Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laten gaan of niet?!?!

fatna86
27-05-2003, 16:12

wat zou je doen als je vriend deze zomer alleen opvakantie wilt met vrienden..voor 4/5weken en als zijn nichtje stapel verliefd is op hem en met hem wilt trouwen en zijn buurmeisje ook precies hetzelfde..zou je hem dan laten gaan met een gerust hart of zou je hem liever hier houden want je gaat zelf dit jaar niet...graag serieuse antwoorden beslama

KwebbelTante
27-05-2003, 16:15
Ik zou hem wel op vakantie laten gaan, jij moet hem vertouwen en hij jouw. Anders stelt jullie relatie niks voor en jij zou het ook niet leuk vinden als jij het was en hij zou je verbieden op vakantie te gaan. Maar ik zou hem gek maken met telefoontjes :D

Miss_mandalinna
27-05-2003, 16:16
Vertrouwen is alles in een relatie, als je elkaar niet vertrouwd kun je net zo goed kappen met elkaar

chamalgirl
27-05-2003, 16:16
ahhaha wat doet het er toe...............net alsof hij uit dezelfde stad komt als ik en als je hem vertrouwt en het hem vertelt, waardoor hij je op zijn minst geruststelt en natuurlijk laat ik hem gaan, het is tenslotte vakantie, maar natuurlijk blijf je op 1 of andere mnaier toch ongerust en bent bang dat hij iets zal gaan doen wat je niet leuk zou vinden

chamalgirl
27-05-2003, 16:18

Origineel gepost door KwebbelTante Maar ik zou hem gek maken met telefoontje :haha:

fatna86
27-05-2003, 16:18
ik bedoel dan ook stel zijn famiilie gaat hem echt dwingen te trouwen of weet ik wat...hij moet gewoon ja zeggen...dan zijn wij elkaar kwijt....endat willen we niet..dan kun je zeggen dan moet die nee tegen zijn familie zeggen maar familie is alles voor hem!!!

fatna86
27-05-2003, 16:24
meer reacties graag..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fatna86
27-05-2003, 16:32
kijk ik zou hem niet verplichten hier te blijven..maar als hij gaat en we bellen de hele tijd en we missen elkaar super super supser super veel..en toch in me achterhoofd denk ik als er maar niks gebeurd dan is het toch stom om te gaan..met bellen besteed je veel geld...elkaar missen is niet leuk....ik bedoel we kunnen toch samen ook leuke dingen doen, ipv apart leuke dingen doen

chamalgirl
27-05-2003, 16:38
tja dan is er maar 1 ding afwachten en hopen dat hij ongetrouwd/niet verloofd terugkomt................wil hij zelf ook wel op vakantie? zo niet, dan blijft hij toch lekker hier en zoals je zei gaan jullie gezellig samen dingen doen