Bekijk originele versie : Meer volume in mijn haar?
Hoe krijg ik dit?
Ik wil zo graag krullen in mijn haar zetten, maar wil geen permanent gezien dit mijn haar zal beschadigen.
Wat kan ik anders doen?
Hmm...
Papilloten kopen :D
Kruidvat 3,50 zitten er 12 in ;)
Heeft me zus ook gedaan..
Was mooi geworden
lil-marakchia
09-05-2006, 22:06
Je haren in laagjes laten knippen ik had eerst niet echt krullen en toen heb ik ze in laagjes laten knippen en nu heb ik krullen en veel meer volume..;)
lil-marakchia
09-05-2006, 22:07
Maar wat heb je voor een haar stijl of slag?
Hmm...
Papilloten kopen :D
Kruidvat 3,50 zitten er 12 in ;)
Heeft me zus ook gedaan..
Was mooi geworden
Hoe lang blijft dat?
Ik heb stijl haar..
XXnasiraXX
10-05-2006, 10:15
Ja dat wil ik dus ook .. maar eehm hoe werken die papilloten .. kan ik het zelf doen of moet iemand anders het voor me doen :maf:
Bent_Helw
10-05-2006, 20:20
busje mouse van l'oreal ( een lange witte) staat volume op
je doet op je haar en dan droog je het met een haardroger of fhun je het
kheb die mmaar kheb genoeg volume eigenlijk:maf2:
Bent_Helw
10-05-2006, 20:21
aja kost 5euro ofzo kan minder zijn:)
Heb ik ook. Vind ik niks aan. :(
Er is ook een nieuwe volume mousse van Guhl, blauwe lotus. Ik heb het vaker op t.v. gezien. Je zou er extra veel volume door krijgen. Iemand deze al een keer geprobeerd?
Hoe lang blijft dat?
Ik heb stijl haar..
Ehmm..
Niet echt lang hoor.. maar het kan aan je haar liggen geloof ik,, bij me zus bleef het gwn 2 dagen
:kus:
Ja dat wil ik dus ook .. maar eehm hoe werken die papilloten .. kan ik het zelf doen of moet iemand anders het voor me doen :maf:
Het zijn gewoon zeg maar soort.. ehm.. dikke rietjes (ik kan het niet anders zeggen :P)
enn je rolt het in je haar.. en dan duw je de uiteinden naar elkaar toe en laat je het moet je het föhnen, en als het goed is krijg je mooie krulletjes :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.