Bekijk originele versie : Ik ga trouwen van Amersfoort naar Arhem..
RanyaAsfoort
10-05-2006, 13:49
Dag lieve dames..
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
Binnenkort is mijn Big Day Insha’Allah. ik ga trouwen met de liefste jongen uit Arnhem.
Ik zal mijn stad verlaten en bij hem in Arnhem gaan wonen.
Maar nu ken ik daar eigenlijk helemaaaaaaaaal niemand . En dat vind ik echt vreselijk. ik ben iemand die graag mensen om zich heen heeft.
Ik zou graag in contact willen komen met getrouwde dames die er wonen. Iemand die mij wegwijs kan maken of gewoon voor de gezelligheid. ik zou het echt fijn vinden als er tenminste 1 iemand reageert :D
RanyaAsfoort
10-05-2006, 14:00
Lijkt me wel duidelijk denk ik.. ;)
Ik zou graag in contact willen komen met getrouwde dames die er wonen. Iemand die mij wegwijs kan maken of gewoon voor de gezelligheid.
OmieToBe
10-05-2006, 14:01
Waar woonde je houdaatje?
Mijn aanstaande woont in Japan. En dit is echt geen grap:moe:
Dag lieve dames..
Binnenkort is mijn Big Day Insha’Allah. ik ga trouwen met de liefste jongen uit Arnhem.
Maar nu ken ik daar eigenlijk helemaaaaaaaaal niemand . En dat vind ik echt vreselijk. ik ben iemand die graag mensen om zich heen heeft.
Ik zou graag in contact willen komen met getrouwde dames die er wonen. Iemand die mij wegwijs kan maken of gewoon voor de gezelligheid. ik zou het echt fijn vinden als er tenminste 1 iemand reageert :D
hoi,
Ik heb al de liefste jongen uit arnhem:hihi:
RanyaAsfoort
10-05-2006, 15:35
hoi,
Ik heb al de liefste jongen uit arnhem:hihi:
I don’t Think so… Mijn Fesi is the one and only :hihi:
Trouwens .. ik ga trouwen in Fes Aangezien hij daar vandaan komt. :D en grotendeels van zijn familie daar woont.
wittewarda
10-05-2006, 15:37
I don’t Think so… Mijn Fesi is the one and only :hihi:
Trouwens .. ik ga trouwen in Fes Aangezien hij daar vandaan komt. :D en grotendeels van zijn familie daar woont.
hmmm ga je mij ook uitnodigen op je bruiloft?
:hihi:
Is hij daar voor zijn werk .. ik geloof je.. ik ken ook mensen die in saoudi arabie zitten!
ga je emigreren naar Japan?
Jup, hij's architect en heeft wat projecten daar. Emigreren naar Japan? Ben niet getikt:gniffel:
RanyaAsfoort
10-05-2006, 15:44
hmmm ga je mij ook uitnodigen op je bruiloft?
als je dat graag wilt... bijdeze :D
Farah_18
10-05-2006, 16:28
Neej solly.. :jammer:
Ik wens jou in iedere geval heel veel succes! :) Mabroek
:hihi: lijkt me wel leuk voor een paar jaartjes!:hihi:
:hihi:
nice_lady
10-05-2006, 17:13
Dag lieve dames..
Hoi meid,
ten eerste gefeliciteerd, Allah zegent je heuwlijk inchAllah.
Ik ben ook van brabant naar zuid holland gegaan, ik kennde hier helemaal niemand , het was erg moeilijk, en nog steeds vooral als je verdrietig bent, of als het mooi weer is wil je snel bv je zus of vriendinnen ophalen of wat leuks te doen of te gaan wandelen,maar alles went ,schat ik zeg eerlijk blijft moeilijk, ik heb gelukkig wel super lieve schoonzussjes waar ik veel leuke dingen mee doe, en ook wel vriendinnen hier, maar vind het niks meer aan om met vriendinnen wat te doen ik heb me beetje terug getrokken thuis.
Ik moet erg wennen aan de mensen hier, ze denken en leven hier zo anders daar waar ik vandaan kom, en ik moest alles nog ondekken, de straten, de winkels,ziekenhuizen,dokters,tandarts enz.
Maar gelukkig toen ik hier pas woonde ging ik erop uit, en reed wat rond om de plekken goed te kennen, ik ben zooooo vaak verdwaald maar daar leer ik alleen van.:hihi:
Ik ken nu de wegen erg goed, weet waar alles is, maar voel me nog steeds niet thuis net als in mijn oude woonplaats.
Ik mis het heel erg, niet zo de stad maar mn familie zo dichtbij me hebben.:traan1:
Het gaat je allemaal wel lukken inchallah.
Sucses meid.:goedzo:
Lady_Arif
10-05-2006, 17:25
mijn schatje komt ook uit gelderland..ken der niemand,maar interesseert me tot nu toe weinig
als ik strak sverhuis heb ik mijn baan,mijn huis en mijn schoonfamillie..vriendinnen zullen wel volgen zeker..marokkanen in overvloed toch?
nice_lady
13-05-2006, 15:58
mijn schatje komt ook uit gelderland..ken der niemand,maar interesseert me tot nu toe weinig
als ik strak sverhuis heb ik mijn baan,mijn huis en mijn schoonfamillie..vriendinnen zullen wel volgen zeker..marokkanen in overvloed toch?
zo dacht ik dus ook (voor dat ik getrouwd was :hihi: )
Liefde maakt blind:jammer:
Je eigen familie kan je niet vervangen door je schoonfamilie, hoe leuk en lief ze ook zijn, want ik heb super schoonfamilie vooral super lieveschoonzussjes:goedzo:
Maar je eigen familie is toch anders.
En die heb je toch het hardst nodig, want het leven is niet altijd rozegeur en maneschijn.:hadj:
je mist iets, het is net eenzaamheid terwijl je omsingeld bent door lieve mensen.:confused:
Maar ik heb ook geen kinderen ,misschien gaat het eenzame gevoel wel weg als ik kinderen in ons huis zie rond huppellen.:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.