Bekijk originele versie : Je Huwelijkspartner Uit Marokko???!!
STUDENTE2003
27-05-2003, 08:02
DRIE KWART VAN DE MAROKANEN/TURKEN HAALT ZIJN HUWELIJKS PARTNER UIT MAROKKO/TURKIJE!!!!
IK VIND HET WEL SCHRIKBAREND!!!
HIER MEE BEDOEL IK,DE REDEN DIE HIER BIJ GEGEVEN IS!!
GAAT HET DAN ZO BERGAFWAARTS MET ONZE MEIDEN HIER???NEE TOCH!!??
EN WIE VAN DE HEREN IS HET AL ZOIEZO VAN PLAN???
EN WAT IS DAAR DE ACHTERLIGGENDE GEDACHTE/REDEN???
PLAATS HIER AL JULLIE MENINGEN,ARGUMENTEN ETC,ETC...
EN MET ALLE RESPECT VOOR JULLIE KEUZES HOOR!
BEDANKT ALLEN!
Ja erg he las het vannochtend in de spits vreselijk zeg, ik dacht juist dat de meeste mannen hun vrouwtje hier wel tegen kwamen maar nee dus!! :confused:
Atlas_Gebergte
27-05-2003, 09:11
Sallaam Zusters, wat is er mis mee met een partner uit marokko??????? sorry hoor maar ik vind nergens opslaan meid. De jongens uit marokko zijn ook gewone jongens en die hebben ook gevoelens? waarom doen jullie altijd zo negatief tegenover je broeders in marokko???????? De meeste verhalen gaan hierover dat ze het alleen doen voor papieren, maar in de meeste gevallen is het niet zo, ze willen ook een toekomst opbouwen en gelukkig leven met hun vrouw??????? En meid ik spreek uit ervaring, ik heb een heel goeie praktiserende partner uit marokko en ben er heel gelukkig mee, de jongens in marokko doen tenminste wat aan hun geloof, maar de jongeren van hier doen er niks aan en leven gewoon lang leve de lol. Meid kom met feiten en niet gelijk iedereen over 1 kam scheren, het kan zijn dat jij slechte ervaringen mee hebt, maar niet iedereen is hetzelfde hé. En de islam gaat boven alles. Dus kijk ook naar positieve kanten niet alleen de negatieve kanten opna houden.
Wa Sallaam Alikoum
just_fouad
27-05-2003, 09:13
iedereen is vrij om te kiezen
wat is r zo erg aan dan?
iemand trouwt met een ander om gelukkig te zijn
een beter leven te bieden dan in marokko
so what is the ****king problem dan?
Origineel gepost door just_fouad
iedereen is vrij om te kiezen
wat is r zo erg aan dan?
iemand trouwt met een ander om gelukkig te zijn
een beter leven te bieden dan in marokko
so what is the ****king problem dan?
NEDERLAND IS VOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er zin aan!!!
just_fouad
27-05-2003, 09:19
dan ga je toch weg als je nl vol vindt
je moet zo denken :
-bejaarden zijn over 15 jaaar allemaal dood
dat zijn dus meteen chie 7 miljoen man minder
nederland heeft arbeiders nodig meid
marokanen :bril:
marokkanen met twee n's lekker ding!! :cool:
Atlas_Gebergte
27-05-2003, 09:24
Sallaam Tombraider, als je nederland te vol vind, wat doe je dan nog hier meid?????????? wij marokkaanen gaan toch ook niet in marokko zeggen van marokko is tevol dus die joden moeten allemaal marokko verlaten??????????? want er wonen zat joden in marokko.
just_fouad
27-05-2003, 09:26
met jou kan ik praten :)
Ik ben bezig met mijn lettertype!!
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam Tombraider, als je nederland te vol vind, wat doe je dan nog hier meid?????????? wij marokkaanen gaan toch ook niet in marokko zeggen van marokko is tevol dus die joden moeten allemaal marokko verlaten??????????? want er wonen zat joden in marokko.
!???????????????????????????!!!
Skoen deha viek a meisje!??
het was toch 40%? en dat is nog te veel.
maar als je daar een geschikte partner vindt, why not?! :)
just_fouad
27-05-2003, 09:59
naast mij staat al een een jaar een woning leeg
dus vol....
STUDENTE2003
27-05-2003, 13:25
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam Zusters, wat is er mis mee met een partner uit marokko??????? sorry hoor maar ik vind nergens opslaan meid. De jongens uit marokko zijn ook gewone jongens en die hebben ook gevoelens? waarom doen jullie altijd zo negatief tegenover je broeders in marokko???????? De meeste verhalen gaan hierover dat ze het alleen doen voor papieren, maar in de meeste gevallen is het niet zo, ze willen ook een toekomst opbouwen en gelukkig leven met hun vrouw??????? En meid ik spreek uit ervaring, ik heb een heel goeie praktiserende partner uit marokko en ben er heel gelukkig mee, de jongens in marokko doen tenminste wat aan hun geloof, maar de jongeren van hier doen er niks aan en leven gewoon lang leve de lol. Meid kom met feiten en niet gelijk iedereen over 1 kam scheren, het kan zijn dat jij slechte ervaringen mee hebt, maar niet iedereen is hetzelfde hé. En de islam gaat boven alles. Dus kijk ook naar positieve kanten niet alleen de negatieve kanten opna houden.
Wa Sallaam Alikoum
Salaam beste meid,
Volgens mij heb jij het helemaal verkeerd opgevat,
Wat ik schrokbarend vond,was het feit van de acherliggende gedachte!!
Dus het feit dat een jongen(want daar gaat het meer om nu)naar om marokko gaat om te trouwen,omdat de meiden hier slecht/verwesterd zouden zijn!!!
En een ding ik zou nooit doen,en dat is een jongen uit marokko afkraken,want uiteindelijk is het elmekteb wat je lot is!
Dus mijn bedoeling hier was absoluut niet negatief!!
En heeft dus al helemaal niets met papieren te maken!
En ik weet dat er genoeg jongens zijn,die wel uit marokko moeten trouwen,omdat zij niet veel keuze hebben!!
Nou meid thalla,
en veel geluk in je huwelijk.
somaya20
27-05-2003, 13:40
Salaam...
:) Ik wil effe reageren..... Ik zeg niet dat marokanen uit maroc minder zijn...maar er zijn hier genoeg marokanen te vinden dus waarom uit marokko...en wat AtlasGebergte zei over niet iedereen over 1 kam scheren dat doet ze zelf ook...als je zegt dat de marokanen hier alleen maar denken aan lang leven de lol...dat is niet zo...er zijn hier genoeg praktiserende moslims....maar waarom ik vind dat je beter geen partner uit marok moet halen is..... de mentaliteits verschil is te groot.... ze denken wel aan al garich maar als ze eenmaal hier zijn...dan valt het ze tegen.... trouw iemand van hier...er zijn genoeg marokanen.... en ik vind ook VOl IS VOl..... waar gaat het heen met al die marokanen en ze willen niet eens werken.... :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.