Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bootticket Almeria-nador

sisa81
27-05-2003, 09:57

Deze zomer gaan wij voor het eerst alleen naar marokko met de auto. Ik vroeg mij af of wij beter de tickets hier alvast moeten boeken voor de boot of beter in almeriä? Wie weet dan ook waar je hier tickets kunt boeken en hoe dat dan werkt.

ISMAHAN22
27-05-2003, 14:52
hoi meiske het beste is hiero boeken 1.. het is goedkoper..2.. daar sta je een uur in de rij. en voor je het weet heb je de boot gemist....namelijk diegen die al kaartjes hebben die mgoen als eerts de boot in ...succes dame

karima001
27-05-2003, 21:05
Nou wij doen het altijd daar in almeria want stel dat je wat later aankomt en je hebt hier een ticket gehaald dan ben je wel de ***, maar het kan wel zo zijn dat je daar inderdaad lang moet wachten als het druk is (dat is het altiijd maar ja) Maar ik zou gewoon lekker daar kopen in almeria. liefs karima

Atlas_Gebergte
27-05-2003, 21:37
Sallaam Alikoum, zoals karima hierboven heeft aangegeven, we doen het ook altijd pas in almeria, stel dat je pech met auto krijgt onderweg en je komt laat aan? dat risico loop je wel hé. En wat betreft wachten wij hebben nog nooit lang moeten wachten hoor, maar wij vertekken ook altijd eerder dan de meeste marokkanen vandaar. Wa Sallaam Alikoum

fawzia
28-05-2003, 12:00

bel even naar taoufik reizen of kijk op de site www.taoufik-reizen.nl groetjes fawzia zij hebben zekers tickets.

MissMaffia
28-05-2003, 18:00
je moet naar een marokkaanse reisbureau gaan en dan boeken... vanaf hier is beter, want de kans is groot dat het daar op zal zijn..

fawzia
29-05-2003, 00:22
hij is 1 jaar geldig dus maakt niet uit of je te laat komt probeer echt www.taoufikreizen.nl

MissMaffia
29-05-2003, 11:39
hee maar fawzia, 1 vraagje zijn er meer taoukifreisbureau's. misschien woont zij niet in RSD.... want daar is er wel 1, ze moet gewoon naar een marokkaanse reisbureau gaan.....

roosje1
02-06-2003, 22:07
Ik heb mijn ticket bij eurolines in Utrecht gekocht ook voor de bootreis van Almeria-Nador!!

boschenaartje17
11-06-2007, 22:02
wij halen altijd aar wij hoeven nooit lang te wachten we hebben een familie lid daar werken we hebben zo een ticket en kunnen gaan

rabiaa
12-06-2007, 07:11
Ik heb mijn ticket bij eurolines in Utrecht gekocht ook voor de bootreis van Almeria-Nador!! en voor hoeveel heb je dat ticket gekocht?

Madame.A_
23-02-2009, 20:49
Nou meid geloof me wij gaan al tig jaren met de auto.. niet dat ik sow oud ben maar ik bedoel maar. we kopen altijd ticket bij de boot pas.. en je moet niet zo lang wachten hoor. hangt er eigenlijk vanaf wanneer je gaat maar bij ons is het hooguit een half uurtje en dan heeft mn pa de tickets al..! Maar meid alvast een leuke vakantie en zoals ze zeiden,,, stel je hebt autopech,, en de tickets raken heus niet op hoor, er gaan soveel boten op een dag.. wij gingen laatst in die hele grote van ferry maroc tbarkellah was echt vol...!! xXx-Madame.A_