofvlekken op mn witte broek...die mannen met hoogopgetrokken broek met de meest bizarre openingszinnen zoals: "a thasetta n na3nas innoe wallah ni3am thawittitd..openingszinnen die meestal ook als laatste zin blijven...meiden die smachtend wachten op een complimentje flanerend langs de boulevard....
Niks kan tippen aan mijn Marokko :ego:
Niks kan tippen als smorgen gewekt worden door: Lighia Lighiaaaaa Lighia Lighiaaa...de ezels in het dorp....de bruine stofvlekken op mn witte broek...die mannen met hoogopgetrokken broek met de meest bizarre openingszinnen zoals: "a thasetta n na3nas innoe wallah ni3am thawittitd..openingszinnen die meestal ook als laatste zin blijven...meiden die smachtend wachten op een complimentje flanerend langs de boulevard....
oeps per ongeluk 2 keer..
marocloubna
13-05-2006, 17:06
die mensen die in spanje wonen, ik sprak net mijn buur jongen van marokko..
en zei dat hij morgen naar marokko ging. ik zo je bent 2 weken geleden nog geweest. echt de meeste daar gaan gewoon voor een weekendje naar marokko.
ik weet niet hoevaak hij dit jaar naar maroc is geweest, ik kon het niet meer bij houden. :traan1: ik willllllllllllllllllllllllll oook terwijl wij 1x per jaar hooguit 2x gaan en nog 2a 3 dagen onderweg.
terwijl hij binnen 2 uur in marokko is met de auto
wie wilt dat nou niet
Heerlijk is dat inderdaad!!!
Ik ga Inshallah in Tarragona wonen. Dat is zo'n 9 a 10 uur van Algeciras vandaan :banana:
Mijn mannetje gaat standaard 3 keer per jaar naar Marokko. Kan niet wachten tot ik daar zelf ga wonen :D
nouria_24
13-05-2006, 17:23
dat is toevallig hij ook. het ligt toch helemaal in het zuiden???? als ik het goed heb bij de zee
Ja klopt:)
Felicity
13-05-2006, 19:08
Heerlijk is dat inderdaad!!!
Ik ga Inshallah in Tarragona wonen. Dat is zo'n 9 a 10 uur van Algeciras vandaan :banana:
Mijn mannetje gaat standaard 3 keer per jaar naar Marokko. Kan niet wachten tot ik daar zelf ga wonen :D
Some girls have all the luck :verdriet:
Voorbijgangster
13-05-2006, 19:14
Ik mis mijn landje :traan1:
MoslimaSisi
13-05-2006, 19:15
Haha idd ze kunnen gwn in de weekend naar Marokko gaan !
Cker niej leuk :(
Maar inshAllah gaan we ook deze jaar op vakantie..
Kan al niej w8en :D
Hayat_Kiekeboe
13-05-2006, 19:17
bij koms komen ze gelukkig in de middag:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.