Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oke nu gaan jullie me echt raar vinden...

Pagina's : [1] 2 3

Alhocimatje
11-05-2006, 23:32

:( zucht zucht zucht en nog eens zucht (stagfiroellah) ik word zo moe van mezelf, zo moe.... kunnen jullie je nog mijn topic herinneren over mijn verloofde, nou goed lang gesprek met hem gehad, over vanalles wat me dwars zat, maar nu meskien doet gewoon te hard zijn best, in een klap praat hij anders tegen me :( ik voel me nu zooo schuldig, en denk ik het ligt allemaal gewoon aan mij..... af en toe haat ik mezelf gewoon :traan1:

ZA3TAR
11-05-2006, 23:34
meskiena, incha allah komt het allemaal goed...

monjaca
11-05-2006, 23:34
een vorm van bindingsangst misschien aan jouw kant?

Alhocimatje
11-05-2006, 23:35
meskiena, incha allah komt het allemaal goed... dankje schat ino :kus: insjaAllah, echt waar af en toe denk ik echt ik ben niet goed bij me hoofd....:(

salwa23
11-05-2006, 23:36

Meid jullie komen er wel samen uit Isha Allah

wardaroosje
Meid doe rustig aan en geniet......... Maak je niet druk om onzin dingen en vertrouw op Allah(swt)

Alhocimatje
een vorm van bindingsangst misschien aan jouw kant? wallah, ik weet het echt niet, ik ben gewoon niet te begrijpen...

ZA3TAR
11-05-2006, 23:37
dankje schat ino :kus: insjaAllah, echt waar af en toe denk ik echt ik ben niet goed bij me hoofd....:( nee joh lieverd, zo moet je niet denken... het is misschien angst of zo, doe veel doe3as incha allah worden ze verhoord:o

Yasra
11-05-2006, 23:37
een vorm van bindingsangst misschien aan jouw kant? Ja, ik denk het wel. Denk dat het je te heet onder de voeten wordt. Er is denk ik niets mis met hem maar je zoekt een excuus.....om de grote stap niet te hoeven nemen. Je zou haast wensen dat iemand hem voor je neemt he? Vertrouw op Allah en denk niet te negatief. Je bent heus niet de eerste die bang is voor binding.

Alhocimatje
11-05-2006, 23:42
Ja, ik denk het wel. Denk dat het je te heet onder de voeten wordt. Er is denk ik niets mis met hem maar je zoekt een excuus.....om de grote stap niet te hoeven nemen. Je zou haast wensen dat iemand hem voor je neemt he? Vertrouw op Allah en denk niet te negatief. Je bent heus niet de eerste die bang is voor binding. :( het rare is ik wil juist heel graag trouwen, maar soms word ik gewoon misselijk als ik praat met hem, niet van hem integendeel maar gewoon dan krijg ik zo een gevoel van ieeieieieww, ik wil helemaal niet! ik wil geen man in mijn leven, maar ik wil wel trouwen, kunnen jullie het volgen....:( ik ben gewoon zooo bang dat hij veranderd als we eenmaal die zjoezia hebben gedaan, wallah dat is mijn angst

Alhocimatje
11-05-2006, 23:44
nee joh lieverd, zo moet je niet denken... het is misschien angst of zo, doe veel doe3as incha allah worden ze verhoord:o zal zeker doea doen insjaAllah en bedankt voor al jullie lieve reacties, dit is echt geen aandacht vragende topic ofzo, ik heb echt het gevoel dat ik raar ben

Yasra
11-05-2006, 23:49
:( het rare is ik wil juist heel graag trouwen, maar soms word ik gewoon misselijk als ik praat met hem, niet van hem integendeel maar gewoon dan krijg ik zo een gevoel van ieeieieieww, ik wil helemaal niet! ik wil geen man in mijn leven, maar ik wil wel trouwen, kunnen jullie het volgen....:( ik ben gewoon zooo bang dat hij veranderd als we eenmaal die zjoezia hebben gedaan, wallah dat is mijn angst Hoeveel jaar ben je als ik vragen mag? Misschien ben je er nog helemaal niet aan toe omdat je te jong bent... of je bent het zo gewend om alleen te zijn, dat het je zo goed bevalt. Trouwen kan echt heel leuk en gezellig zijn echt. Maar dan moet je gewoon een normale leuke man treffen(geen patser ofzo). je weet niet hoe je man uit zal pakken...Er zijn mensen jaren getrouwd en komen pas na al die jaren te weten wat voor vlees ze in de kuip hebben. Het leven is een risico....soms moet je een keuze maken die je liever niet wilt maken. Maar je zal het toch zelf moeten doen.

MiXeD
11-05-2006, 23:50
Sorry meid, maar ben je er nog steeds niet uit?? Ghair insha allah

MiXeD
11-05-2006, 23:51
Ze hebben toch geen shor bij je gedaan

Alhocimatje
11-05-2006, 23:53

Ze hebben toch geen shor bij je gedaan Allahiehfed, toevallig zei ik vandaag nog tegen me zus, het lijkt wel alsof er een vloek over me heerst, gezien het feit dit niet de eerste keer is :(

Pagina's : [1] 2 3