Bekijk originele versie : damessssssss
wie merkt dat nou ook dat die dames van tegenwoordig steeds gevaarlijker kleden :hihi:
ik bedoel dat betekent nog niet dat ze een **** of so zijn :hihi:
ik heb nix te doen vandaar :auw:
chamalgirl
27-05-2003, 15:30
wat bedoel je met gevaarlijker?
zoals ik wooooow ik ben pas gevaarlijk
lelijk :D
mevouw chamal kijk ik bedoel gewoon ze kleden zich steeds meer strakker etc je weet tog we wat ik bedoel? :hihi: en wat vind jij daar van?
MissChica
27-05-2003, 15:36
Hmm z'n kleren doe ik ook en en k vind er nix mis mee als iemand daar wel wat mis mee vind fijn dan ik draag het en die die gene die het nie goed keurt
chamalgirl
27-05-2003, 15:37
nee ik vind het niet gevaarlijk, maar modern,wat ik niet van de meeste marokkaanse jongens kan zeggen jammer genoeg,
in het algemeen kleden meiden zich sowieso moderner en strakker valt wel mee vind ik, als het maar niet overdreven bloot is........dat je dan haast letterlijk alles kan zien, dat vind ik te ver gaan.
chamalgirl
27-05-2003, 15:39
Origineel gepost door MissChica
Hmm z'n kleren doe ik ook en en k vind er nix mis mee als iemand daar wel wat mis mee vind fijn dan ik draag het en die die gene die het nie goed keurt
sorry maar heb er niet veel van begrepen......nu effe correct nederlands :)
MissChica
27-05-2003, 15:41
Sorry ik bedoel dat ik ook wel strakke kleding aan doe en ook wel bloot maar ik weet mijn grens en soms hoor je wel eens van ja waarom draag je dat enzo ja fijn ik draag het en nie die gene die tegen mij zij waarom draag je dat enzo enzo jij begrijppe hahaaha
chamalgirl
27-05-2003, 15:43
Sorry ik bedoel dat ik ook wel strakke kleding aan doe en ook wel bloot maar ik weet mijn grens en soms hoor je wel eens van ja waarom draag je dat enzo ja fijn ik draag het en nie die gene die tegen mij zij waarom draag je dat enzo enzo jij begrijppe hahaaha
ja nu begrijp ik het thanks.............nou ik vind juist als iemand tegen je zegt,als je iets overdreven draagt, juist uit bezorging. Als ik iets overdreven vind zeg ik het ook tegen dat mens, althans als het een vriendin/bekende is etc.
MissChica
27-05-2003, 15:51
Ja oke maar als die persoon goed kent weet je ook dat hij / zij zich er nix van aantrekt en tog die kleding blijft dragen
Origineel gepost door minga
wie merkt dat nou ook dat die dames van tegenwoordig steeds gevaarlijker kleden :hihi:
ik bedoel dat betekent nog niet dat ze een **** of so zijn :hihi:
ik heb nix te doen vandaar :auw:
ik merk het :bril:
:maf:
chamalgirl
27-05-2003, 15:58
Ja oke maar als die persoon goed kent weet je ook dat hij / zij zich er nix van aantrekt en tog die kleding blijft dragen
ja das waar, maar toch zou ik het blijven zeggen, tenminste als ik het overdreven vind...........zoals een witte broek en een string ofzo of een overdreven strakke broek met een te korte shirt enz, nou dat gaat te ver in mijn ogen of een doorzichtig bloesje en gewoon de bh van ziet..........dan mag ze niet eens met mij over straat lopen. een beetje zelfrespect mag wel toch
MissChica
27-05-2003, 16:04
ja dat wel :goedzo: maar zo loop ik ook weer nie over straat zoals ik al zei ik weet waar de grens is :stout:
chamalgirl
27-05-2003, 16:08
ja dat wel :goedzo: maar zo loop ik ook weer nie over straat zoals ik al zei ik weet waar de grens is :stout:
zo hoort het ook :goedzo:
misshananne
27-05-2003, 16:11
ewa ja ik vind het niet gevaarlijk hoor iedereen mag aantrekken wat ze zelf willen,maar ik vind als je een hoofdoek draag dat je daar wel gepaste kleren bij aan moet doen,daarom wil ik geen hoofdoek aan doen.maar ja goed uitzien hoort bij het leven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.