Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seks met je verloofde, wel of niet?

Pagina's : [1] 2

Imenrotterdam
27-05-2003, 18:40

Dames, Ik vroeg me af hoe ver jullie gaan met jullie verloofde. Dan heb ik het niet over DE DAAD, maar gewoon een beetje strelen, zoenen, naast elkaar liggen. Vinden julllie dat dat kan, of moet je gewoon met alles wachten tot je trouwfeest is geweest? Want jullie weten wel, ...mannen kunnen niet met alles wachten! Ben erg benieuwd naar jullie reacties. En volgens de islam is het toch ook toegestaan?(als je volgens de islamitische manier een trouwakte hebt) Oh ja, hoe zit dat met de grote wassing? wanneer moet je de grote wassing verrichten en HOE PRECIES? kan iemand mij dan aub uitleggen? Alvast bedankt.

samiratjee
27-05-2003, 18:56
Ik zou het nog niet weten...sommige mannen die dissen je gewoon als je iets met ze doet voor de huwelijksnacht :rolleyes:

SaraZena
27-05-2003, 19:13
Geduld is een schone zaak :)

MocroPrinsesje
27-05-2003, 19:22
Geduld is zeker een Schone zaak.....:).......

Lady_moi
27-05-2003, 19:27

Haast en spoed is zelden goed :)

Salaama
27-05-2003, 19:33
Origineel gepost door samiratjee Ik zou het nog niet weten...sommige mannen die dissen je gewoon als je iets met ze doet voor de huwelijksnacht :rolleyes: Ja inderdaad Ik zou zeggen: Voorkom belazeringen, beter dan belazeringen genezen.. :D

-xxx-Rachida
27-05-2003, 20:36
Origineel gepost door Imenrotterdam Dames, Ik vroeg me af hoe ver jullie gaan met jullie verloofde. Dan heb ik het niet over DE DAAD, maar gewoon een beetje strelen, zoenen, naast elkaar liggen. Vinden julllie dat dat kan, of moet je gewoon met alles wachten tot je trouwfeest is geweest? Want jullie weten wel, ...mannen kunnen niet met alles wachten! Ben erg benieuwd naar jullie reacties. En volgens de islam is het toch ook toegestaan?(als je volgens de islamitische manier een trouwakte hebt) Oh ja, hoe zit dat met de grote wassing? wanneer moet je de grote wassing verrichten en HOE PRECIES? kan iemand mij dan aub uitleggen? Alvast bedankt. In principe is het toegestaan (trouwakte+ hantekening:D), maar in deze tijd kun je beter wachten totdat er een feest heeft plaatgevonden...zodat iedereen weet dat jullie "echt" man en vrouw zijn:D zo voorkom je geroddel (doet men toch zoiezo) en belazeringen....

Mocro4eva
27-05-2003, 20:41
Origineel gepost door SaraZena Geduld is een schone zaak :) :goedzo: gewoon netjes wachten totdat het feest is geweest en je met opgeheven hoofd en trots een nieuw leven kunt beginnen. Netjes volgens de regels. ;)

Guadaloupe
27-05-2003, 21:29
Origineel gepost door -xxx-Rachida In principe is het toegestaan (trouwakte+ hantekening:D), maar in deze tijd kun je beter wachten totdat er een feest heeft plaatgevonden...zodat iedereen weet dat jullie "echt" man en vrouw zijn:D zo voorkom je geroddel (doet men toch zoiezo) en belazeringen.... :hihi: die nacht zolang mogelijk uitstellen :D

samira_el
27-05-2003, 21:31
Kay.. Ik denk dat kussen nog wel gaat, vooral als je verloofd bent.. Maar je moet de situatie wel apart beoordelen..

Shbekkia
27-05-2003, 21:57
ALs je het Islamitisch bekijkt lieve zuster.... Zodra je een handtekening hebt getekend...en je bent dus officieel getrouwd....Dan is het je man...De rest spreek voorzich...;) De profeet (Allah's zegen en vrede zij met hem) heeft gezegd: "Iedereen die in Allah en de Laatste Dag gelooft mag nooit alleen met een vrouw zijn zonder haar mahram te zijn, want anders zal satan de derde persoon (blijken te) zijn." Overgeleverd door Ahmed. Ma3a Salaam Een zuster...

hanoa
27-05-2003, 22:29
Tegenwoordig heeft een verloving de betekenis van verkering en wordt ie ook makkelijk verbroken (niet serieus genomen).......... Afhankelijk van wat jij onder verloving verstaat vindt ik dat je bepaalde dingen wel en niet kunt doen.... Ben je verloofd en ga je pas over 3 jaar trouwen (Legaal met elkaar om, met als doel elkaar te leren kennen) met wat voor reden ook, dan zou k niet zooiets doen.... Ben je verloofd en ga je over 3 maanden trouwen....dan kun je netzogoed wachten :D Kortom.....geef een etentje thuis, kleed je mooi aan, noem t een bruiloft en je doet alles waar je zin in hebt (op dat gebied)....

Salaama
27-05-2003, 22:49
Als je niet kan wachten, dan vind ik dat je gelijk moet trouwen. Maak van je verlovingsfeest een trouwfeest,,klaas is kees.

PerfectTangawia
27-05-2003, 22:53
Origineel gepost door Salaama Als je niet kan wachten, dan vind ik dat je gelijk moet trouwen. Maak van je verlovingsfeest een trouwfeest,,klaas is kees. HAHAHA. ja inderdaad ja.. is wel net zo makkelijk. ik denk dat de meeste mannen dat graag zouden willen.. TANGAWIA

House
27-05-2003, 22:56

Origineel gepost door SaraZena Geduld is een schone zaak :) Eindelijk iemand met iets nuttigs ;)

Pagina's : [1] 2