Bekijk originele versie : mag je lachen met landgenoten?
DE_STALKER_LAMM
27-05-2003, 12:26
gisteren...maak maar dat eens mee!! (Bericht uit kletshoek)
gisteren na het werk (omstreeks 18u) na het gebed ging ik buiten wandelen , het was veel te mooi om binnen te blijven, dus ging de stad in naar een park...ik zag een bankje , in de buurt waren een aantal kinderen aan het spelen..op een vrije bank ging ik zitten, na het verwijderen van de vogeluitwerpselen..ik nam een krant en sloeg die open..terwijl ik rustig zat te lezenkwamen 2 giegelen meiskes aangewandeld..zeker boven de 20jaar tegenover me zitten, ik liet de krant even naar beneden zakken..ik zag direct aan hun gezichten, verdorie een marokkaan, die zal zijn ogen niet van ons houden, één van de meisje had een heel korte rok..enfin je zag wat ze aan had, alvast ze trokken totaal niet mijn aandacht , maar moest er steeds om lachen hoe ze dat heel korte rokje steeds wilde uitrekken en haar benen tegen elkaar geklemd..ik lachte me kriek ..waarom draagt ze zo'n korte rok als ze zich zo ongemakkelijk voelde..akerdejie wat een trut!!..ze had me door dat ik om haar probleem lachte..haar vriendin die een broek aanhad lachte me toe ..dat was de drubbel die de emmer deed overlopen, ik kon mijn lach niet meer inhouden..ze bleef maar kramachtig haar rokje rekken, ze durfde zelfs niet opstaan..uiteindelijk kwamen 2 verliefden langs ..en die kwamen naast me zitten..ik zag dat ze blond haar had , ik keek even langs ..ze vroeg me mogen of ze even naast me mogen zitten, mijn krant ging een verdieping lager en toen ze opmerkte dat ik een marokkaan slokte ze ook ..ze was ook een marokkaanse!!!knap meiske maar waarom die geblondeerde haren??ik keek even naar die vent naast haar , dat was een lelijke belg , ik zag aan zijn lach dat hij een ravijn herbergde..met zwarte krakers..dit deed me opnieuw pijn in mijn maag , ik begon weer te lachen....ze voelde zich niet op haar gemak en trok die vent mee weg...wat een lelijke vent met zo'n domme marokkaanse meid.akerdejie..de meisjes die tegenover zaten waren nu ook verdwenen....wat een dag..menslief...vandaag ga ik daar terug!!
salouanadoria
27-05-2003, 12:34
Hahaha ja3ala mensen...........
he stalker je naam pas wel leuk bij je verhaaltje!!!
En wel weer doorgeven wat er vandaag is gebeurd in het 'parkje' is gebeurd........................
DE_STALKER_LAMM
27-05-2003, 13:29
Origineel gepost door salouanadoria
Hahaha ja3ala mensen...........
he stalker je naam pas wel leuk bij je verhaaltje!!!
En wel weer doorgeven wat er vandaag is gebeurd in het 'parkje' is gebeurd........................
zal ik doen...ik zal wel twee gaten in de krant knippen..ik wed dat die 2 meisje terug komen!:stout: terwijl die marokkaanse 2 keer zal nadenken om daarlangs te komen! :D
DE_STALKER_LAMM
28-05-2003, 12:53
en weer was ik er gisteren daar mijn dag aan het doorbrengen...weeral was er een bombardement stront op die banken..koos de properste en ging rustig mijn krant lezen....raad eens wie kwam terug langs...
dat blondgekleurde marocmeisje, ze zat tegenover me nu ..heel alleen en ze bleef me aanstaren...ik knikte met mijn hoofd en zei prompt
DE_STALKER_LAMM
28-05-2003, 14:02
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
en weer was ik er gisteren daar mijn dag aan het doorbrengen...weeral was er een bombardement stront op die banken..koos de properste en ging rustig mijn krant lezen....raad eens wie kwam terug langs...
dat blondgekleurde marocmeisje, ze zat tegenover me nu ..heel alleen en ze bleef me aanstaren...ik knikte met mijn hoofd en zei prompt
het gesprek:
zij: ze zei hello...mag ik je iets vragen...ben je een italiaan of een marokkaan...
ik: marokkaan natuurlijk ..labas?
zij: ken je me vroeg ze even bedeesd..
ikke: bah neehoor ik ken je niet..
zij: oef..
ikke: moet ik je kennen
zij: wil je niemand vertellen dat je me gezien hebt met die belg, mijn vader .....zou heel boos zijn.
ikke : ach meisje , natuurlijk niet ...(even denken)...op één voorwaarde ?
zij : boos welke voorwaarde???!!
ikke: ik fluisterde in haar oor wat de voorwaarde is ..
zij: ze bekeek me boos...ehhh moet erover denken...
ikke: dan heb je pech..ik moet het nu weten!
zij:wat doe je moeilijk..typisch...
ikke: typisch watte??als het je niet aanstaat vertel ik het aan iedereen !
zij: doe dat me niet aan aub
ikke: zal je leren met een lelijke belg om te gaan!
zij: oké het is afgesproken..
ikke : dat is fijn..oeps ben alles vergeten van gistern..
zij :chokran...en ze wilde me een kus geven...
ikke: niedoen , niedoen..ze kennen me ook hier!!
zij: ze gaf me dan een hand en vertrok...
ikke : beslama en hou je aan de afspraak!
zij: beslama
ikke : ik sloeg de krant weer open ..en las verder de onzin in de krant
DE_STALKER_LAMM
28-05-2003, 17:23
en binnenkort staat het vervolg in het nieuwsblad!
DE_STALKER_LAMM
28-05-2003, 17:32
Origineel gepost door Ashanty
:hammer: zeg het zeg het
wat?? :confused: ..het verhaal is nog niet gedaan lella Ashanti
kickboxgirl
28-05-2003, 17:51
zooooooo waar is het vervolg.............en geen kusje iedereen kent me? wat is dat.................. :rolleyes: :D :giechel:
DE_STALKER_LAMM
30-05-2003, 16:15
gisteren ging ik weer naar dat parkje ..ganse dag alleen ...en plots kwamen uit het niets die 2 meisjes weer..alleen deze keer hadden ze beide een lange jeansbroek aan...maar allebij een wit strak topje..ze zagen er beeldig uit ..nu merkte ik dat dat ze knappe meiden zijn...ze kwamen alle twee op me af ...wat moest ik nu denken ...de krant sloeg ik om me heen..ik durfde niet kijken...help ik wordt omsingeld door wilde amazones...wat nu ...zo stoer ben ik nu niet meer ..ik werd een heel klein mannetje...ik zag een van de meisjes een fles nemen ..wat heeft dat te betekenen??
Lady_moi
30-05-2003, 17:06
ja vertel!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.