Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen die een leven aan elkaar liegen...

Miss_Banana
27-05-2003, 11:51

...denken jullie dat het met opzet is of dat het psychologisch is? Kan er namelijk niet veel over vinden op het internet en ik vind het toch best een interessant onderwerp. Er zullen hier ook wel wat mensen zitten die een personage 'faken', maar volgens mij zijn er ook mensen die in het dagelijkse leven een personage opzetten die ze helemaal niet blijken te zijn. Express of psychisch?

GillDeLaTouret
27-05-2003, 12:21
jah klopt.....ofsjow.... :D

NoreJihan
27-05-2003, 12:26
Origineel gepost door Miss_Banana ...denken jullie dat het met opzet is of dat het psychologisch is? Kan er namelijk niet veel over vinden op het internet en ik vind het toch best een interessant onderwerp. Er zullen hier ook wel wat mensen zitten die een personage 'faken', maar volgens mij zijn er ook mensen die in het dagelijkse leven een personage opzetten die ze helemaal niet blijken te zijn. Express of psychisch? Alles heeft een reden Sommige doen zich anders voor dan ze in werkelijkheid zijn omdat ze onzeker zijn ,kwetsbaar enz zijn b.v een meid doet zich hard en een meid die de broek aanheeft enz,misschien doet ze dat omdat ze heel snel kwetstbaar is Een minder mooie meid doet zich kapsones en zelfverzekerd zien,misschien omdat ze zo wil laten zien dat ze bijv trots is op haar zelf,sommige zijn het ook niet daarvan enz, zo ziet ik het althans het is een schild dat acteren om het tegenovergestelde te laten zien dan ze in werkelijkheid is en dan zijn zulke personen meestal onzeker

Miss_Banana
27-05-2003, 12:38
Origineel gepost door kelly Nu je het zegt.... Het kan extreme vormen aannemen. Ze zeggen wel eens, met leugens kom je ver, maar niet terug.... Ik kende iemand die bleef maar liegen, het was zo extreem dat ze het op een gegeven moment zelf begon te geloven. Het begon zo erg te worden dat ze iedereen vertelde dat ze aan kanker leed en dat ze nooit kinderen zou krijgen en maar een half jaar te leven had..... Om een lang verhaal kort te maken....... Ze is nu al 1 jaar getrouwd en heeft een kind.... Zulke mensen hebben in mijn ogen een GROOT probleem..... maar zoals altijd, wie de bal kaatst vangt het weer terug. Uiteindelijk hebben ze zichzelf tegen.... Met zulke mensen wil ik geen contact.....Weet je wat het is, ze slurpen energie..... het zijn net ziel-vreters..... Dat soort actie bedoel ik eigenlijk. Mensen die een leven bij elkaar liegen. In mijn ogen is het niet gezond en is het een vraag om aandacht. Op deze manier krijgen die mensen alleen maar negatieve aandacht. Maar ik begrijp alleen niet waarom men ZO VER gaat om zelfs te liegen over ziektes etc. Allahiester voor dat soort acties. :jammer:

Miss_Banana
27-05-2003, 13:02

Origineel gepost door kelly kijk, liegen om bestwil kan geen kwaad. Maar zodra je eigen leven zowat bij elkaar liegt, dan ben je in mijn ogen echt rijp voor het gesticht! Bij haar was het zo erg.... dat ze over echt alles loog.... Over haar opleiding had ze gelogen, ze zei dat ze ooit aangerand was en verkracht was....... Ze was binnen 2 weken genezen van kanker!??????!!!! Terwijl ze nog die week daarvoor nog zei dat het uitgezaaid was en dat ze nooit kinderen kon krijgen.... Weer een paar weken later zei ze dat ze een gat in haar hart en longen had!!!!!!!???? Mijn eerste reactie was....... dit kan je toch niet bij elkaar verzinnen..... maar op een gegeven moment viel het kwartje. Als ik belde om te vragen hoe het met haar ging (ik was ongerust, want ik ging ervan uit dat ze echt ziek was)..... kreeg ik haar zusje aan de lijn.... die vertelde dan dat ze opgenomen was....... Dus ik bezorgd als ik was, alle ziekenhuizen opgebeld op ze ene F..... B.... is opgenomen, maar nee nooit van gehoord....... Later zei ze dat niemand mocht weten dat ze opgenomen was..... Ze was namelijk een zeldzaam geval........ Yeah right, zeldzaam qua psygisch stoornis.... ja..... Nu heb ik geen contact.... no way, ze kan het bekijken. Vriendschap moet je verdienen....... Meid, ik weet precies wat je bedoelt! Ken ook zo'n gek die alles bij elkaar heeft staan liegen. Maar vraag me dan toch echt af of het een psychische kronkel in je koppie is, dat je het bij je geboorte al mee krijgt (misschien erfelijk???) of dat het gewoon PUUR AANDACHT TREKKEN is. Wat dat laatste betreft ben je wat mij betreft ook niet helemaal lekker in je koppie en rijp voor het PB-centrum!

Marrakchia_86
27-05-2003, 13:07
Ewa sommige mensen doen het om aandacht te krijgen ja, omdat ze thuis weinig of geen aandacht krijgen of kregen..... Zulke mensen hebben het moeilijke in deze maatschappij, doordat ze zien dat vrienden of dichtbijzijnde familie wel liefde krijgen van hun omgeving. Daarom gaan ze opscheppen met hun leugentjes om zehma te laten merken dat hij/zij het ook goed heeft.... en niks tekort komt. Ik denk niet dat ze het expres doen... :zwaai:

Miss_Banana
27-05-2003, 13:16
Origineel gepost door Marrakchia_86 Ewa sommige mensen doen het om aandacht te krijgen ja, omdat ze thuis weinig of geen aandacht krijgen of kregen..... Zulke mensen hebben het moeilijke in deze maatschappij, doordat ze zien dat vrienden of dichtbijzijnde familie wel liefde krijgen van hun omgeving. Daarom gaan ze opscheppen met hun leugentjes om zehma te laten merken dat hij/zij het ook goed heeft.... en niks tekort komt. Ik denk niet dat ze het expres doen... :zwaai: Maar JUIST als je niet die aandacht krijgt, ga je niet opscheppen om te laten zien dat je het goed hebt. Die mensen die liegen over de erste ziektes (allahiester) en over de ergste situaties. Van mishandelingen tot slapen op straat bij wijze van spreke. Dan ben je toch nie helemaal lekker in je bolleke!

somaya20
27-05-2003, 13:18
Origineel gepost door Miss_Banana Dat soort actie bedoel ik eigenlijk. Mensen die een leven bij elkaar liegen. In mijn ogen is het niet gezond en is het een vraag om aandacht. Op deze manier krijgen die mensen alleen maar negatieve aandacht. Maar ik begrijp alleen niet waarom men ZO VER gaat om zelfs te liegen over ziektes etc. Allahiester voor dat soort acties. :jammer: ja het is erg maar ik denk dat het een ziekte is of ze zijn opzoek naar aandacht of op zoek naar warmte bijv...de bezorgdheid van de mensen...dat denk ik dan... ik kan het ook fout hebben... :cool:

Marrakchia_86
27-05-2003, 13:21
Origineel gepost door Miss_Banana Maar JUIST als je niet die aandacht krijgt, ga je niet opscheppen om te laten zien dat je het goed hebt. Die mensen die liegen over de erste ziektes (allahiester) en over de ergste situaties. Van mishandelingen tot slapen op straat bij wijze van spreke. Dan ben je toch nie helemaal lekker in je bolleke! Ewa meid.... daar kan je helaas niks aan veranderen. :(

Miss_Banana
27-05-2003, 13:23
Origineel gepost door Marrakchia_86 Ewa meid.... daar kan je helaas niks aan veranderen. :( Dat klopt. Heb je helemaal gelijk in. Maar ik vraag me nog steeds af waar het vandaan komt. Is er niemand die Psychologie studeert, ofzo? :D

Marrakchia_86
27-05-2003, 13:26
Origineel gepost door Miss_Banana Dat klopt. Heb je helemaal gelijk in. Maar ik vraag me nog steeds af waar het vandaan komt. Is er niemand die Psychologie studeert, ofzo? :D Hahahaha.... dat wou ik gaan doen, blij dat ik het niet gedaan heb. Veel succes meid, ik hoop dat je erachter komt. :) :zwaai: Beslema