Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Halal manier wat betreft financiele zaken. DIT MOET JE LEZEN!!!

mohamed-t
11-05-2006, 14:40

salam alaikom, vandaag heb ik in mijn emailbox het ondeste gekregen. ik wou alleen dat je het leest en jou steun geeft aan zulke mensen die heel veel voor ons doen. het laatste wat je kan doen, geef maar een do3a voor hen en wens maar ook succes aan hun plannen. Het gaat om het volgende : Assalamo alaikom warahmato allah wabarakatoho Bismi allahi arrahman arrahim Alle lof zij aan Allah en zegeningen en vrede zij met Zijn Boodschapper (v.z.m.h.) Nieuwsbrief Beste leden van dimadima.nl, Op 10 mei 2006 maakt Bilaa-Riba Islamic Finance B.V., de eerste financiele instelling die geheel volgens de regels van de Shariah werkt, zijn intrede in Nederland. Omdat de toekomst van veel Moslims nu hier ligt, werd het hoog tijd dat ook hun financiele zaken gecontroleerd halal kunnen worden geregeld. De Islamitische werkwijze van Bilaa-Riba wordt streng gecontroleerd door de Raad van Toezicht, inclusief het renteverbod en de jaarlijkse betaling van 2.5% zakah. Tevens is het kantoor van Bilaa-Riba geheel Islamitisch georganiseerd: mannen en vrouwen gescheiden! Om te beginnen introduceert Bilaa-Riba 3 halal beleggersplannen: Bilaa-Riba Kinderplan. Een unieke manier om met € 1,- per dag een halal kapitaal voor Moslimkinderen op te bouwen. Bilaa-Riba Kapitaalplan. Met 1,- euro per dag een halal kapitaal van 10.000,- euro of meer opbouwen om later uw eigen doel te verwezenlijken. Bilaa-Riba Groeiplan. Met een eenmalige inleg uw geld halal laten groeien Daarnaast heeft Bilaa-Riba ook andere plannen voor Moslims klaarliggen: Personal finance. De manier voor Moslims om renteloos grote aankopen te financieren. Eigen huis voor Moslims. Eindelijk een manier om rentevrij een eigen huis te kopen. In de toekomst zal Bilaa-Riba insha-Allah nieuwe financiele producten voor Moslims ontwikkelen. Kijk voor meer informatie ophttp://www.bilaa-riba.nl en http://www.promotieplan.nl Voor vragen kunt u contact opnemen met het Bilaa-Riba informatiecentrum, telefoon: 071-5247606. Of mail naar info@bilaa-riba.nl Leiden, 9 mei 2006 Bilaa-Riba Islamic Finance B.V. Schipholweg 84 2316 XD Leiden telefoon: 071-5247606 fax: 071-5247607 Financiele omstandigheden kunnen veranderen; Islamitische principes nooit! :hadj: Als je moslim(a) bent, houd maar deze topic op top om jouw broers en zusters een halal manier te laten weten over hun financiele zaken. Met VEEL dank aan de mensen van website www.dimadima.nl die deze naar mij hebben gestuurd. :goedzo: wa assalamo alaikom

Mysticalia
11-05-2006, 14:48
Up eindelijk!!!! up up up :goedzo:

Mysticalia
11-05-2006, 14:51
Hoe zit het met mensen in Belgie? :o kunnen ze ook bij jullie terecht? of gaan jullie geen filiaal openen in Belgie?

mohamed-t
11-05-2006, 15:15
sorry, ik zei dat ik een email heb ontvangen over dit maar ik ben niet van hen.:hihi: Ja ik heb ze precies voor dezelfde vraag gebeld en ze zeiden dat alleen in NL ( het is jammer ) want ik ben van plan om naar Belgie te gaan verhuizen. maar ik denk dat als wij veel interessant zullen aantonen dan kan het zelfde in belgie gedaan worden. Dus het ligt aan jij en ik Hoe zit het met mensen in Belgie? :o kunnen ze ook bij jullie terecht? of gaan jullie geen filiaal openen in Belgie?

Mysticalia
11-05-2006, 15:22

sorry, ik zei dat ik een email heb ontvangen over dit maar ik ben niet van hen.:hihi: Ja ik heb ze precies voor dezelfde vraag gebeld en ze zeiden dat alleen in NL ( het is jammer ) want ik ben van plan om naar Belgie te gaan verhuizen. maar ik denk dat als wij veel interessant zullen aantonen dan kan het zelfde in belgie gedaan worden. Dus het ligt aan jij en ik ow sorry :o ik heb het in ieder geval doorgespeeld in mn kennisenkring :o jammer :(