Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Weet Je Na Een Miskraam Of Alles Eruit Is Gekomen?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

nice_lady
09-05-2006, 19:52

Hallo dames, Dit is mijn tweede miskraam, en de eerste keer is veel meer eruit gekomen dan de tweede x. Dus wat ik denk is dat niet alles eruit is gekomen, wie heeft dit ook meegemaakt? En wat moesten jullie doen om daar achter te komen?

nice_lady
09-05-2006, 20:00
Niemand die het zelfde heeft meegemaakt?

sohaiyla1983
09-05-2006, 20:13
volgens mij kunnen de artsen zien d.m.v inwendige echo en door bloedprik en kijken naar de waarde van je hcg!

nice_lady
09-05-2006, 20:21
Ja? denk je? Maar je hebt het zelf niet meegemaakt toch?

nice_lady
09-05-2006, 20:22

Moet je dan je eigen huisarts bellen hiervoor? Of ziekenhuis?

nice_lady
09-05-2006, 20:30
Als je hcg waarde op 0 staat dan is alles eruit en het bloeden gestopt is. ja hoe weet je dat je Hcg op 0 staat?

oem_mujahid2
09-05-2006, 20:39
Ik heb een curretage gehad, zo wist ik dat alles eruit was, als ik het er natuurlijk zou laten uitkomen, zou ik nog lang bloedingen kunnen hebben zei de arts.

nice_lady
09-05-2006, 20:44
Door bloedonderzoek;) alleen bloedonderzoek? dus alleen bloed prikken en klaar?

nice_lady
09-05-2006, 20:46
Ik heb een curretage gehad, zo wist ik dat alles eruit was, als ik het er natuurlijk zou laten uitkomen, zou ik nog lang bloedingen kunnen hebben zei de arts. Dank je voor je reactie, Wat erg voor je meid, ik wens je een gezonde zwangerschap van een gezond kindje inchAllah. Ik zou dat ook krijgen ( curretage) maar uit eindelijk is het er toch uit gevallen.

nice_lady
09-05-2006, 20:47
Door bloedonderzoek;) bedankt voor je reactie :goedzo:

cherinaa
09-05-2006, 20:57
ik heb zelf ook gewacht, tot het er zelf uit kwam, en vorige week donderdag is het vruchtje dan eruit gevallen met de moederkoek omheen. de eerste twee dagen bloede ik veel en nu wordt het steeds minder. en ik verloor ook van die dikke proppen bloed. ik moet donderdag naar de gyno en dan gaat ze kijken of de baarmoeder schoon is.

nice_lady
09-05-2006, 21:02
ik heb zelf ook gewacht, tot het er zelf uit kwam, en vorige week donderdag is het vruchtje dan eruit gevallen met de moederkoek omheen. de eerste twee dagen bloede ik veel en nu wordt het steeds minder. en ik verloor ook van die dikke proppen bloed. ik moet donderdag naar de gyno en dan gaat ze kijken of de baarmoeder schoon is. oke ,dank je voor je info. Ik heb al paar weken geleden een miskraam gehad, ik bloede gewoon een week, maar wat er uit is gekomen is veeeel minder dan de eerste miskraam. Daarom maak ik me zo'n zorgen. Ik wist even niet waar ik wezen moet, huisarts,ziekenhuis? Ik ga morgen maar naar de huisarts die helpt me wel verder inchallah

nice_lady
09-05-2006, 21:03
ik heb zelf ook gewacht, tot het er zelf uit kwam, en vorige week donderdag is het vruchtje dan eruit gevallen met de moederkoek omheen. de eerste twee dagen bloede ik veel en nu wordt het steeds minder. en ik verloor ook van die dikke proppen bloed. ik moet donderdag naar de gyno en dan gaat ze kijken of de baarmoeder schoon is. maar moet je dan alleen bloedprikken? Of echo?

oem_mujahid2
09-05-2006, 21:10
oke ,dank je voor je info. Ik heb al paar weken geleden een miskraam gehad, ik bloede gewoon een week, maar wat er uit is gekomen is veeeel minder dan de eerste miskraam. Daarom maak ik me zo'n zorgen. Ik wist even niet waar ik wezen moet, huisarts,ziekenhuis? Ik ga morgen maar naar de huisarts die helpt me wel verder inchallah Toen ik erachter kwam dat ik een miskraam had was het vruchtje al 3 weken dood, toen begon ik pas te bloedden, en ik verloor hele grote stolsels, zo groot als een vuist dat ik dacht dat ik de baby al vanzelf verloren had, dat was niet het geval, toen heb ik een curretage gehad.

cherinaa
09-05-2006, 21:17

maar moet je dan alleen bloedprikken? Of echo? tegen mij zei de gyno. dat ze alleen maar een inwendig onderzoek gaat doen om te kijken of de baarmoeder schoon is. maar ik raad je aan om naar de huisarts te gaan en dan kan hij je vertellen wat het beste is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6