Bekijk originele versie : biggest mistake!!!!!!!!
zinalady
03-06-2002, 11:03
heyhey.....
Wat is het allerergste wat je ooit in je leven hebt gedaan???!!!!! iets waar je spijt van hebt en als het kon dat je het terugzou draaien.....en het anders zou doen?!!!
En als je je leventje perfect is verlopen en je nooit wat fout hebt gedaan.....dan stel ik de vraag iets anders dan word het welke fout zou je nooit in je leven willen maken?!!!!
bye bye beslama :zwaai:
Salaam,
Ik heb nooit mijn school afgemaakt, ik heb wel 2 diploma's daar niet van, maar die zijn niet zo belangrijk, ik lette niet goed op school ik leerde niet en toen heb ik mijn MEAO diploma niet gehaald en nu achteraf heb ik heel erg spijt dat ik niet best had gedaan. Tegenwoordig is het moeilijk om een baan te vinden zonder diploma. En nu ik getrouwd ben lukt het mij niet om naar school terug te gaan.
Is veelste moeilijk om te combinere, naar mijn mening dan.
Ma3a salama
zinalady
03-06-2002, 17:57
hey doha....... jammer dat jij het te moeilijk combineren vind....kan je me uitleggen waarom je dat eigelijk moeilijk vindt?!!!!
maar jah is wel jammer jah dat je het niet hebt afgemaakt!!
beslama
tha_lady
03-06-2002, 18:00
dat is dat ik vorig jaar alleen maar een grote mond had tegen mijn leraren en dus een nivo lager moest :(
laterZ :blauwkus:
Sarahsalima
03-06-2002, 18:07
dat ik ruzie kreeg met mijn supervisor en ontslagen werd, (ik verdiende 15 euro per uuurrrrr, nu verdien ik niks )
WHATEVER schijt.
tha_lady
03-06-2002, 18:33
gewoon lekkeaaa schijt hebbe klaa
laterZ :blauwkus:
SweetRose
03-06-2002, 18:45
Het ergste...euhm.....amai wat een vraag...Effe denken hé......euhm....euhm......WAT EEN VRAAG....
dit heb ik wel meegemaakt en ik maak het nog mee, maar zo erg is da nu ook weer ni...namelijk...MAROKKO.NL ontdekken...WAJAAAAAAUWWWWWW.....dit is te verslavend man!!! wajauwwwww je moest m'n rekeningen eens zien!!
niet te doen!!
xxx
zinalady
03-06-2002, 19:16
haha ahhhh meskiena zin.......ik leef echt met je mee!!!!!
en jah lady..is wel jammer jah dat je daardoor nivo lager moest doen maar het is toch goed dat je nu weet dat je het toen beter had kunnen doen!!!!
mijn mening is dat je van je fouten kunt leren
bye bye :zwaai:
beppie_truus
03-06-2002, 19:22
mijn biggest mistake is geweest dat ik een ex heb gehad ik ben namelijk zo blij met mijn huidige vriend dat ik wou dat hij mijn eerste en mijn laatste vriend was geweest.
zinalady
03-06-2002, 20:05
hmmmmm beppie ik weet precies wat je bedoeld!!!! :(
als ik dat kon verandere dat had ik dat ook zker anders gedaan!
beslama :zwaai:
SweetRose
03-06-2002, 20:32
dank je voor je medeleven hahaha
zeg zinalady, das lang geleden hé, joh hoe ist ermee??
laat zeker iets weten hé
xxx
zinalady
03-06-2002, 21:09
heyy mojahied dank je......ik ben blij dat je ze leuk vind........ik open ze ook speciaal voor jou heheh!!! :p
enne zin het gaat toppie met mij en met jou???? jah kheb het ff druk gehad met examens maar nu heb ik weer alle tijd.......dussss ik stuur je snel weer een pm oke!!!!
bye bye :zwaai:
zinalady
03-06-2002, 21:20
haha......nou ik ben van gedachten veranderd....... nu ken ik je goed genoeg dusss nu ga ik ook met je op vakantie dussssss zied pak je koffers!!!!! :zwaai:
Mijn grootste fout was denk ik toen ik opgepakt werd door de politie !
Ciao Baby ;)
zinalady
03-06-2002, 21:35
whatttttt.........zied crazy baby tell me your story.....want ik ben nu benieuwd!!!!!
beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.