Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje Voor De Dames.....en Ook De Heren....

Pagina's : [1] 2

ze3maze3ma
27-05-2003, 19:53

ZOUDEN JULLIE MET EEN MAN UIT MAROKKO TROUWEN OF HIER IN HOLLANDA :D EN VOOR DE HEREN.... ZOUDEN JULLIE MET EEN VROUW UIT MAROKKO TROUWEN OF HIER IN HOLLANDA :D

Sundous
27-05-2003, 19:55
als het maar een man is :D :hihi:

MocroPrinsesje
27-05-2003, 19:55
Hangt er Vanaf Waar Me PRins Op de Witte Ezel Rondhangt.......:D Maar t liefst Iemand van hier:rolleyes:, Makkelijk communiceren:)

EMIEN
27-05-2003, 19:57
Ier....:) Want c'est gewoonwa makkelijker denk ik:)

MocroPrinsesje
27-05-2003, 20:00

Origineel gepost door EMIEN Ier....:) Want c'est gewoonwa makkelijker denk ik:) :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

ze3maze3ma
27-05-2003, 20:02
Origineel gepost door MocroPrinsesje :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: wat is er???? is er iets ergs :eek:

EMIEN
27-05-2003, 20:03
Origineel gepost door MocroPrinsesje :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu: Liefde is..... een Marokkaanse vrouw in nederland wonende...:p

MocroPrinsesje
27-05-2003, 20:06
Origineel gepost door EMIEN :Iluvu: Liefde is..... een Marokkaanse vrouw in nederland wonende...:p Aaaiii Aaaaiii :Iluvu: Liefde Is........ Pijnlijk maar tegenlijketijd...lekker voelend.... :o :o :o

Lady_moi
27-05-2003, 20:06
tes te zien :D

EMIEN
27-05-2003, 20:10
Origineel gepost door MocroPrinsesje Aaaiii Aaaaiii :Iluvu: Liefde Is........ Pijnlijk maar tegenlijketijd...lekker voelend.... :o :o :o Is alles in het leven niet zo...:) Tegenstrijdig in haar wezen, toch kunnen we het niet laten gaan..:) Liefde is... Wachten:(

MocroPrinsesje
27-05-2003, 20:12
Origineel gepost door EMIEN Is alles in het leven niet zo...:) Tegenstrijdig in haar wezen, toch kunnen we het niet laten gaan..:) Liefde is... Wachten:( K Wou Net zeggen...... Liefde Is....... Nog Nie In Mijn Beschikking........... :(

minora
28-05-2003, 10:23
ik kies toch voor hollanda, maar ja mekteb

Atlas_Gebergte
28-05-2003, 10:37
Sallaam Alikoum, dit is nou de zoveelste topic over een partner uit marokko, maar geeft niet ben het nu wel gewend hier, nou ik denk er zo over: Het maakt niet uit waar je vandaan trouwt, als je maar gelukkig bent en het is allemaal El Maktab. Voor mij persoonlijk, kies ik voor een goeie praktiserende jongen. Ik heb net als Miss gezegd ooit dat ik nooit uit marokko trouw, maar ik ben nu gelukkig getrouwd met een jongen uit marokko die een goeie praktiserende moslim is en daar ben ik heel blij mee, dus je kan nu niet uitroepen van ik trouw nooit met iemand uit marokko, en voor alle duidelijkheid, het gaat lang niet altijd om dat paspoortje hoor, het is allemaal el maktab en vertrouw op Allah. Wa Sallaam Alikoum

shirien85
28-05-2003, 10:51
Origineel gepost door jamila_maroc ik wil hierop reageren... jij kunt niet alle meisjes over een kam scheren, en het is ook niet de waarheid... als ik kijk hoe de meisjes van marokko zich gedragen in de buurt van mijn broers dan schaam ik me kapot....terwijl hun degenen moeten zijn die zich zouden schamen. :o geloof mij ook veel meisjes in marokko zijn geen maagd meer en niet alleen hier in nederland... :zwaai: IK GEEF JE GROOTGELIJK. WAT ZE DAAR DOEN IS NIET MEER NORMAAL. :eek:

Atlas_Gebergte
28-05-2003, 11:02

Sallaam zuster Shirien85 meid niet alle zusters in marokko zijn zo het, we horen wel verhalen, maar je weet nooit of ze op de waarheid zijn gebaseerd, ik moet het eerst met me ogen zien dan pas geloven. Maar er zijn heus wel goeie meiden en ik ken er genoeg meid. Moge Allah ons op het rechte pad houden. Wa Sallaam Alikoum

Pagina's : [1] 2