Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haarverf

trisinti
10-05-2006, 11:22

:o Ik heb een vraagje, mischien kunnen jullie mij helpen. Ik heb mijn haar geverfd in een lichte kleur, nu heb ik iedere keer uitgroei en betaal me blauw aan de kapper.:maf: ..dit wil ik dus niet meer en ik dacht ik gooi er een donkere kleur door gewoon die je koopt bij de drogisterij..wil geen 80 euro betalen bij de kapper..kan dit denken jullie of niet..of moet ik gewoon naar de kapper hiervoor..ben helemaal broke door iedere maand zoveel geld te betalen dat ik het gewoon niet meer wilt..graag wat advies:)

Rajah
10-05-2006, 11:49
het kan hoor ;) voor een goed resultaat raad ik jou donkerbruin aan. Ik heb ook mn haren donekerbruin geverfd met garnier nadat ik het geblondeerd had en t bleef donkerbruin ;)

trisinti
10-05-2006, 11:54
het kan hoor ;) voor een goed resultaat raad ik jou donkerbruin aan. Ik heb ook mn haren donekerbruin geverfd met garnier nadat ik het geblondeerd had en t bleef donkerbruin ;) ;) thanks wat voor kleur wordt het dan donkerbruin of wat lichter ivm met de lichtere kleur eronder

Rajah
10-05-2006, 12:01
Bij mij werd het wel gewoon donkerbruin, maar ik had dan ook 2 pakken gebruikt (en zo lang haar heb ik niet)

trisinti
10-05-2006, 14:17

Okee dames thanks voor de info ga zo even bruine verf halen..wel zonde van al die dure behandeling maar het is beter zo:D

Saloua1978
10-05-2006, 14:45
Ik heb precies hetzelfde ben ook steeds die uitgroei bijhouden zat en ook de cinditie van je haar gaat achteruit door dat kleuren. Mijn haar glanst veel minder en is er echt droog van geworden