Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huilen

Pagina's : [1] 2

TwinkleEye_19
26-05-2003, 22:43

Hoevaak huilen jullie? Ik afwisseld paar keer per maand, dan weer 2 maanden niet, maar gemiddeld wel 1 keer per maand :confused: Niet dat ik ongelukkig ben, kben heel gelukkig met m'n leven, maar ik huil vaak om andere mensen, wat ze meemaken, ik vind het zo rot voor hun, als iemand verdriet heeft :( Helemaal als ik wordt opgebeld en ze hun verhaal kwijt willen, aan de andere kant merk je er niets van, integendeel! Iemand belt juist zodat iemand de situatie objectief kan beoordelen en steun kan bieden, maar achteraf, zit het verdomd zwaar op m'n maag :tranen: En jullie?

younesel18
26-05-2003, 22:49
Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik vind het veel te raar om te huilen (als jongen) (Ja ik weet al wat jullie gaan zeggen)

TwinkleEye_19
26-05-2003, 22:51
Origineel gepost door younesel18 Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik vind het veel te raar om te huilen (als jongen) (Ja ik weet al wat jullie gaan zeggen) Maar in je kamer dan :( Kmoet als je echt verdomd zoveel verdriet hebt, dan kan dat toch wel... Ik kende eens een jongen die tegen me hebben gezegd dat ze zichzelf in slaap huilde van verdriet :verdriet: Dat was me toch een tijd :( hamdoellilah gaat het nu goed met 'm :)

younesel18
26-05-2003, 22:53
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Maar in je kamer dan :( Kmoet als je echt verdomd zoveel verdriet hebt, dan kan dat toch wel... Ik kende eens een jongen die tegen me hebben gezegd dat ze zichzelf in slaap huilde van verdriet :verdriet: Dat was me toch een tijd :( hamdoellilah gaat het nu goed met 'm :) Ik slik het meteen weg. Mischien knalt het op een dag er wel uit. Ik weet niet, ik zie wel

SaraZena
26-05-2003, 23:03

ik huil niet zo snel. is ook best lang geleden dat ik heb gehuild. Maar op z'n tijd huilen schijnt heel gezond te zijn :) :zwaai:

chicamaroquia
26-05-2003, 23:05
Best wel veel. :( Ik voel veel met andere mee, maar het is iets van de afgelopen 2 jaar. Daarvoor huilde ik zelden, de keren die ik heb gehuild waren op een hand te tellen. Ik huilde nooit in het bijzijn van anderen en de enige keren dat ik huilde was als er iemand overleed en dan nog niet altijd... Maar 2 jaar geleden is er iets veranderd en nu schaam ik me niet meer voor mijn gevoelens en probeer ik me ook niet meer groot te houden. :(

newkid
26-05-2003, 23:09
Ik huil toch zeker 1 of 2x per maand (gemiddeld) Ik heb het laatste jaar echt een K@t jaar gehad waarbij leed van jaren terug eindelijk zijn weg naar boven vind. Het is niet zo dat echte tranenvallen naar beneden komen (een enkele traan) maar het gevoel komt op het zelfde neer.

najiba05
26-05-2003, 23:11
ik huil bijna elke dag , er gebeuren ook hele nare dingen op de wereld .

semir
26-05-2003, 23:23
huilen ging dat maar zo makkelijk;)

TwinkleEye_19
26-05-2003, 23:28
Zoveel mensen die 2, 3 keer per maand huilen :eek: D'r is ook zoveel leed op de wereld :(

MissChica
26-05-2003, 23:36
Hmm k om de dag ofzo soms heb k een huildag en dan huil k om nix hahaaah

TwinkleEye_19
26-05-2003, 23:50
Origineel gepost door 7akam :love:.. :D :engel: :engel: :engel:

SweetRose
27-05-2003, 00:14
Kben nogal een emotionele..dus bij een film enzo :o

TwinkleEye_19
27-05-2003, 00:17
Origineel gepost door 7akam Hard to get yek :hihi:.. Ya will see :wijs: Origineel gepost door zin 'n midar Kben nogal een emotionele..dus bij een film enzo :o Sommige films kunnen inderdaad erg realistisch zijn, en dat je een emotionele bent, daar ben je vrouw voor ;) :engel:

chamalgirl
27-05-2003, 00:18

huilen pffffffffff doe ik echt zelden............misschien 3 keer in een jaar ofzo weet ik veel.............maar be3da niet zo vaak, gelukkig maar ook

Pagina's : [1] 2