Bekijk originele versie : Mag je met andere jongens chatten als je een vriend hebt
KwebbelTante
27-05-2003, 15:48
Hallo allemaal,
Iets wat ik me al een tijdje afvraag is stel je hebt een vriend, is het ok als je met andere jongens chat?
Wat vinden jullie?????
zolang het maar bij chatten blijft vind ik het oke http://www.nbproducties.nl/smilies/lookatmyteeth.gif
chamalgirl
27-05-2003, 15:51
ja natuurlijk.........zolang het daar maar bij blijft...........sommige doen net alsof een relatie fgel huwelijk is :jammer:
misshananne
27-05-2003, 15:52
ik mag van mij vriend wel met andere jonegns chatten als ik maar niet maar met ze afspreek,maar dat doe ik niet eens ook al zou ik geen vriend hebben,dus het is oke meid.
Miss_mandalinna
27-05-2003, 15:59
Wat eigelijk niet mag is een vriend hebben ! ! !
Ik oordeel niet ik neem aan dat je zelf oud en wijs genoeg bent (of je nou een vriend hebt of niet).
Als je weet dat je nix verkeerds doet dnek ik dat je best gewoon met mensen mag chatten.
Mandalinna
KwebbelTante
27-05-2003, 16:02
Origineel gepost door Timoucha
ik zie het kwade er niet van in.................
maar stel je gaat degene met wie je chat veel leuker vinden dan je eigen vriend?????
chamalgirl
27-05-2003, 16:03
Origineel gepost door KwebbelTante
maar stel je gaat degene met wie je chat veel leuker vinden dan je eigen vriend?????
then you have a problem, maar eerst zien en dan verder actie ondernemen ;)
Miss_mandalinna
27-05-2003, 16:05
Origineel gepost door KwebbelTante
Then u need to back off girl.
Dat voelt dan tog ook ni goed.
Zo dra je gevoel zegt dat iets ni goed is dan moet je afstand nemen.
LADYKARIMA
27-05-2003, 16:07
wat vind jou vriend ervan????? ik vind dat het wel moet kunnen maarre sommige jongens vinden dat niet leuk van hun vriendin!
KwebbelTante
27-05-2003, 16:11
Origineel gepost door LADYKARIMA
wat vind jou vriend ervan????? ik vind dat het wel moet kunnen maarre sommige jongens vinden dat niet leuk van hun vriendin!
Mijn vriend die vind het niet leuk, hij is bang dat ik meer ga voelen voor iemand van de chat en dat ik dan met hem ga afspreken, dus hij is er duidelijk tegen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.