Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontmoetingen met Warzazate...

Pagina's : [1] 2

Warzazate
03-06-2002, 17:45

Nadat ik mijn hoofd al meermaals radeloos tegen de wand heb gebonsd, ga ik aangeslagen zitten. Ineengekrompen, me klein voelend, om te belichamen wat ik van mezelf vind. Ik hoor woorden die mijn hart niet verdragen kan. Mijn verleden flitst door mijn hoofd. Op de tafel zie ik haar staan. Fier omhoog. Glanzend en mij toelachend. Plots zie ik Warzazate verschijnen die haar oppakt. Hij opent haar en ruikt eraan. ‘Heerlijk,’ lacht hij me toe. ‘Dit is toch wat je wil? Alle pijn die je nu voelt zal in een mum van tijd verdwijnen. Je denkt dat je je kunt verzetten? Hahahahaha, kom dan gaan we samen drinken. Ik voel ook pijn. Net als jij. Ik begrijp jou. Weet je niet dat niemand op deze wereld van je houdt behalve ik? Iedereen lacht je uit zodra je jouw rug toont. Een en al klootzakken die jou gebruiken om je daarna als een baksteen te laten vallen! Maar ik? Ik ben er altijd voor je... Kom, het ruikt zo lekker en het zal nog lekkerder smaken!’ Mijn rode ogen raken verward. Aarzelend sta ik op, en loop naar hem toe. De rook van mijn sigaret vervaagt zijn beeld maar hij staat er nog steeds. Mijn trillende hand pakt de fles op en ik slok. Nog een. Nog een. Nog een. Na enige tijd raak ik enigszins verlamd. De pijn is voor een gedeelte weg. Mijn schim is intussen de kamer uitgelopen. Vanuit de radio zingt Tracy Chapman, de sfeer bevestigend. Plotseling hoor ik een huilende stem in de hal. Verzwaard loop ik de woonkamer uit en in de binnenvallende schemering zie ik op de trap Warzazate zitten. Hij is nu een jaar of tien. Uit zijn donkerbruine ogen rollen zware tranen alsof het arme jochie net zijn moeder heeft verloren. Hij kijkt me vragend en straffend aan. Teleurgesteld en verdrietig. Beschaamd zoeken mijn ogen de grond. Wanneer ik hem steeds harder hoor snikken knakt mijn verdraging en ga ik naast hem zitten op de trap. Met mijn arm over hem heen kus ik zijn hoofd en druk hem hard tegen me aan. Ik ruik gras en modder. En verdriet. Hartverscheurend verdriet. Nu huil ik om hem. Omdat ik niet degene ben geworden die hij dacht te worden huil ik pijnlijke tranen. Omdat alles zo anders had kunnen zijn huil ik pijnlijke tranen...

Camilla27
03-06-2002, 18:38
ach onze warzazate mag zijn talenten met iedereen delen :zwaai:

Warzazate
03-06-2002, 22:59
Origineel gepost door ejsuocsuoC Shnou had shi... Massale volksverhuizing naar Yasmina oulla? Still love you... Cc Shnou hadshie? Ma3andie mandier fe dak lblasa oughra. Dan is Yasmina een goed alternatief...:). Warzazate.

Camilla27
03-06-2002, 23:24
Origineel gepost door Warzazate Shnou hadshie? Ma3andie mandier fe dak lblasa oughra. Dan is Yasmina een goed alternatief...:). Warzazate. en Yasmina is rijk geworden door Warzazate :D :zwaai:

Camilla27
04-06-2002, 08:47

Origineel gepost door ejsuocsuoC Ou 7etta ana. Kif kif, b7al nta. Zullen we dit forum dan maar eens gaan terroriseren met onze open-mindedheid, onze controversialiteit en onze versGrikkelijk GRUWELIJKE bokkunsten? ;) Ik verwaGt trouwens van je dat je al je verhalen op mijn site post... Voor URL spreek ik je wel op MSN... Still love you... Cc Ha jij wel............. :stout:

sahira
04-06-2002, 10:48
He.........mevrouw met die naam achterstevoren....ben jij wie ik denk dat je bent....?? Alles goed met jullie van Maroc.nl?? Ik vind het best hoor dat die Warzazate zijn verhalen hier post...!! beslama....Sahira.... :zwaai:

-xxx-Rachida
04-06-2002, 13:01
Eindelijk een verhaal van mister warzazate waar hij niet uitbundig zijn nachtleven omschrijft in geur en kleur......maar jongen.....die fles kan je beter laten staan...alcohol kan jou hersencellen aantasten.....te veel van dat vocht en je maakt kennis met iets anders....

Camilla27
04-06-2002, 14:04
Origineel gepost door ejsuocsuoC Hey!!! Yeb, enige eGte, da one and onli! Leuk om bekenden hier te zien joh! Ben je ook verhuisd? Cc He meid van waar die naam achterstevoren? :zwaai:

Camilla27
04-06-2002, 14:23
Origineel gepost door ejsuocsuoC Juist. En jij OVERDUIDELIJK niet. :vingers: Cc Leuke vingertjes :rolleyes:

sahira
06-06-2002, 08:28
Origineel gepost door ejsuocsuoC Hey!!! Yeb, enige eGte, da one and onli! Leuk om bekenden hier te zien joh! Ben je ook verhuisd? Cc Salaam.....verhuisd?? ....nee hoor ik zat hier al eerder dan op maroc.nl...leuk dat jullie hier ook zijn.....wanneer is dat voetbaltoernooi eigenlijk?? beslama.....Sahira... :zwaai:

Warzazate
06-06-2002, 11:27
Origineel gepost door -xxx-Rachida Eindelijk een verhaal van mister warzazate waar hij niet uitbundig zijn nachtleven omschrijft in geur en kleur......maar jongen.....die fles kan je beter laten staan...alcohol kan jou hersencellen aantasten.....te veel van dat vocht en je maakt kennis met iets anders.... Jouw bezorgdheid streelt me Rachida. Maar het is niet nodig. Warzazate geniet met mate...:). Warzazate.

-xxx-Rachida
06-06-2002, 11:41
ach.....ik voelde mij gedwongen om je even daarop attent te maken :rolleyes: je weet wel....als medemens :p

Warzazate
07-06-2002, 04:41
Origineel gepost door -xxx-Rachida ach.....ik voelde mij gedwongen om je even daarop attent te maken :rolleyes: je weet wel....als medemens :p Wat lief...:). Waar zou je zijn zonder de bezorgdheid van een medemens... Zucht...:). Warzazate.

-xxx-Rachida
07-06-2002, 13:05
en moest je zo vroeg op om je dat te realiseren....of had je een kater:D Groetjes:zwaai:

Warzazate
20-06-2002, 10:45

Origineel gepost door -xxx-Rachida en moest je zo vroeg op om je dat te realiseren....of had je een kater:D Groetjes:zwaai: The latter...:). Warzazate.

Pagina's : [1] 2