Bekijk originele versie : Het verscheuren van portret van de koning kost je 1 jaar cel
spoorloos_1
27-05-2003, 17:36
Het vercheuren van een portret van koning Mohammed VI is een Marokaanse straatverkoper op een jaar celstraf komen te staan.Dat heeft de Franstalige krant Le Journalbekend gemaakt.De 30-jarige Boejemaa Ouardi kreeg de starf opgelegt door een rechtbank in Agadir.Een lagere rechtbank had hem eerder tot 5 jaar veroordeelt.Ouardi had de door een prinses uitgegeven kalender in april woedend verscheurd, nadat hy door 2 ambtenaren was gedwongen die voor 20 DH (1,82Euro ) te kopen.
Atlasleeuw
27-05-2003, 17:41
Origineel gepost door spoorloos_1
Het vercheuren van een portret van koning Mohammed VI is een Marokaanse straatverkoper op een jaar celstraf komen te staan.Dat heeft de Franstalige krant Le Journalbekend gemaakt.De 30-jarige Boejemaa Ouardi kreeg de starf opgelegt door een rechtbank in Agadir.Een lagere rechtbank had hem eerder tot 5 jaar veroordeelt.Ouardi had de door een prinses uitgegeven kalender in april woedend verscheurd, nadat hy door 2 ambtenaren was gedwongen die voor 20 DH (1,82Euro ) te kopen.
Leve de Revolutie.......!! Ik blijf het maar herhalen, maar ja Marokkanen blijven maar: 3asch al malik roepen.....ik begrijp Marokkanen niet....:jammer:......als het volk in opstand komt is er geen houden meer aan.....maar goed laat ik maar mijn mond houden voordat een of andere wydadi me gaat verklikken.... :kwaad:
ja dom he
ze kunnen beter zeggen
3ech ehjaa emsoem
:D
=emsoem=
spoorloos_1
27-05-2003, 17:48
Allah , elwatan ,oel malik
God dan het volk en dan pas de koning
Atlasleeuw
27-05-2003, 17:50
Allah , elwatan ,oel malik
God dan het volk en dan pas de koning
Ik prefereer de volgende slogan:
Allah, El Watan, El Nasr... God, Het Vaderland, De Overwinning........
spoorloos_1
27-05-2003, 17:55
Origineel gepost door Atlasleeuw
Ik prefereer de volgende slogan:
Allah, El Watan, El Nasr... God, Het Vaderland, De Overwinning........
Wat zit jij nou te ijlen
DonnaBella
27-05-2003, 18:02
:toink:
Atlasleeuw
27-05-2003, 18:03
Wat zit jij nou te ijlen
Dat is de nieuwe slogan piet....:stoned:
Origineel gepost door Atlasleeuw
Leve de Revolutie.......!! Ik blijf het maar herhalen, maar ja Marokkanen blijven maar: 3asch al malik roepen.....ik begrijp Marokkanen niet....:jammer:......als het volk in opstand komt is er geen houden meer aan.....maar goed laat ik maar mijn mond houden voordat een of andere wydadi me gaat verklikken.... :kwaad:
Wat bedoel je met volk in opstand?? je bent gek
Kijk alleen maar wat nu in Irak gebeurd.
Atlasleeuw
27-05-2003, 18:26
Origineel gepost door Salim22
Wat bedoel je met volk in opstand?? je bent gek
Kijk alleen maar wat nu in Irak gebeurd.
Irak is een ander verhaal. Ik neem als voorbeeld de Franse Revolutie, het volk kwam in opstand en hakte van alle bourgeoisie de koppen eraf met de o zo beroemde Guillotine...
Maar goed aan de andere kant is het ook weer gevaarlijk ja...daar heb je gelijk in.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.