Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oven

OemSoufian
09-05-2006, 14:34

Meiden ffies een vraagje, kennen jullie die ronde ovens ( geloof dat het turkse ovens wordt genoemd, dus niet die pizzapan maar echt die oven) Waar kan ik die kopen in omgeving leiden / den haag en wat kosten ze tegenwoordig :goedzo:

oem_ayman
09-05-2006, 14:37
ik weet niet waar je ze kunt kopen daar, maar de prijs is rond de 35 euro. je bedoelt toch die ronde uit grootmoederstijd, met zo een deurtje die naar opzij opengaat met zo een grendeltje. mijn moeder had er een vroeger in het rood:hihi: ik zie ze nog steeds in winkels (marokkaanse) maar ik woon wel in belgie

laila00
09-05-2006, 14:38
ik heb er ook een en heb dat ding maar 1 keer gebruikt ze nemen zoveel ruimte in beslag.. mijn pa had 'm toen voor me gekocht was volgens mij iets van 35 euro.

OemSoufian
09-05-2006, 14:40
ik weet niet waar je ze kunt kopen daar, maar de prijs is rond de 35 euro. je bedoelt toch die ronde uit grootmoederstijd, met zo een deurtje die naar opzij opengaat met zo een grendeltje. mijn moeder had er een vroeger in het rood:hihi: ik zie ze nog steeds in winkels (marokkaanse) maar ik woon wel in belgie hahah ja die uit grootmoederstijd...... Mijn combioven is namelijk net doorgebrand :moe: enne moet even iets hebben om te kunnen kokkerellen....... Kep namelijk geen plaats voor een hele oven ...... maarre thanks

oem_ayman
09-05-2006, 14:46

die zijn heel fijn hoor voor koekjes, brood en gebraad:goedzo:

OemSoufian
09-05-2006, 14:47
ik heb er ook een en heb dat ding maar 1 keer gebruikt ze nemen zoveel ruimte in beslag.. mijn pa had 'm toen voor me gekocht was volgens mij iets van 35 euro. :goedzo:

OemSoufian
09-05-2006, 14:47
die zijn heel fijn hoor voor koekjes, brood en gebraad:goedzo: ja dat klopt ik had een keer 1 geleend voor een feest moesten bastilla maken en dat ging echt perfect

hanane_13
09-05-2006, 14:58
je hebt ze toch ook in de kleur rood en blauw? die had me moeder ook vroeger. me moeder bakte daar vlees en kip.

Girl_Like_Me
09-05-2006, 16:01
Mama bakt er nog steeds brood in en ik moet je zeggen, héééér-líjk! :D