Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat voor vriendin ben jij..en wat verwacht jij van een vriendschap

Pagina's : [1] 2

-Bubbels-
10-05-2006, 19:58

ik verwacht van een vriendin niets meer dan vertrouwen en eerlijkheid.. wat voor vriendin ikben voor iemand.. ik sta altijd klaar door dik en dun..ik luister altijd naar wat je te zeggen hebt..probeer je aan het lachen te maken..blablabla

tangiia1
10-05-2006, 20:06
ik probeer ook altijd diegene aan het lachen te maken :D verder sta ik ook voordiegene klaar (ookal zou ik bijvoorbeeld zelfde nodig hebben). vertrouw je me voor de volle 100%,dan krijg je hetzelfde terug enz

boug85
10-05-2006, 20:09
Ik vind vertrouwen heel belangrijk in een vriendschap.. ik moet die persoon heel goed vertrouwen en die persoon mij ook.. Ik heb veel vriendinnen maar daar praat ik niet over bepaalde dingen omdat ik ze niet vertrouw.. Ik sta dag en nacht voor mijn vriendinnen klaar, als ze me 's nachts nodig hebben dan kom ik!! Ze zijn nooit een last als ze een probleem hebben of wat dan ook..

nissrin
10-05-2006, 20:17
Ik ben een super goede vriendin. en ik vind mijn vriendinnen ook :goedzo:

chahidaatje
10-05-2006, 22:25

Eerlijkgezegd, weet ik niet meer of ik vriendinnen kan vertrouwen, ben al zo vaak gekwetst door vriendinnen, ik sta altijd klaar voor hun, en als ik hun nodig waren ze nergens meer te vinden, ik vind het moet wel van 2kanten komen, anders heb je niks aan vriendschap.... Ik wil een vriendin kunnen vertrouwen, alles kunnen zeggen, leuke dingen mee doen, lachen,huilen, brullen..... Mijn man zegt altijd dat ik een meid ben die snel over zich heen laat lopen, dat ik veels te lief ben voor deze wereld, dan moet ik altijd :o en lachen.... Ik weet van mij zelf dat ik een hele lieve vriendin zou zijn en altijd klaar sta, 24uur....en ben betrouwbaar... liefs Chahidaatje:kus:

dina34
10-05-2006, 22:47
ik ben een vriendin die goed luisterd en haar best doet om mensen te helpen,ze kunnen mij snachts het bed uit bellen en ik sta voor hun klaar. maaaaaaaaaar als ik merk dat ik genaaid wordt dan moeten ze uit mijn buurt blijven want dan ben ik slecht. voor de rest ik doe meer voor andere mensen dan dat ik voor mij zelf doe.

Souraida
11-05-2006, 09:22
IK ben een persoon bij wie vriendinnen alles kwijt kunnen. Ik wordt nog steeds dagelijks door mijn vriendinnen gebeld omdat ze hun hart willen luchten. Wat er tussen ons verteld wordt blijft ook tussen ons. Ik kom ook altijd mijn afspraken met vriendinnen na. Ik verwacht van mijn vriendinnen t zelfde. Vertrouwen is t belangrijkste. Elhamdoelilah heb ik op dit moment alleen vriendinnen met goede eigenschappen.

Safia21
11-05-2006, 09:32
Ik ben een eerlijke Vriendin... Met mij kun je gaan winkelen en als je dan om advies vraagt zeg ik precies wat ik vind... en niet wat een ander misschien graag hoort M'n Beste vriendin waardeert dit heel erg van me..

Ghatar_tangawia
11-05-2006, 11:09
Ik heb maar 2 goede vriendinnen..die ik volledig vertrouw en alles vertel!!! Alle andere vriendinnen.. zijn gewone vriendinnen die je wel eens spreekt! Ik verwacht van een vriendin dat ze altijd voor me klaar staat als ik haar nodig hebt.. en ik sta ook altijd klaar voor hun!! Vertrouwen is ook HEEEEEEL belangrijk.. anders is er namelijk geen vriendschap ;)

_NooR_
11-05-2006, 11:23
Ik ben een waardeloze vriendin. Ik heb namelijk geen vriendinnen. Ik heb mensen die ik ken en af en toe zie. Maar vriendinnen noem ik ze niet. Te vaak is mijn vertrouwen beschaamd en te vaak ben ik gekwetst. Groet, NooR

Ghatar_tangawia
11-05-2006, 11:30
Ik ben een waardeloze vriendin. Ik heb namelijk geen vriendinnen. Ik heb mensen die ik ken en af en toe zie. Maar vriendinnen noem ik ze niet. Te vaak is mijn vertrouwen beschaamd en te vaak ben ik gekwetst. Groet, NooR Dat lijkt me echt vervelend!! Inscha allah zul je een vriendin leren kennen die jouw als vriendin verdient... en jou laat zien hoe echte vriendschap kan zijn!

_NooR_
11-05-2006, 11:39
Dat lijkt me echt vervelend!! Inscha allah zul je een vriendin leren kennen die jouw als vriendin verdient... en jou laat zien hoe echte vriendschap kan zijn! Dankjewel meisje. Overigens gefeliciteerd met je huwelijk. Ik heb je verslag gelezen en het kwam erg mooi over. Je hebt je dagje eindelijk gehad, alleen jammer dat het zo snel voorbij is. Wat betreft vriendinnen. Het is goed zo. Mijn zussen en twee nichtjes zijn de mensen aan wie ik alles kwijt kan en dat is voldoende. Groet, NooR

Galopea
11-05-2006, 11:43
ik verwacht van een vriendin niets meer dan vertrouwen en eerlijkheid.. wat voor vriendin ikben voor iemand.. ik sta altijd klaar door dik en dun..ik luister altijd naar wat je te zeggen hebt..probeer je aan het lachen te maken..blablabla Voor mijn familie ga ik door 't vuur, en voor één vriendin ook that's it..

Ghatar_tangawia
11-05-2006, 11:46
Dankjewel meisje. Overigens gefeliciteerd met je huwelijk. Ik heb je verslag gelezen en het kwam erg mooi over. Je hebt je dagje eindelijk gehad, alleen jammer dat het zo snel voorbij is. Wat betreft vriendinnen. Het is goed zo. Mijn zussen en twee nichtjes zijn de mensen aan wie ik alles kwijt kan en dat is voldoende. Groet, NooR Dank je wel meid! Jep het was een superdag.. maar ben blij dat het voorbij is. Want de dagen na de bruiloft zijn veeeeeeeeeeeeel leuker verlopen elhamdoelillah..Eindelijk rust! Nou, je zussen en nichtjes zijn dan toch ook een soort van vriendinnen??? Is ongeveer hetzelfde.. alleen zijn zij familie en ken je ze ook van jongs af aan!! :kus:

Mysticalia
11-05-2006, 11:47

ik verwacht van een vriendin niets meer dan vertrouwen en eerlijkheid.. wat voor vriendin ikben voor iemand.. ik sta altijd klaar door dik en dun..ik luister altijd naar wat je te zeggen hebt..probeer je aan het lachen te maken..blablabla een te goede vriendin :kwaad: in problemen kunnen ze bij mij terecht maar owee als het omgekeerd is :jammer: dan kan ik beter in een hol kruipen :jammer: alhamdoulilah kan ik terecht bij één vriendin :goedzo:

Pagina's : [1] 2