Bekijk originele versie : Wat kan ik mijn verloofde als kado geven?
Salaam
Ik heb de volgende vraag voor jullie; Ik wil mijn verloofde iets kopen als huwelijkkado, maar ik heb geen inspiratie. In juli gaan we inchallah trouwen en ik zou hem met iets willen verrassen. Parfum vind ik zo cliché! Hebben jullie misschien een idee voor me?
Groetjes Mounah
Atlas_Gebergte
27-05-2003, 09:19
Sallaam Mounah, nou meid ik heb voor hem een horloge gekocht en een zilveren armband met boven op zijn naam en onderop mijn naam. En nog wat toiletspullen enzo. Nou meid ik hoop dat je wat aan hebt en moge Allah je huwelijk zegenen en voor de nakomelingen zorgen.
Wa Sallaam Alikoum
ISMAHAN22
27-05-2003, 16:49
ik zou een hele mooie grote kastkaars laten maken met jou en hem foto erop afgedrukt..... en iets met kleding!!!!!!!
als je niet meer weet wat je voor hem gaat kopen, koop dan iets voor het huis dat jullie beiden nodig hebben,
in principe geef je hem al een mooi en respect vol cadeau
en dat is je maagdelijkheid ja toch waar houdt ie van waarom ga je niet weekend weg en dan versier je de kamer met rozen en lichtjes
waardert een jongen echt wel
veel geluk in de liefde
Salaam,
Ik wil jullie alle bedanken voor jullie reactie.
100 maal dank!!!
Groetjes Mounah.
ik heb mij verloofde een dag na onze verlovingsfeest een hele mooie koran gegevn met een foto van ons erin...toen ie m open deed zag ik de traantjes al hihihi...een mooi teken van toekomst inschallah samen volgens islam..voor eventuele reacties terug mail..
leleklaila@hotmail.com
Mysticalia
30-04-2004, 10:52
Origineel gepost door Dona
ik heb mij verloofde een dag na onze verlovingsfeest een hele mooie koran gegevn met een foto van ons erin...toen ie m open deed zag ik de traantjes al hihihi...een mooi teken van toekomst inschallah samen volgens islam..voor eventuele reacties terug mail..
leleklaila@hotmail.com
mashAllah heel mooi :o
:belgie:
Miss_Wafae
05-05-2004, 18:38
Origineel gepost door Majidah
de Heilige Koran met een foto erin??? hoe kan je een foto in de Koran stoppen??? iets harams in iets halals????
Juist..Dit Snap Ik Ook Niet Helemaal..
RealFaiza
06-05-2004, 00:27
soowo walaah egts toet man die koraaan soooowww kk lauwlaaaaaa
UndercoverAngel
06-05-2004, 08:53
Origineel gepost door HighClassLady
En nu in 't Nederlands.
:confused:
HCL.
Wallahila.. :hihi:
.:UcA:.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.