Bekijk originele versie : Een man uit nederland beter!? of uit maroc
wat een gezeur of je een man uit nederland of uit marokko haalt. Degene zegt je kunt beter hier een man nemen en de ander zegt uit marokko. Hoe weet je nou zo zeker dat die man uit nederland beter is dan die van marokko en andersom netzo. NOOIT. Want een huwelijk is net een gok je weet nooit want je in huis haalt. OOK ken je hem een jaar of nog langer nooit zul je weten welke man beter is hier of daar.
ELMAKTEB
Zeg nooit dat je een man uit marokko haalt want misschien zit hij toch hier, toch
eens ja of nee
reacties graag :zwaai:.
taker3esht
27-05-2003, 18:38
ik heb liever een jongen van hier met zijn eigen papieren dan iemand van Marokko,of een iligaal van hier...een jongen van hier kent ook de taal enz. maar de marokkaan uit marokko niet,hij moet nog van alles leren...maar ja dat is mijn mening..beslama
Atlasleeuw
27-05-2003, 18:40
Ik heb nog heel bataljon neven in Marokko voor jullie.....ze houden :verliefd: allemaal van jullie..... :D
Imenrotterdam
27-05-2003, 18:45
Ik heb liever een man uit Marokko, die kent de marokkaanse taal beter, Nederlands leren ze toch wel.
Als je een man uit Marokko haalt, weet je zeker dat je kinderen later de marokkaanse taal goed zullen beheersen..... Dus hoe je niet te gaan tolken tussen je ouders en je kinderen.
En als je trouwt uit marokko, krijg je ook zegeningen, omdat jij diegene uit de misere helpt. Je helpt tegelijkertijd ook zijn familie, want die hebben aan 50 euro per maand meer dan genoeg.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Atlasleeuw
27-05-2003, 18:47
Origineel gepost door Imenrotterdam
Ik heb liever een man uit Marokko, die kent de marokkaanse taal beter, Nederlands leren ze toch wel.
Als je een man uit Marokko haalt, weet je zeker dat je kinderen later de marokkaanse taal goed zullen beheersen..... Dus hoe je niet te gaan tolken tussen je ouders en je kinderen.
En als je trouwt uit marokko, krijg je ook zegeningen, omdat jij diegene uit de misere helpt. Je helpt tegelijkertijd ook zijn familie, want die hebben aan 50 euro per maand meer dan genoeg.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ik spreek beter Arabisch dan de mannen uit Marokko, dat is me verschillende malen zelfs gezegd als compliment. En ik denk dat er genoeg marokkanen zijn hier in NL die goed de Marokkaanse taal beheersen.
Imenrotterdam
27-05-2003, 18:53
Sorry, maar ik had het niet over het arabisch. Ik heb het over de taal die onze ouders ook spreken. Zelfs wij spreken onze taal niet meer zo goed, laat staan de generatie na ons.
Dat bedoel ik, maar hartstikke goed hoor dat je de arabische taal goed beheerst!!! Klasse!!!!
taker3esht
27-05-2003, 18:55
ik ken genoeg mensen die de taal van onze ouders praten en daarnaast ook het arabisch...daarvoor hoef je echt niet helemaal een man uit marokko te halen :confused: erzijn genoeg mannen hier in nl
SaraZena
27-05-2003, 18:56
Origineel gepost door Atlasleeuw
Ik heb nog heel bataljon neven in Marokko voor jullie.....ze houden :verliefd: allemaal van jullie..... :D
:giechel: :giechel:
Ik prefeer een man van hier dan van ginder, alhoewel meestal die van ginder geleerden zijn en zo dan die van hier, ken je dat fenomeen. Die van hier doen geen shit!!
Alhoewel ik niet tegen de mannen ben van ginder, in tegendeel, de meesten zijn soms nog beter dan die van hier maar jah, toch prefereer ik iemand van hier omdat hij je al in ieder geval niet trouwt omwille van je papieren en dergelijke
Ik denk dat je beter kan communiceren met iemand van hier (dezelfde achtergrond) dan van ginder en men weet allebei hoe het systeem in elkaar zit en zo
maar jah je weet nooit wat er in jouw Mektab staat he (kan zijn dat ik wel de ware vind ik maroc, Allahoe aglem)
groetjes
hoi allemaal,
Wat dachten jullie van eigen geld verdienen, eigen huisje kopen of huren, autootje en lekker er allemaal alleen van gaan genieten.
Groetjes
Origineel gepost door afraha
hoi allemaal,
Wat dachten jullie van eigen geld verdienen, eigen huisje kopen of huren, autootje en lekker er allemaal alleen van gaan genieten.
Groetjes
aLS je alleen voor jezelf en op jezelf gaat leven dan vind ik dat heel egoistisch, en heel erg saai, ga je soms in s'avonds met je eigen een gesprek aangaan eer je gaat slapen, ik denk niet dat het goed oplossing is Afraha, maar eeuhm, vanwaar je afkeer naar mannen toe (begrijp je standpunt in een zekere zin wel)
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.