Bekijk originele versie : Uitslag geslachtsonderzoek Marokko.nl
Atlasleeuw
27-05-2003, 15:25
Onderzoekje: uitslag.
Zoals jullie misschien weten had ik een onderzoekje opgesteld en uitgevoerd. Het onderzoekje zelf is door die "vervelende" moderators ergens in het kletshoekje terecht gekomen :kwaad: . Maar goed, het onderzoekje ging dus over de verhouding mannen/vrouwen hier op Marokko.nl. Niet iedereen heeft gestemd, maar de steekproef is groot genoeg om represantatief te zijn voor de rest van de populatie van marokko.nl. De uitslag was als volgt:
162 deelnemers waarvan:
30 mannen 18,52%
132 vrouwen 81,48%
Hiermee is mijn nulhypothese overweldigend verworpen en kunnen we stellen dat er een overduidelijk mannentekort heerst. Voor elke man op marokko.nl zijn er 4 vrouwen beschikbaar :D
Hiermee open ik gelijk nog een poll:
Moeten er meer mannen naar marokko.nl gelokt/getrokken worden??
Stem :zwaai:
Atlasleeuw
27-05-2003, 15:37
Origineel gepost door doenja_18
:rolleyes:
problemen?? :D
Miss_mandalinna
27-05-2003, 15:47
Ik blijf bij mijn opmerking die ik ook al had geplaatst bij Praatjes zijn form.
Zolang het mannen zijn vind ik het wel leuk, zijn het jongetjes 9 die de boel hier komen opnaaien) dan ben ik niet zo enthousiast.
Mohim i wish u all the luck with u test
Liefs Mandalinna
Atlasleeuw
27-05-2003, 15:54
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Ik blijf bij mijn opmerking die ik ook al had geplaatst bij Praatjes zijn form.
Zolang het mannen zijn vind ik het wel leuk, zijn het jongetjes 9 die de boel hier komen opnaaien) dan ben ik niet zo enthousiast.
Mohim i wish u all the luck with u test
Liefs Mandalinna
Dat bedoel ik ook, mannen die zich volwassen kunnen gedragen. Kindertjes kunnen we zo kwijtraken, daarvoor hebben we de Moderators :hihi: (tenminste als ze hun werk goed doen.....:hihi: )
Atlasleeuw
27-05-2003, 16:08
Origineel gepost door Anouar24
eWAAAAAAAAAAAAAA GEWOON GIRL POWER.
HET LIEFST, WOU IK ALS ENIGE JONGEN HIER ZIJN.................MAAR JAHHHH, HET LEVEN BESTAAT NIET ALLEEN UIT ROZENGEUREN EN MANESCHIJN.......
:hihi: ja teveel mannen op een kluitje, daar komt zeker alleen ruzie van hé?? de verhouding is nu: per man 4 vrouwen. Dat is toch genoeg :D
Miss_mandalinna
27-05-2003, 16:09
Origineel gepost door Anouar24
eWAAAAAAAAAAAAAA GEWOON GIRL POWER.
HET LIEFST, WOU IK ALS ENIGE JONGEN HIER ZIJN.................MAAR JAHHHH, HET LEVEN BESTAAT NIET ALLEEN UIT ROZENGEUREN EN MANESCHIJN.......
Het leven draaid inderdaad niet alleen om jou.
ATLASLEEUW we need more man. Ik was niet vanplan om een man met nog drie andere vrouwen te delen.
Atlasleeuw
27-05-2003, 16:11
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Het leven draaid inderdaad niet alleen om jou.
ATLASLEEUW we need more man. Ik was niet vanplan om een man met nog drie andere vrouwen te delen.
Ow ok... :D
kaoutar_tanger
27-05-2003, 16:44
weet je waar ik me wel aan erger...de meiden die al die verhalen schrijven maken het zo nep( sprookjesachtig, niet realistisch), en als ze in de perspectieven van de mannen schrijven, weet je gewoon dat het de fantasie van een meisje is. ik wil ook gewoon verhaaltjes kunnen lezen die door mannen geschreven zijn, dan weet je tenminste hoe de jongens over bepaalde zaken denken...snappen jullie me of denken jullie: wat een onzin kraamt ze uit!
xxxx kaoutar
Atlasleeuw
27-05-2003, 16:52
Origineel gepost door kaoutar_tanger
weet je waar ik me wel aan erger...de meiden die al die verhalen schrijven maken het zo nep( sprookjesachtig, niet realistisch), en als ze in de perspectieven van de mannen schrijven, weet je gewoon dat het de fantasie van een meisje is. ik wil ook gewoon verhaaltjes kunnen lezen die door mannen geschreven zijn, dan weet je tenminste hoe de jongens over bepaalde zaken denken...snappen jullie me of denken jullie: wat een onzin kraamt ze uit!
xxxx kaoutar
haha ja ik begrijp het, vind je het gek dat er zo weinig mannen te vinden zijn in de verhalenrubriek. Zal ik eens een verhaaltje schrijven :D
nulhypothese...:hihi:
Khaat wiskunde..:kwaad:
Atlasleeuw
27-05-2003, 16:58
Origineel gepost door EMIEN
nulhypothese...:hihi:
Khaat wiskunde..:kwaad:
Welke universitaire studie je ook doet, je zult altijd statistiek krijgen :hihi:
Origineel gepost door Atlasleeuw
Welke universitaire studie je ook doet, je zult altijd statistiek krijgen :hihi:
Shit..:(
Maarjah beter statistiek dan gonimetrie..:kwaad:
Das echt bullshit..:D
Atlasleeuw
27-05-2003, 17:04
Origineel gepost door EMIEN
Shit..:(
Maarjah beter statistiek dan gonimetrie..:kwaad:
Das echt bullshit..:D
Dan moet je maar rechten gaan doen :D
Dan moet je maar rechten gaan doen :D
Rechten is voor die mesnen die niet weten wat ze willen :hihi:
Kga Industrieel Ontwerpen doen..:D
Daar krijg je niet zoooooveeel wiskunde...en is leuk..:)
Miss_Banana
27-05-2003, 17:06
Hiermee open ik gelijk nog een poll:
Moeten er meer mannen naar marokko.nl gelokt/getrokken worden??
Stem :zwaai:
Er moeten hier ZEKER meer MANNEN komen, want dit is wel heel erg/ 1 op 4!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.