Bekijk originele versie : Wie wordt ook zo gek van …….
Alle VERPLICHTINGEN in dit leven zoals:
- school ----> huiswerk + leerwerk
- papierwerk --> invulwerk + betalingen
- WERK
Er zijn nog meer verplichtingen zoals familie (v.b bezoekjes), je geloof nastreven en dergelijke maar dit doe je tenminste met plezier.
samiratjee
27-05-2003, 19:15
Ik zeker....:maf3:...ik begrijp precies wat je bedoel....:maf2:
Jussef heel mooi gezegd..
Maar ik kan het niet meer aan..vette boeken dat je in je hoofd moet opslaan, waarvan je weet, waarvoor heb ik dit in vredesnaam voor nodig, wat kan mij meneer Lawrence (filosoof) schelen, hoe hij over dingen denk, om maar een voorbeeld te noemen..
-xxx-Rachida
27-05-2003, 19:45
Origineel gepost door Salaama
Jussef heel mooi gezegd..
Maar ik kan het niet meer aan..vette boeken dat je in je hoofd moet opslaan, waarvan je weet, waarvoor heb ik dit in vredesnaam voor nodig, wat kan mij meneer Lawrence (filosoof) schelen, hoe hij over dingen denk, om maar een voorbeeld te noemen..
Hahahaha, iwa jah.....soms moet je prioriteiten stellen...en soms zijn ze niet allemaal even leuk Salaama....
by tha way, i missed u:D zeker weer tentamens voor de boeg:D
Origineel gepost door -xxx-Rachida
Hahahaha, iwa jah.....soms moet je prioriteiten stellen...en soms zijn ze niet allemaal even leuk Salaama....
by tha way, i missed u:D zeker weer tentamens voor de boeg:D
Ehlel á temsoumt.. :D
Jij weet waar ik het over heb,,ik zie jouw ook altijd in de laatste tentamen week stressen achter de pc op school verslagen uittikken,,dit zijn meestal dagen dat we elkaar op school tegen komen hihihi
Hé ik heb je ook gemist,,Jij komt toch ook op de bruiloft van mij neef aanstaande zondag..Je moet komen, als Hasna je niet uitgenodigd heeft, bij deze nodig ik je uit...shitt mijn ma roept me,,ik moet haar brengen naar me zus..Pfffff, ook een verplichting.. ;)
SweetRose
27-05-2003, 20:05
Dat is nou LEVEN....:D
-xxx-Rachida
27-05-2003, 20:29
Origineel gepost door Salaama
Ehlel á temsoumt.. :D
Jij weet waar ik het over heb,,ik zie jouw ook altijd in de laatste tentamen week stressen achter de pc op school verslagen uittikken,,dit zijn meestal dagen dat we elkaar op school tegen komen hihihi
Hé ik heb je ook gemist,,Jij komt toch ook op de bruiloft van mij neef aanstaande zondag..Je moet komen, als Hasna je niet uitgenodigd heeft, bij deze nodig ik je uit...shitt mijn ma roept me,,ik moet haar brengen naar me zus..Pfffff, ook een verplichting.. ;)
Hahaha...ja man, nooit zie je een allochtoon in de mediatheek...als de tentamenweek nadert zijn zij het die het van 8.30 tot 21.00 bezetten:D iwa jah...je weet, nood breekt wet:D...is het je nog gelukt om alles op tijd in te leveren:hihi:
Tuuuurlijk ben ik van de partij aanstaande Zondag....k ben natuurlijk ook op de hanna dag van haar zusje:D en daarna joejoejoeeeeeeeie:letsparty
Origineel gepost door -xxx-Rachida
Hahaha...ja man, nooit zie je een allochtoon in de mediatheek...als de tentamenweek nadert zijn zij het die het van 8.30 tot 21.00 bezetten:D iwa jah...je weet, nood breekt wet:D...is het je nog gelukt om alles op tijd in te leveren:hihi:
hahaha,,ja man..zie je iedreen gefocust achter de pc.
Net op het nippertje heb ik alles kunnen inleveren, mijn laatste onderzoeksverslag heb ik maandag ingeleverd, Zondag ging ik dood tot 1 uur s'avonds zat ik te tikken, mijn adreline schoot omhoog..en mijn ogen vielen haast neer..ewa ja,,Fu.cking slechte gewoonte..
[i]
Tuuuurlijk ben ik van de partij aanstaande Zondag....k ben natuurlijk ook op de hanna dag van haar zusje:D en daarna joejoejoeeeeeeeie:letsparty [/B]
Gezellig.. :letsparty ..We maken er wat van hé.. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.