Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Loodgieter

zainab1
10-05-2006, 14:25

De loodgieter is al anderhalf uur te laat.:moe: Hij zou tussen 8.00 en 13.00 komen... :( Heb geen zin meer om te wachten ik wil naar buiten met dit mooie weer.

bunty_aur_bably
10-05-2006, 14:26
bel dan effe....

zainab1
10-05-2006, 14:28
bel dan effe.... Heb ik gedaan hij heeft vertraging opgelopen of hoe het ook zij, hij komt in ieder geval later. Hij moet echt opschieten duurt gewoon te lang :jammer:

Palestina2010
11-05-2006, 09:31
Heb ik gedaan hij heeft vertraging opgelopen of hoe het ook zij, hij komt in ieder geval later. Hij moet echt opschieten duurt gewoon te lang :jammer: en nu, is hij inmiddels geweest???!!! je huisje moet wel in orde zijn als ik insha Allah kom :o

zainab1
11-05-2006, 09:34

en nu, is hij inmiddels geweest???!!! je huisje moet wel in orde zijn als ik insha Allah kom :o Ja alhamdoulillaah is mijn huisje weer in orde. Heb wel de hele dag moeten wachten voor 2 minuten werk :moe: :maf: :o Moet ik een welkomscomitee voor je oprichten voor morgen. Het comitee bestaat uit 1 persoon!!! :banana:

Palestina2010
11-05-2006, 10:43
Ja alhamdoulillaah is mijn huisje weer in orde. Heb wel de hele dag moeten wachten voor 2 minuten werk :moe: :maf: :o Moet ik een welkomscomitee voor je oprichten voor morgen. Het comitee bestaat uit 1 persoon!!! :banana: vage loodgieter :maf: zet de chocolade & jezelf maar klaar, dat is voorlopig voldoende :hihi: :sjans:

zainab1
11-05-2006, 12:29
vage loodgieter :maf: zet de chocolade & jezelf maar klaar, dat is voorlopig voldoende :hihi: :sjans: :o Ik heb geen chocolade, ik denk dat het met deze warmte ook zo wegsmelt :hihi: Zullen we morgen ijssies halen om af te koelen :D :maf:

Palestina2010
11-05-2006, 14:20
:o Ik heb geen chocolade, ik denk dat het met deze warmte ook zo wegsmelt :hihi: Zullen we morgen ijssies halen om af te koelen :D :maf: geen choclat? :rolleyes: wat ben je toch praktisch! :nijn: dacht dat ik je koele breeze was :hihi:

zainab1
11-05-2006, 19:05
geen choclat? :rolleyes: wat ben je toch praktisch! :nijn: dacht dat ik je koele breeze was :hihi: Ja je bent zeker mijn verkoelende breeze in de hitte, maar aan de andere kant word mijn hartje warm door jou aanwezigheid. :o