Bekijk originele versie : Verliefd op een Marrokaanse
Als niet Marrokaan onwijs verliefd op een marrokaanse....
Ik ben indo... maar geadopteerd toen ik 0 was dus best wel Nederlands..
Maar ik ben nu verliefd op een Marrokaanse, haar moeder noemt mij haar Zoon.
Ze is mooier dan het kostbaarse wat er op aarde te vinden is en ik denk elk moment van de dag aan haar...
Zij wil wel volgens mij... maar soms lijkt alles zo snel te gaan die moeder heeft het wel eens over verloven...
Volgens jaar ga ik met hun mee naar Maroco en ontmoet ik haar familie (die mij ook wel zien zitten)
Advies graag over hoe en wat......
samia19nl
27-05-2003, 09:50
Zo te lezen is er geen probleem, dus wat is nou in hemelsnaam jouw vraag??
go for it
volg je hart
maar let wel er komt geen boerenkool met worst op de tafel ik garandeer je dat!!!!!
ik zie ook geen probleem.
Haar ouders mogen je en haar familie mogen je.
Ik heb een ding te zeggen voor je: go for it, before it's to late
rosses
misz_zineb
27-05-2003, 14:07
jah ik zag het probleem ook niet :confuesd:
maar you go forn it!! En ik zou die boerenkool met worst inderdaad laten liggen
ISMAHAN22
27-05-2003, 16:56
ik zou nooit op een indo vallen ik vind die mannen maar niets ik heb ook collega die al ene jaar gek op me is hij wil zelfs moslim worden.....!!!!!!!!!!! maar ik vind de marokkaanse mannen the BOMB!!!!!!!!!!!!
Kenza_17
27-05-2003, 18:15
Origineel gepost door soldaatplof
Als niet Marrokaan onwijs verliefd op een marrokaanse....
Ik ben indo... maar geadopteerd toen ik 0 was dus best wel Nederlands..
Maar ik ben nu verliefd op een Marrokaanse, haar moeder noemt mij haar Zoon.
Ze is mooier dan het kostbaarse wat er op aarde te vinden is en ik denk elk moment van de dag aan haar...
Zij wil wel volgens mij... maar soms lijkt alles zo snel te gaan die moeder heeft het wel eens over verloven...
Volgens jaar ga ik met hun mee naar Maroco en ontmoet ik haar familie (die mij ook wel zien zitten)
Advies graag over hoe en wat.....
Hey soldaatplof!!!!!!!!!!!!!
Als ik je een advies mag geven, doe het rustig aan. Als het voor jou gevoel te snel gaat moet je gewoon even gas terug nemen. Ik kan het weten namelijk, een jongen was ook helemaal gek op mij, hij wilde verloven, ik niet, maar uiteindelijk doordat iedereen zich ermee ging bemoeien en mij overal mee naartoe sleurden waar hij ook kwam ben ik verloofd. Het klinkt raar, maar het ging allemaal zo snel, ik besefte het niet eens. En nu heb ik er een beetje spijt van, ik vind hem nog heel leuk, maar het idee, dat ik verplicht vastzit maakt mij onrustig. Maar ja ga gewoon op je gevoel af, dat heb ik niet gedaan, en dit zijn de consequenties! :traan1: :traan1: :traan1: :verdriet:
Succes met welke beslissing je ook neemt!!!
Groetjes Kenza
Ik vind je verhaal heel lief, je laat duudelijk blijken dat je veel om haar geeft maar, mag ik vragen van welke godsdienst je bent en als je geen moslim bent hebben haar ouders daar dan moeite mee, verder denk ik dat zoals in iedere relatie alles wel komt (op zijn tijd) ...
Anyway heel veel geluk samen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.