Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hij doet ineens raar........

fatjuh
27-05-2003, 14:59

Halllllloooooooooo, ik had eerst contact met een jongen en we hadden al bijna denk ik.Maar nu doet hij raar tegen me. Hij negeert me en zegt niks meer. Ik heb iedereen op hem af gestuurd maar hij blijft hetzelfde. wat moet ik doen!?!?!?! :( :(

Henna
27-05-2003, 16:19
niks!!! hij wil kennelijk ineens niet meer. laat hem maar. zo iemand is jou dan toch ook niet waard. eerst zijn best doen voor jou en nu hij je eenmaal heeft daar waar hij je hebben wil ben je niet meer interessant voor hem................hij is dus gewoon een ras player!!! laten gaan die gast. er zijn vast en zeker mannen genoeg die je wel waarderen en serieus zijn en je niet gaan negeren zodra jij interesse toont!!!

ISMAHAN22
27-05-2003, 16:51
ik zou hem maar lekker laten ....zorg dat je er elke dag er supermooi uitziet..! en als hij je nu op je afkomt moet je hem ook negeren...niet een hand vol maar een land vol mannen ....... ik heb nog leuke neven voor je hahahhahahahahahhaha!!!!!!!!!!!1 succes

newkid
27-05-2003, 17:01
Laat hem maar lekker gaan meid. Hij weet niet wat hij mist. Je komt vanzelf wel die ene leuke, aardige en betrouwbare tegen. Don't worry, be happy. :)

shadia024
27-05-2003, 17:06

Ach meid, voor hem 10 anderen.... En je moet geen mensen op hem afsturen hoor, dan denkt ie dat je wanhopig bent... Laat hem maar lekker gaan joh, hij komt er nog wel achter wat hij heeft laten gaan, is meestal zo....

Oheba24
27-05-2003, 18:45
LATEN GAAN!!!! niet achterna lopen, zo denkt hij dat hij je in zijn macht heeft, hij speelt waarschijnlijk een spelletje en jij doet er nog aan mee ook. zoals ismahan22 zegt niet een handvol maar een landvol mannen.

Moeslimma87
27-05-2003, 19:47
volledig mee eens wat de andere al zeiden. negeeeeeeeeer hem is de boodschap!!!!!!!!! :zwaai:

omaymaa
27-05-2003, 19:49
Origineel gepost door Moeslimma87 volledig mee eens wat de andere al zeiden. negeeeeeeeeer hem is de boodschap!!!!!!!!! :zwaai: JA EN DAT VIND IK OOK> DUS ALS HIJ MET JE WILT PRATEN, METEEN NEGEREN!!!

vlindertje23
28-05-2003, 00:06
He meid laat hem lekker gaan, en stuur niemand meer naar hem toe doe gewoon of hij niet besta ook al ben je nog zo gek van hem, want hoe meer je naar hem vraagt des te meer gaat hij jou haatten, ga lekker door met jou leven, voor hem tien andere toch ga lol maken met je vrindinnen ook waar hij bij is want als je verdrietig gaat doen waar hij bij is, dan gaat hij het nog leuker vinden laat je niet kennen doe alsof het je nicks meer doet. negeer hem groetjes

Atlas_Gebergte
28-05-2003, 09:42
Sallaam, kappen ermee, Allah heeft voor niks een relatie voor het huwelijk verboden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wa Sallaam Alikoum

rosses
28-05-2003, 11:42
hij is het niet waard,dus kappen! rosses

Angel_of_Tanger
29-05-2003, 19:32
Beste lid, Als ik je een tip mag geven, doe het altijd zelf. Stuur nooit een meisje of jongen af op iemand die je leuk vind. Zo gaat diegene denken dat je bang bent. Het valt hartstikke mee, stap gewoon op de man af en vraag wat er achter zit. Als hij je dan nog blijft negeren dan moet je jezelf maar bedenken dat hij je niet verdient:)

MiSsTj
02-06-2003, 11:24
waarom loop jij nou in godsnaam achter hem, heb schijt man!

Nadiaavecclasse
02-06-2003, 15:34
ik geloof dat alles wel is gezegt en ik sluit me daarbij aan . jongens zijn vaak players en je hebt geluk dat je er nu bent achter gekomen en niet als je al wat met hem had. laat die gast met rust hij is het niet waard trouwens als hij je echt leuk zou vinden zou hij aan je deur komen en naar je vader vragen met suiker als je snap wak bedoel.......