Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Mij

LZN
27-05-2003, 18:10

Ik zoek een negaffa voor zaterdag 7 juni a.s. Pleassse kan iemand mij voorzien van nummers van verschillende negaffa's die in de omgeving utrecht zitten. Alvast heel erg bedankt!!! Groetjes,.

Beni_Bouyachie17
27-05-2003, 18:16
Neggafa aicha 06-12 18 34 73 of 0118-468166 Ze is een schat van een vrouw en heeft mooie spullen, je kan het proberen meid , Thala en en op een goed huwelijk insha allah... P.s zeg dat je de nummer van dj nadia uit utrecht... shoekran

Beni_Bouyachie17
27-05-2003, 18:26
Ik geloof 105 maaar ik durf het niet met zekerheid zeggen he

Beni_Bouyachie17
27-05-2003, 18:50
Even kijken ik geloof in vlissingen maar ik durf het je niet met zekerheid te zeggen bel en vraag zou ik zeggen... En meid blej mil joh .. Thala frasek,

Beni_Bouyachie17
27-05-2003, 22:58

Euhh ffe denken denk denk denk denk ... Ene meriam hiero uit utrecht ,maar ik heb d r nummer neit Moet je even voor kijken op de side van dj na ssi.. Mehdia komt ook uit utrecht haar nummer staat d r ook meid ga gewoon al die nummers af zou ik zeggen joh .. Maar ik zou mehdia aanraden als ze vrij is .. Thala,

crybaby
27-05-2003, 23:03
HOE KOMT T DAT JE ZO LAAT BENT....... ?????

halima180
28-05-2003, 00:14
105 euro maar?op de bruiloft van mijn zusje hadden we een afzetster die vroeg 150 en ze kon er echt helemaal niets van de make up was afschuwelijk en haar opsteken....ze wist bij god niet hoe dat moest.mijn zusje had een keer haar eigen jurk gebruikt en dus alleen de sieraden van de negefa geleend,nou toen moest ze ook 150 dokken en het bleek later ook nog eens een brutale trut te zijn.Dus maak altyd duidelijke afspraken voordat je een negefa neemt,

chadiaa
28-05-2003, 11:10
Hi Halima, Wie was die neggafa als ik mag vragen.

lovelolo531
28-05-2003, 11:34
salaam kijk op de site www.jasmina.nl

Beni_Bouyachie17
28-05-2003, 12:46
Origineel gepost door halima180 105 euro maar?op de bruiloft van mijn zusje hadden we een afzetster die vroeg 150 en ze kon er echt helemaal niets van de make up was afschuwelijk en haar opsteken....ze wist bij god niet hoe dat moest.mijn zusje had een keer haar eigen jurk gebruikt en dus alleen de sieraden van de negefa geleend,nou toen moest ze ook 150 dokken en het bleek later ook nog eens een brutale trut te zijn.Dus maak altyd duidelijke afspraken voordat je een negefa neemt, Ja meid 105 euro maar , en ik geloof 20 euro per kapsel.. Maar woelah ze heeft tbarkelah echt mooie spullen joh je wilt niet weten , en voor haar tawsa pfff gewoon prachtig ik heb het bij niemand gezien... En ze is ook nog eens een schat geld ook voor haar man en dochter die trouwens ook henna zet bij mensen.. Nee tbarkelah gliha , weet je i kwas altijd bevooroordeeld :o als het ging om arabieren je weet toch , ewaa zij is de eerste persoon waardoor ik anders ben gaan denken over arabieren , en dan heb ik het dus vooral over shab casa .. Thala meid,

Naturel_Beauty
28-05-2003, 15:36
Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Ja meid 105 euro maar , en ik geloof 20 euro per kapsel.. Maar woelah ze heeft tbarkelah echt mooie spullen joh je wilt niet weten , en voor haar tawsa pfff gewoon prachtig ik heb het bij niemand gezien... 25 euro voor familie leden die ook hun haar willen doen maar de kapsel dat de bruid neemt is ingegrepen met het bedrag per jurk en dat is inderdaad Vanaf.. 105 Origineel gepost door Beni Bouyachie17 En ze is ook nog eens een schat geld ook voor haar man en dochter die trouwens ook henna zet bij mensen.. Nee tbarkelah gliha , weet je i kwas altijd bevooroordeeld :o als het ging om arabieren je weet toch , ewaa zij is de eerste persoon waardoor ik anders ben gaan denken over arabieren , en dan heb ik het dus vooral over shab casa .. Thala meid, en jij sweety bent ook een engeltje Laf joeee :Iluvu: :blauwkus: trouwens MarokkaanseDame wie ik je ook zeker aanraad is een gezellige vrouwelijk dj Nadia ze is echt een :rolleyes: schatje nou meid erg veel succes Gr :zwaai: