Bekijk originele versie : overbeharing!
Hoe kan je dit het beste aanpakken?
Alvast bedankt
niemand?
:hihi: denk het niet..:hihi:
berberine
11-05-2006, 20:54
Alvast bedankt
Hoi,
Waar heb je veel haar?
je kan het:
- epileren
- laseren
- scheren!
En nog veel meer het ligt eraan hoeveel je er voor over hebt?..:)
Berberine
RabatGirlY
11-05-2006, 20:54
Waar precies? :stoned
RabatGirlY
11-05-2006, 20:56
Hoi,
Waar heb je veel haar?
je kan het:
- epileren
- laseren
- scheren!
En nog veel meer het ligt eraan hoeveel je er voor over hebt?..:)
Berberine
Scheren?
berberine
11-05-2006, 20:56
Waar precies? :stoned
Nou... op welk deel van je lichaam....
Je gezicht, armen etc...
berberine
11-05-2006, 20:57
Scheren?
hmmmmmmmmmmmmm, ja scheren
Ook met risico's :maf2:
RabatGirlY
11-05-2006, 21:00
Nou... op welk deel van je lichaam....
Je gezicht, armen etc...
Nou je armen zalk maar niet weghalen tenzij je het wil laten laseren..
Maar ik had laatst iets gehoord over Water, citroen en suiker.. een soort vn harsmengsel je pakt een pannetje doet er heel veel suiker in 1/3 ofzo en dan doe je een heel klein beetje water een theeglaasje ofzo en dat laat je op het vuur 10 min ofzo todat het is gesmolten ondertussen wel roeren en als het klaar is doe je een paar citroendruppeltjes erbij laat je het afkoelen todat het zacht is en in je hand kan doen zeg maar kneen.. en dan op je op je gezicht een klein beetje en dan deraf trekken en weg ;) het blijft wel een maandje wel echt chill.:goedzo:
RabatGirlY
11-05-2006, 21:01
Ohja je kan je armen blonderen als je wil!
berberine
11-05-2006, 21:03
Nou je armen zalk maar niet weghalen tenzij je het wil laten laseren..
Maar ik had laatst iets gehoord over Water, citroen en suiker.. een soort vn harsmengsel je pakt een pannetje doet er heel veel suiker in 1/3 ofzo en dan doe je een heel klein beetje water een theeglaasje ofzo en dat laat je op het vuur 10 min ofzo todat het is gesmolten ondertussen wel roeren en als het klaar is doe je een paar citroendruppeltjes erbij laat je het afkoelen todat het zacht is en in je hand kan doen zeg maar kneen.. en dan op je op je gezicht een klein beetje en dan deraf trekken en weg ;) het blijft wel een maandje wel echt chill.:goedzo:
Nou, t is ook geen goed idee om je gezcht te harsen hoor!
armen en overige kan wel, maar je gezicht noooit doen.
Zie na die maand lekker allemaal stoppeltjes of wat dan ook.
nahhh
Ene blonderen het kan ook rood worden, is geen gezicht rode haartjes...:maf2:
berberine
RabatGirlY
11-05-2006, 21:35
Je gezicht.. ik hoop niet je hele gezicht, ik bedoel alleen je "snor" ;). Tsja of je moet het laten groeien.. :stoned: Zoals een meisje bij mij op school die inmiddels al een baard heeft.. :( It's so sad.
haai en waaar mee haal je je .....haren weg??? dn bdoel ik echt gladde huidje krijgn daarso j bgrijpt wl he ;) tipssssss
berberine
11-05-2006, 22:22
Je gezicht.. ik hoop niet je hele gezicht, ik bedoel alleen je "snor" ;). Tsja of je moet het laten groeien.. :stoned: Zoals een meisje bij mij op school die inmiddels al een baard heeft.. :( It's so sad.
:eek: hmmmmmmmmm, das kut voor haar......:maf2:
Alvast bedankt
Salaam,
Volgens mij kan je het best epileren of harsen...
Hoop dat je tegen een beetje pijn kan...:hihi:
Wasalaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.