Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Galajurk Te Huur!! Klik Voor De Foto!!

amira84
09-05-2006, 00:25

NU deze hele mooie baby roze gala jurk TE HUUR...ik heb m slechts een keer aangedaan op de verloving van mn broer en wil m nu dus verhuren. Ik zal zeggen bekijken de fotos en zie hoe mooi die is....het is een maatje 38 maar je kan m ook aan als je maat 36 hebt!!! Verder bekijk de fotos maar....zelf woon ik in Den Haag en verhuur deze galajurk voor 70 euro. excl borg (i.o.) Graag alleen reageren als je ook interesse hebt AUB GEEN ONZIN PLAATSEN ZOALS HIJ IS TE BLOOT ENZ>>>>beslamma klik op de link voor de foto....het is dus een halter galajurk en een deel van je rug is dus open deze kan je eventueel bedekken met een sjaal...van achter heb je ook van die bloemen dat op dat kanten stof is genaaid...hij is echt heel mooi!! http://img521.imageshack.us/img521/6680/jurk27ev.jpg mocht je nog vragen hebben dan kan je pm en!!

NoreJihan
09-05-2006, 00:28
NU deze hele mooie baby roze gala jurk TE HUUR...ik heb m slecht een keer aangedaan op de verloving van mn broer en wil m nu dus verhuren. Ik zal zeggen bekijken de fotos en zie hoe mooi die is....het is een maatje 38 maar je kan m ook aan als je maat 36 hebt!!! Verder bekijk de fotos maar....zelf woon ik in Den Haag en verhuur deze galajurk voor 70 euro. excl borg (i.o.) Graag alleen reageren als je ook interesse hebt AUB GEEN ONZIN PLAATSEN ZOALS HIJ IS TE BLOOT ENZ>>>>beslamma klik op de link voor de foto....het is dus een halter galajurk en een deel van je rug is dus open deze kan je eventueel bedekken met een sjaal...van achter heb je ook van die bloemen dat op dat kanten stof is genaaid...hij is echt heel mooi!! http://img521.imageshack.us/img521/6680/jurk27ev.jpg mocht je nog vragen hebben dan kan je pm en!! je zag er leuk uit!

amira84
09-05-2006, 00:30
je zag er leuk uit! Dankjewel!!! was jij ook aanwezig?? hihi gr!!

NoreJihan
09-05-2006, 00:47
Dankjewel!!! was jij ook aanwezig?? hihi gr!! Ooh nee,ik was niet aanwezig.

amira84
09-05-2006, 00:48

Ooh nee,ik was niet aanwezig. oh oke..:D

SweetRose
10-05-2006, 11:41
swel een aparte kleur prachtig :goedzo: mooi maar simpel :nijn:

amira84
10-05-2006, 11:42
swel een aparte kleur prachtig :goedzo: mooi maar simpel :nijn: ja precies daarom heb ik m ook gekocht gewoon simpel maar wel mooi....thanx schat!

SweetRose
10-05-2006, 11:45
ja precies daarom heb ik m ook gekocht gewoon simpel maar wel mooi....thanx schat! Anytime :D