Bekijk originele versie : Wie o wie heeft dit weleens meegemaakt?
AmorIllias
27-05-2003, 15:04
Heel Intiem door de telefoon?
Om een lang verhaal kort te maken. Ik had een keer gechat met een dame en toendertijd had ik een foto op een website. Die liet ik zien en we gingen verder msn-en tot een uur of 2 in de nacht. Daarna was ik benieuwd naar haar stem. Ik belde haar en na een kwartier een leuk gesprek te hebben gehad werd het wel heel intiem. De dame in kwestie vond dat ik een g..le stem had. Het gesprek nam ineens een hele andere wending. Ik schrok er een beetje van. Tot mijn grote verbazing raakte ik er nog ook echt opgewonden van. Ik wist niet wat me overkwam. Het ging er best wel heftig aan toe ze bleef maar zeggen dat mijn stem haar gek maakte. Ik heb het weleens over intieme dingen gehad door de telefoon als je een vriendin hebt , maar dit was mijn eerste keer met een "onbekende" Nu zullen jullien denken , ja waarom plaats je dit. Nou omdat ik wil weten of iemand ook wel eens zoiets heeft meegemaakt. Is dit raar?????? Ik ben er gewoon eerlijk in. Ik hoop dat jullie dat ook zijn. En het ergste is dat ik het in eerste instantie raar vond, maar later er gewoon van genoot :( Ben ik de enige die zoiets heeft meegemaakt?
Alleen serieuze reacties aub
hahahahahahahahahha
is dit echt waar? of een verzinsel om te shokeren?
ik vind het wel geinig. zo'n meid doet dit vast vaker en bij jou is het haar weer gelukt: BINGO!!! :)
ISMAHAN22
27-05-2003, 16:53
hahahhahahhahahahahhahahhahahhahahahhhhhhhhhhhhhah ahahahhahahhahahahahahahahhahahahahahhahaaa!!!!!!! !!!!! telefoon seks ...... get a live!!!!
Origineel gepost door AmorIllias
Heel Intiem door de telefoon?
Om een lang verhaal kort te maken. Ik had een keer gechat met een dame en toendertijd had ik een foto op een website. Die liet ik zien en we gingen verder msn-en tot een uur of 2 in de nacht. Daarna was ik benieuwd naar haar stem. Ik belde haar en na een kwartier een leuk gesprek te hebben gehad werd het wel heel intiem. De dame in kwestie vond dat ik een g..le stem had. Het gesprek nam ineens een hele andere wending. Ik schrok er een beetje van. Tot mijn grote verbazing raakte ik er nog ook echt opgewonden van. Ik wist niet wat me overkwam. Het ging er best wel heftig aan toe ze bleef maar zeggen dat mijn stem haar gek maakte. Ik heb het weleens over intieme dingen gehad door de telefoon als je een vriendin hebt , maar dit was mijn eerste keer met een "onbekende" Nu zullen jullien denken , ja waarom plaats je dit. Nou omdat ik wil weten of iemand ook wel eens zoiets heeft meegemaakt. Is dit raar?????? Ik ben er gewoon eerlijk in. Ik hoop dat jullie dat ook zijn. En het ergste is dat ik het in eerste instantie raar vond, maar later er gewoon van genoot :( Ben ik de enige die zoiets heeft meegemaakt?
Alleen serieuze reacties aub
ahhhhhhhhh miskiennnnnnn :D
GangstaLovin
28-05-2003, 18:27
Ik heb dat wel eens meegemaakt ja ....hahahahaaa. Was echt tof :D
nour_el_3oejoen
28-05-2003, 20:07
....la 7awla walla koewata illa billaah.:jammer:......en nee gelukkig heb in het nooit meegemaakt!!!
misz_zineb
28-05-2003, 22:13
WHAAHAHAHAH :lol:
had je erna een koude douch nodig?? hahaahhah :lol: :p
Nog nooit meegemaakt, en wil het ook niet meemaken, maar ik zal jullie ook eens wat vertellen, ..............
We zaten eens op school tssn 2 lesuren in een beetje te surfen op het internet want ik en mijn vriendin zochten dringend vliegticketten, een derde die bij ons zat, een klasgenootje zat te chatten met een onbekende, heel onschuldig dachten we, toen opeens haar gsm afging. Dus ze had haar nummer doorgegeven op de chat, de eerste minuten dat ze aan de telefoon hing waren heel normaal.... totdat ze ineens achter het bord ging staan om niet gezien te worden .... ik en mijn vriendin hadden haar niet eens door, we waren nog steeds geconcentreerd op ons zoektocht naar vliegtickets, .... toen we ineens rare geluiden hoorden die van achter het bord uitkwamen, RAAR denk je dan, toen we lieten merken dat we wat hoorden van haar telefoongesprek liep ze naar toilet, .... We konden ons ogen en vooral ons oren niet geloven!!!!
Wat ik hiermee wil zeggen, het gebeurt dus echt wel!!!! Zelfs op schoolll ieuwwwwwwwww!!!!!!! bah!!!!
AmorIllias
02-06-2003, 11:08
Theresa ik begrijp precies wat je bedoeld. Maar ja misschien is het ook veel spannender omdat je diegene niet kent en dus jezelf gewoon kunt laten gaan. Nog bedankt voor jullie reactie.......Ook al zijn het er weinig, :rolleyes:
Kennelijk zijn jullie allemaal lieverdjes :giechel: Maar daar geloof ik niets van. Heb een lief en verlegen uiterlijk , maar stille wateren hebben diepe gronden :zwaai:
AmorIllias
02-06-2003, 11:09
Origineel gepost door Henna
hahahahahahahahahha
is dit echt waar? of een verzinsel om te shokeren?
ik vind het wel geinig. zo'n meid doet dit vast vaker en bij jou is het haar weer gelukt: BINGO!!! :)
Ik ben geen man met verzinsels. Ik ben een realist
Samiralover15
02-06-2003, 17:12
ben blij dat ik het nooit heb meegemaakt...
En heb medelijden met je
Stille wateren hebben zeker diepe gronden.
Heb het ook wel eens gedaan, op het moment zelf vond ik het heel leuk en spannend maar achteraf voelde ik me er best wel vies over. Doe het dus ook maar niet meer, denk ik.
AmorIllias
02-06-2003, 21:21
Origineel gepost door bonbon
Stille wateren hebben zeker diepe gronden.
Heb het ook wel eens gedaan, op het moment zelf vond ik het heel leuk en spannend maar achteraf voelde ik me er best wel vies over. Doe het dus ook maar niet meer, denk ik.
Juist dat had ik ook. En ik dacht ook bijmezelf waar ben ik mee bezig. Dit is meer iets voor lelijke zielige mensen die geen partner kunnen krijgen. Terwijl dat helemaal niet zo is. Dat verbaasde mij het meest. Bedankt voor je eerlijkheid.
AmorIllias
02-06-2003, 21:23
En wat je zei over stille wateren hebben diepe gronden. Mensen die mij gewoon van gezicht kennen die zien mij als een rustige jongen. Dat ben ik ook hoor ik ben namelijk niet zo een jongen die op de voorgrond wilt staan en en druk is enz. Maar vaak krijg ik te horen dat mensen dat ik mensen aangenaam verras. Ik schijn een hele ondeugende blik te krijgen als het zover is.... Des te groter is de VERRASSING ;)
eerlijk waar! ik vind het laag van die meid dat ze dingen tegen je zei die je tot die staat brachten....ze had door dat je opgewonden was en ze vond het nog leuk ook?!?!
iiiiiiiggg tfoeeeeeee.............lager dan laag kan je niet zinken :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.